2010-08-13, 22:24
Medlem
dannywtfs avatar
Hade en asiat efter mig som ville träffas men då hon skrev på dålig engelska fick jag "sucki-sucki"-vibbar av det hela. Kändes sjaskigt på något vis så jag avblåste.
Citera
2010-09-23, 00:44
Medlem
ShinyHighlanders avatar
Får man samma loser-stämpel om man som svensk dejtar en japansk,koreansk eller eventuellt kinesisk kvinna i samma ålder som en själv, istället för en thailändska eller vietnames? Jag är nyfiken eftersom jag har vissa planer på att åka och plugga ett tag Japan och,vem vet, man kanske träffar sitt livs kärlek där. Hur skulle jag då mottagas i Sverige? Kommer jag att få utstå samma fördomar och glåpord, eller är man "säker" om man dejtar folk från östasien?
Citera
2010-09-27, 01:25
Bannlyst
Vissa japanskor och kinesiskor kan ha europeiska drag och se helt okej ut.
I Japan verkar det va vanligare med sådant utseende.
Citera
2010-09-27, 16:52
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1
Vissa japanskor och kinesiskor kan ha europeiska drag och se helt okej ut.
I Japan verkar det va vanligare med sådant utseende.
Så det är "dragen" och utseendet på kvinnan som avgör om en man ska lynchas eller inte? Ingår skallmätning och motsvarande vetenskapliga metoder i lynchmobbens utredningar huruvida en asiatisk kvinna är godkänd till en västerländsk man också?
Citera
2010-12-18, 00:40
Medlem
Någon som vet hur det är att data "vanliga" tjejer på Phuket?
Citera
2010-12-18, 02:18
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShinyHighlander
Kommer jag att få utstå samma fördomar och glåpord, eller är man "säker" om man dejtar folk från östasien?
Nej, japanskor och koreanskor är helt okej; det kommer du inte att få problem med.
Citera
2010-12-25, 12:27
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Nu är det inte jag som tänkt importera utan en fd polare som blev just fd av den här anledningen och en del bakomliggande orsaker.

Dock undrar jag hur pass mycket pappersarbete det krävs för att få hit sin snedögding samt på ett ungefär hur lång tid det brukar ta. Någon som vet?
Citera
2010-12-27, 22:47
Medlem
Många som snackar om att det är pinsamt när ni ser en kille med en "importfru". Tycker då fan att det är pinsammare när man ser en relativt snygg svensk kille gå med sin stoppkloss till svenska flickvän som tror hon är en prinsessa.
Citera
2011-01-21, 13:02
Medlem
Anemons avatar
Jag fick mig denna historia tillsänt av en väninna, hon har inget FBkonto men ville fråga om er expertis:

Senast redigerad av Anemon 2011-01-21 kl. 13:47.
Citera
2011-01-21, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Jag fick mig denna historia tillsänt av en väninna, hon har inget FBkonto men ville fråga om er expertis:

Jo...det är ju säkert bara thaibrudars fel att snubben ligger med en tjej från gatan?
Och smart tjej hemma i Sverige verkar han ha med.

Tror de förtjänar varandra...
Citera
2011-01-31, 15:16
Medlem
Vad finns det för positiva och negativa skillnader mellan en svenska och en asiatiska enligt er?
Citera
2011-01-31, 15:32
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShinyHighlander
Får man samma loser-stämpel om man som svensk dejtar en japansk,koreansk eller eventuellt kinesisk kvinna i samma ålder som en själv, istället för en thailändska eller vietnames? Jag är nyfiken eftersom jag har vissa planer på att åka och plugga ett tag Japan och,vem vet, man kanske träffar sitt livs kärlek där. Hur skulle jag då mottagas i Sverige? Kommer jag att få utstå samma fördomar och glåpord, eller är man "säker" om man dejtar folk från östasien?

Nej fan. Det är väl bara äldre svenska gubbar med yngre asiater som anses vara fult?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in