2011-05-31, 22:14
Medlem
rokit55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frederic.bastiat
Dom gillar ris.
HAHaHAhAHAAHA
+1
Citera
2011-05-31, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Ingen som har förstått att det handlar om förtäckt pedofili? Asiatiska tjejer är små och nätta som barn och gubbar med pedofilistiska tendenser dras naturligtvis till dessa, eftersom det är barn i "laglig ålder" s.a.s.

haha, Är det Tobias Hübinette som sitter och skriver? :P

Med den där logiken är alla tjejer som ligger med blattar och negrer i grunden Zoofiler eftersom dom vill ha sex med schimpanser och gorillor.
Citera
2011-05-31, 22:52
Medlem
Har du aldrig hört talas om gula febern??

Tjejerna e snygga, jävligt snygga, de som ser bra ut alltså och skapligt lätta, i alla fall när man är i Kina.
Då anfaller de, de västerlänska killarna, ha ha
Kommer ihåg när jag var med pojkvännen i Shanghai och hur han blev överfallen av en hopp kinesiska flickor när han skulle ta taxin till hotellet, de hoppades på lite pengar antar jag, det slutade med att väktarna till klubben fick slita ur dem ur bilen, sedan åkte han iväg med taxin och kämpade för att slänga ut resten. ha ha

Jag förstår inte riktigt vad det är som är så svårt att förstå att de gillar asiatiska tjejer, de är så söta att jag nästan skulle kunna bli lesbisk... gula febern...

Små söta, nätta, springer runt med paraplyer och skrattar bakom handen och har urgulligt krops språk,
Citera
2011-05-31, 23:42
Medlem
Mr.Maazes avatar
Svenska medelålders män, oftast från norra Sverige, verkar ju tycka om importerade thailändskor, i övrigt dras väl inte en vanlig "Svensson" till en asiat?

Mr.Maaze
Citera
2011-05-31, 23:55
Medlem
mellanrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Maaze
Svenska medelålders män, oftast från norra Sverige, verkar ju tycka om importerade thailändskor, i övrigt dras väl inte en vanlig "Svensson" till en asiat?

Mr.Maaze

Typ gubbar som inte pallar vanliga förhållanden utan vill ha typ en kökslav eller liknande.
Personligen föredrar jag svenska kvinnor
Senast redigerad av mellanrum 2011-05-31 kl. 23:55. Anledning: Felskrivet
Citera
2011-06-01, 00:06
Medlem
coolaballos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedfisk
haha ja troligtvis är det väl så. har inte själv märkt av något sånt på min studieort direkt... mest killar som är kåta i allmänhet
Många kineser i min högskola också, synd för dessa killar att dem inte kommer att få se dem nästa termin.
Citera
2011-06-01, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mellanrum
Typ gubbar som inte pallar vanliga förhållanden utan vill ha typ en kökslav eller liknande.
Personligen föredrar jag svenska kvinnor

vad skönt att du uttalar dig utan att veta ett skit om vad du pratar om.
Jag har haft både svenska tjejer och utländska tjejer från lite varstans runt jorden, och om några av dom varit mer självständiga än dom andra är det invandrar tjejerna.
Citera
2011-06-01, 13:12
Medlem
Citat:
Varför är svenska killar så kåta på asiatiska tjejer?

Vad är grejen med generalisering på det här forumet egentligen..?

Vad jag vet så är det ytterst få svenska killar som föredrar asiater.
Citera
2011-06-01, 13:48
Medlem
Asiatiska tjejer är ju det sötaste som finns!
Citera
2011-06-02, 23:08
Medlem
Det är stor skillnad mellan någon från Irak och en Kines. Du vet väl att Asien inte bara omfattar Kina, Thailand och Japan?

Allt annat än svensk halv-Thai är vanligtvis skabb.
Citera
2011-07-14, 13:40
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Asiatiska tjejer har ju fått ett rykte om sig att vara djuriska i sängen. Har aldrig legat med någon asiatiska så jag vet inte om det stämmer, men de ser jävligt kåta ut i alla fall

Det stämmer, verkligen vilda i sängen
Generellt otroligt trånga och sköna, och är noga med att ge allt.
Citera
2011-07-14, 14:28
Medlem
kinkimonos avatar
Kan bara tala för japanskor jag för är det enda jag har haft både längre vänskap och relationer med. Men själv faller jag för mycket småsaker, dom jag har mött använder bland annat mycket mer kroppsspråk (vilket inte är så konstigt om man ser hur dom använder sitt eget språk) vilket jag tycker är väldigt härligt. Även inställning hos japanska tjejer som jag har träffat i alla fall har varit mycket bättre än många andras, dom har mer fokuserat på personliga saker och tänkt efter än att ha satsat på att ha så mycket ytliga och enkla liv som möjligt. Fast jag har haft svenska flickvänner jag älskat lika mycket med så jag faller inte för en person bara för att hon är asiat/japanska men har en liten svag spot för japanskor efter erfarenhet. Men måste dock säga att en riktigt mysig svensk tjej som man bara vill hålla om gör mig lite knäsvag med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in