2008-01-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
[...]Dom är ju rätt många fler än oss, så jag tror inte de bryr sig.
Vad menar du med det?
Citera
Medlem
EvelKnievels avatar
Jag tycker japanska brudar kan vara riktigt heta. Men ofta är det så att dom är skitfula eller skitsnygga. Spanska tjejer är också sådär. Supersnygga eller fula. Tycker att svenska tjejer är mer jämna. Fler som ser "okej" ut men varken mer eller mindre.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Damericus
För att du..

A: Inte kan stava.
B: Startade en tråd där det inte går starta en diskussion, det blir bara ja och nej svar.
Kan jag inte stava? Haha din patetiska jävla tönt, var stavade jag fel?
Citera
2008-01-16, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1

Citat:
[...]Tyvär[...]

Jag tror också att jag brukar stava det ordet fel, på det sättet.
Citera
2008-01-16, 19:31
Medlem
Cold_ones avatar
diggar inte heller asiater, mest för att deras kroppar brukar påminna om en 12årig pojke
Citera
2008-01-16, 19:34
Medlem
Damericuss avatar
Citat:

Patetiska jävla tönt skulle jag vilja kalla alla de nya FB användarna som spammat ner forumet med skit-trådar som denna och drastiskt dragit ner standarden här.

Har man klarat av högstadiet med godkänt i svenska bör man ju klara av att stava till tyvärr.
Citera
2008-01-16, 19:43
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Dom är späda, snedögda, har inga former (rumpa och bröst) samt har språk som är grymt fula och avtändande.

Jaaa, man undrar ju hur stort vetande du har,...

Och som dom flesta tkr, helt meningslös tråd..
Citera
2008-01-16, 20:09
Medlem
Jazzils avatar
Märkligt, min flickvänn har stora naturliga bröst.
Och rumpa har hon som är fin och smäcker.

Jag tycker många tjejer från Sverige ser väldigt fula ut dom med, när dom är 30 år har dom rynkor p.g.a. allt solande och kemikalier dom spacklar på.

Personligen tycker jag en asiat ser lite mer kvinligare ut än svenska för allt för många svenska tjejer klär sig, beter sig och sminkar sig som en 14-åring...
Asiater behöver oftast inte sminska sig, dom har perfekt hy för det. Sedan så ser dom ut som 25+ när dom är 40 år.

Men självklart finns det otroligt vackra svenska tjejer med.
Och självklart finns det otroligt fula asiater med.

Att påstå som trådskaparen att asiater är fula som ett faktum visar stor brist på inteligens.
När ska folk förstå att det inte finns något snyggt eller fult när vi pratar om utseende (pratar INTE om defekter utan normala "svenssons"). Det trådskaparen tycker är otroligt vackert tycker jag kanske är rent av äckligt.
Och om trådskaparen menar på att asiater ÄR fula som det var det enda så menar han på att alla miljarder manliga asiater måste åka till Europa/USA för att hitta något dom tycker är vackert...

Har även hört människor som fullt ut menar att alla killar i Sverige som har en asiat är pedofiler för dom tänder på tjejer som ser unga ut, jaha, då är alltså alla manliga asiater pedofiler

Nä, menlösare tråd får man leta efter.

EDIT:
Här är en tjej som i mina ögon ful och tråkig:
http://eska.blogg.se/images/bionda_1167742103_1179929290.jpg
Senast redigerad av Jazzil 2008-01-16 kl. 20:12.
Citera
2008-01-16, 20:19
Bannlyst
Ja svenska tjejer är väl inget vidare heller.

Jag föredrar latinas, persiskor, libanesiskor, medelhavs europeiskor, östeuropeiskor m.m.

Och till dig språkpolisen tidigare: jag skiter fullständigt i hur jag stavar på ett jävla forum, sitter inte här dygnet runt till skillnad från dig
Citera
2008-01-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzil
Här är en tjej som i mina ögon ful och tråkig:
http://eska.blogg.se/images/bionda_1167742103_1179929290.jpg
Ful och tråkig?

Hon ser ju ut som ett läskigt monster. Titta bara på hennes vredgade ögon och galna ansiktsuttryck. Blä

Dessutom är hon ju sinnesslö.
Citera
2008-01-16, 20:22
Medlem
Flurps avatar
Håller med TS. Asiatiska tjejer har aldrig tilltalat mig. Måhända att det är en klyscha men jag motiverar det med alla ser nästan likadana ut. Samma sak med negresser. Svenska tjejer har en höglägsta nivå men inte alls de vackraste. Rentkroppsmässigt tycker jag öststatstjejerna är de vackraste. Mellanöstern tjejer har riktiga godigar med..

Sjuk svår frågeställning men men smaken som baken
Citera
2008-01-16, 20:24
Medlem
LoJs avatar
Ett "ord", LAME!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem