2011-10-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndyZandy
Tyvärr så upptäckte jag nu att hon redan åkt tillbaka, dock har hon släktingar här så kontakten kan ju återupptas och hon kommer kanske hit snart igen.

Det är väl bara "start" kostnaden, sedan tar det ju ett tag att ordna ett arbete och under tiden tickar det ju på. Kostnaden är väl egentligen underordnad, man lever bara en gång, men det är bra att tänka efter innan.

Mycket bra kommentarer här på forumet, jag har tidigare inte reflekterat över Thailändska kvinnor, men har heller inte varit förälskad i någon tidigare . Det bor dock en del Thailändare i närområdet och jag har sedan tidigare fått lite kontakt. Till och med äldre kvinnor är attraktiva för att de verkar så gladlynta och verkar bry sig om sina medmäniskor.
GO MANNEN. Är själv tillsammans med en ängel från Thailand,bästa någonsin. Lite konflikter, ja, men inte samma som med WT-damerna här.
Citera
2011-10-17, 21:40
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Tror knappast fenomenet är så utbrett att det kan generaliseras om "svenska killar" (generaliseringar är det inget fel på, men de funkar bättre med statistiskt underlag).

Själv tänder jag inte på asiater - generellt. En av tusen kineser, däremot, kan se helt rätt ut (jag träffade en på en kurs och tappade i princip hakan över hennes fantastiska utseende). Det TS upplever låter snarast som en lokal företeelse. Kanske har ni riktig tur och har fått fina exemplar, eller så har det bara blivit "en grej" bland killarna.
Senast redigerad av Mr Mojo Risin' 2011-10-17 kl. 21:43.
Citera
2011-10-18, 01:24
Medlem
Nyons avatar
Fan, funderat på exakt samma sak en tid!!
Det är som någon hype bland killar att det är japanska/asiatiska brudar "som gäller", massor av mina polare snackar om att de är våta, kinky, tighta osv osv.

Men det verkar mer vara ett sexuellt intresse än ett faktiskt relationsintresse.
Citera
2011-10-18, 12:04
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stendood?
Asiatiska tjejer är ju det sötaste som finns!

Ungefär därför

Jag föredrar utan tvekan söta tjejer, och asiatiska tjejer är överlag de sötaste.
Sen är svenska tjejer rätt dryga överlag tråkigt nog, jämfört med andra folkslag.
Citera
2011-10-18, 18:42
Medlem
Ogdens avatar
Sammanfogade trådar.
Använd sökfunktionen ffs.

/mod
Citera
2011-10-19, 00:18
Medlem
Sockerpappans avatar
har börjat träffa en kinesisk tjej lite smått, eller vi träffades förra helgen och ska ses nu nästa helg igen.
Någon som har några tips o dela med sig av?

Förra dejten kollade vi på film, blev ganska mycket kroppskontakt och höll armen om henne under hela filmen. Tänkte komma lite längre denna gången, vad tror ni jag kan komma undan med?:P
Tänker mig att en kinesisk tjej generellt inte är lika lösaktig som en svensk dito, kanske kommer få dejta ett tag innan jag kommer till, eller vad tror ni? tänkte iallafall kyssa henne på nästa dejt.
Citera
2011-12-01, 21:59
Bannlyst
Herrar som importerar thailuder kan inte få svenska tjejer? Stämmer detta verkligen?

Man får ofta höra att svenska herrar som importerar thailändska kvinnor gör det för att de inte kan få en svensk tjej, men jag har tänkt på detta. Thailudren är ofta runt 20 och mycket söta. Herrarna är runt 50... Skulle dessa 50-åringar kunna få en svensk 20 årig student skulle de givetvist hellre tagit dem. Men vad är alternativet? En 40 årig svenska med celluriter och krav?

Så stämmer det verkligen att dessa är patetiska för att de inte kan få svenska tjejer, om man ser på åldrar?
Citera
2011-12-01, 22:05
Medlem
Sparv88s avatar
Ja det stämmer men det är i sin tur en konsekvens av att många svenska kvinnor har valt partner från Mellanöstern och Afrika. Utbudet för svenska män har med andra ord sjunkit rejält till följd av onaturliga folkvandringar som politikerna har godkänt. Jag tycker det är vidrigt med dessa män som hämtar hem alla dessa thailuder, men samtidigt så förstår jag dem på ett sätt.
Citera
2011-12-01, 22:07
Medlem
Flashbackhorans avatar
Äh skitprat finns män i alla åldrar som hämtar hem såna brudar, här där jag bor så är det väldigt vanligt med män som hämtar hem en thai och som sagt de är i alla åldrar.
De allra flesta skulle säkert kunna få en vanlig svensk brud men de har ofta väldigt svårt att behålla dem pga att de är såna svin och det vill inte vi svenska brudar ha.

Många tar hem en thaibrud och behandlar henne som en leksak och städerska, sen efter två år när bruden har kommit in i samhället, har blivit "svensk" och fattar att hon inte måste stanna hos aset för att få vara kvar här i sverige, då drar hon och mannen fattar inget och är jätte besviken på att hon kunde göra så, hanns egna handlingar kan han inte kopla samman med det.
Sen åker han ner och plockar med sig nästa thai hit, har sett detta massor av gånger och förundras varje gång över att de aldrig lär sig hur man tar hand om en tjej så hon vill stanna oavsätt nationalitet
Citera
2011-12-01, 22:08
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Det behöver inte alls stämma.

Det kan bero på att man helt enkelt tänder på asiatiska tjejer. Det kan också bero på att thai-tjejerna är mer traditionella när det gäller att ta hand om mannen och allt det, inge många kvinnor som kan tänka sig ett liv som hemmafru med en dominant man.

Sedan finns det självklart också de som 'köper' sig en fru.
Citera
2011-12-01, 22:14
Medlem
Razputins avatar
Alltså ja det känns så, har ofta hört att man mognar i vad man attraheras till med dvs att när man är 40 så ska man ändå kunna känna att en 40årig kvinna ska kunna attrahera en. Jag tror man har mer att finna i en människa man kan kommunicera med propert samt som inte bara är ute efter en pga pengarna. När en 50årig man går på stan och håller hand med sin 20åriga thaibrud så tror jag en del människor tänker att han är patetisk just pga man inte kan hålla sig till "the real world".

Kanske också att mannen inte är så duktig på att behandla sin kvinna på ett bra sätt så alla svenska brudar har flytt honom? Thailudret är kvar för $$ liksom. Eller så är han into sån freaky shit som han skulle skämmas över om det inte var att han hade "köpt" sin fru.

Samtidigt kan man förmodligen argumentera då att "Vadå är alla miljonärer och sånt som har 18åriga brudar när dom själva är 50, är dom patetiska med?"
Citera
2011-12-01, 22:14
Medlem
Det finns säkert de som inte kan få en svensk tant men det finns även de som skulle kunna få en svensk tant men går igång mer på en thai eller tycker om att tanter ser på mannen på ett annat sätt än vad en svensk tant gör etc etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in