Märkligt, min flickvänn har stora naturliga bröst.
Och rumpa har hon som är fin och smäcker.
Jag tycker många tjejer från Sverige ser väldigt fula ut dom med, när dom är 30 år har dom rynkor p.g.a. allt solande och kemikalier dom spacklar på.
Personligen tycker jag en asiat ser lite mer kvinligare ut än svenska för allt för många svenska tjejer klär sig, beter sig och sminkar sig som en 14-åring...
Asiater behöver oftast inte sminska sig, dom har perfekt hy för det. Sedan så ser dom ut som 25+ när dom är 40 år.
Men självklart finns det otroligt vackra svenska tjejer med.
Och självklart finns det otroligt fula asiater med.
Att påstå som trådskaparen att asiater är fula som ett faktum visar stor brist på inteligens.
När ska folk förstå att det inte finns något snyggt eller fult när vi pratar om utseende (pratar INTE om defekter utan normala "svenssons"). Det trådskaparen tycker är otroligt vackert tycker jag kanske är rent av äckligt.
Och om trådskaparen menar på att asiater ÄR fula som det var det enda så menar han på att alla miljarder manliga asiater måste åka till Europa/USA för att hitta något dom tycker är vackert...
Har även hört människor som fullt ut menar att alla killar i Sverige som har en asiat är pedofiler för dom tänder på tjejer som ser unga ut, jaha, då är alltså alla manliga asiater pedofiler
Nä, menlösare tråd får man leta efter.
EDIT:
Här är en tjej som i mina ögon ful och tråkig:
http://eska.blogg.se/images/bionda_1167742103_1179929290.jpg