2008-01-20, 11:47
Medlem
Paparobos avatar
ingen slår väl botswana????

http://www.missworld.tv/bio/bio.sps?iBiographyID=93079

ush
Citera
2008-01-20, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledargestalt
Allting är väl relativt, du kan väl knappast påstå att alla svenskor är snygga?

För mig spelar det ingen roll vart någon kommer ifrån bara dom är snygg, kuken ska ha sitt.
Den är ju blind Så det kvettar la hur de ser ut.
Citera
Medlem
galen_indies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damericus
För att du..

A: Inte kan stava.
B: Startade en tråd där det inte går starta en diskussion, det blir bara ja och nej svar.
*13 sidor senare*
tydligen gick det

--

är inte så värst möe för asiater. men finns ju söta sådana också. dock är de sällan sådär "digididamn-snygga", utan streckögonen blir inte mycket annat än söta..
Citera
Medlem
Mmm mums Gudrun!!!!!!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPlayboy
Jag håller med, svenskor är skitsnygga... Babben Larsson, Kristina Lugn, Stina Dabrowski, Gudrun Schyman etc.

Asiatiska tjejer, som på bilden nedan är skitfula och saknar både bröst och bakdel.

http://img402.imageshack.us/my.php?image=made3au6.jpg

P.S http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi D.S
Citera
2008-01-20, 11:55
Medlem
Snorlyktans avatar
Sett Hong-Kongrullen So close?
Citera
2008-01-20, 21:55
Medlem
_AlcoStar_s avatar
Håller med, dom är verkligen råfula.
Speciellt thailändskor med sina gigantiska käkar och tänder.
Hade man varit tandläkare och en thailändare kommer in så hade man ju skitit på sig.
Jag fattar inte heller hur folk vågar åka till thailand och stoppa kuken i munnen på en thailändsk tjej, den är ju av på två sekunder
Senast redigerad av _AlcoStar_ 2008-01-20 kl. 22:04.
Citera
2008-01-21, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
Med asiatiska menar jag östasiatiska/gulingar, dvs thailändare, kineser, japaner, fillipiner, koreaner osv.

Tyvär verkar jag vara ganska ensam om denna åsikt, vad tycker ni andra?
I sverige kanske men åk över till Usa så ska du få se på hetingar!!
Citera
2008-01-21, 01:01
Medlem
Lostkids avatar
Det är tänderna det hänger på oftast. Har noterat att många asiater i sverige (främst kineser) har konstiga tänder. Om det beror på bristande tandvård i hemlandet eller "dåliga" gener vågar jag inte spekulera i.
Citera
2008-01-21, 01:59
Medlem
Pitbull bitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostkid
Det är tänderna det hänger på oftast. Har noterat att många asiater i sverige (främst kineser) har konstiga tänder. Om det beror på bristande tandvård i hemlandet eller "dåliga" gener vågar jag inte spekulera i.

Det beror säkert på att de saknade pengar. Sen kanske de inte var lika utseendefixerade heller, alla andra runt omkring var väl likadana.

Amerikaner däremot fixar tänderna som barn och det gör väl svenskar också. Sen brukar amerikaner också ha väldigt snygga tänder, men ingen vet hur det skulle se ut om tänderna inte var fixade.
Citera
2008-01-31, 20:48
Bannlyst
rasister

har tittat runt litte i olika trådar här inne tycket att många har i mot araber och muslimer.Man undrar vad är det för folk jag trår att det är många ensama svenska men mellan 30 till 50 år shit alså i bland för ni en vettig diskussion så man bara tänker han är en cool snubbe men sen bara oh jävla araber och sånt shit.jag trår inte ni har nån ännda arab kompis vet inget om liver sitter bara hema och dricker och runkar till sex romaner haaa haaa
Citera
2008-01-31, 20:53
Medlem
Snorlyktans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swindla
har tittat runt litte i olika trådar här inne tycket att många har i mot araber och muslimer.Man undrar vad är det för folk jag trår att det är många ensama svenska men mellan 30 till 50 år shit alså i bland för ni en vettig diskussion så man bara tänker han är en cool snubbe men sen bara oh jävla araber och sånt shit.jag trår inte ni har nån ännda arab kompis vet inget om liver sitter bara hema och dricker och runkar till sex romaner haaa haaa

Jag tror du är dum i huvudet. haaa haaa
Med tanke på ditt språkbruk tror jag inte du någonsin kan föra en vettig diskussion.
Citera
2008-01-31, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perkovic1
Med asiatiska menar jag östasiatiska/gulingar, dvs thailändare, kineser, japaner, fillipiner, koreaner osv.

Tyvär verkar jag vara ganska ensam om denna åsikt, vad tycker ni andra?

Nej, ofta är kvinnor ifrån dessa länder snygga enligt mina iakttagelser. Några som är ohyggligt fula är däremot albanska och östeuropeiska män. Fula namn har dom också: Ivan, Izmet, Ali, Igor, Arkan o.s.v. Och då ska vi inte börja med efternamnen.
Senast redigerad av blueDepths 2008-01-31 kl. 21:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in