Fick veta igår av min kille som är i Thailand att han satt ett par thailändskor där.
Nåväl jag är storsint så jag kan förlåta ett fylleknull, MEN sen började problemen, han är så förbannat korkad att ha sitter och säger till mig att "jamen det var ingen prostituerad vi var kk" Vi knullade två ggr. Jaha säger jag då isåfall är det slut!
Men nej förlåt och bla bla och jag visste inte att du skulle ta det så

ska du kasta bort alla våra fina år tillsammans och såvidare.
Ja ja sucker som man är då så sa jag ok, vi glömmer detta(för han är världens finaste kille egentligen och han har alltid varit god mot mig, han har gjort mig lycklig och gett mig allt så varför kasta bort det för att han gjorde ett övertramp eller två i fyllan right?)
Han säger att han inte tänker träffa henne mer och att han har flyttat till en annan strand nu idag på morronen. Grejen är den att jag vet inte om jag tror honom, I normalfallet skulle jag ha gjort det för han är uppenbarligen ärlig (erkände hela kalaset samt att han ljuger så dåligt jag känner honom såväl) men några omständigheter runt det hela gör mig misstänksam. Jag anar ugglor i mossen.
I samband med flytten/gårdagens fest påstår han att han tappat sin lur. Det har varit trassel med den ett par dagar eftersom den där thaihoran har hållit på och ringt till den och det var det (bla.) som alertade mig till situationen dvs. att hon är efter honom som den fucking sjukdom(gula febern)hon är.
Så vi snackade inatt och han var på fest och hon ringde flera ggr och avbröt vårt samtal på nåt vis, och idag på morgonen så talar vi på skype och han säger att han tror att han tappat luren på stranden under festen , jag säger att jag tror att det är thailudret som har snott den, han säger:
-Ja det är mycket möjligt för det blev bråk i samband med min flytt från Ron och co, hon var där (i hans kompis lägenhet) och ställde till en scen när jag flyttade. Hon svor och skrek ute på gatan och det var allmänt jobbig stämning.
Nåväl han säger att han behöver ett nr i mobilen, och förbannad och misstänksam som jag är sätter jag igång och ringer till luren. Jag tänker mig att antingen får jag prata med hans thailuder eller nån annan som har snott luren, jag har även en känsla av att han inte talar sanning riktigt...utan att det hela är en lögn för att få mig lugn.
(bla annat för att han sa att jag inte skulle ringa till luren eftersom det blev dyrt nu när den är stulen och allt, nånting liknande luddigt , men han bad mig också om numret till luren och bad mig skicka ett sms dit och fråga efter ett nr men säga att de kan behålla luren? Samt han sa att han själv hade ringt till den och en tysk svarade, sedan bad han mig maila numret till luren för han hade det inte, fast han nyss sagt att han ringt den???)
Nåväl luren ömsom ringer , ringer inte /kan inte kopplas fram, men till slut är det en thaitjej som svarar som dock ger luren till nån annan direkt. Denna person säger typ "hum" med anonym mansröst och lägger på när han hör min röst.
Dock låter det som om han säger "Ron" och "Ron" är namnet (inte riktigt) på min killes polare som hängde med thaibruden och hennes polare.
Jaha jag blir då mer misstänksam och fortsätter ringa, utan resultat, men luren är på då och då liksom!
Till slut svarar en kille som jag antar är "Ron" och jag hör ett luder tjattra i bakgrunden på sin rotvältska. Jag sätter igång att skälla ut den jag tror är "Ron" efter noter! Jag säger att han är en simpel telefontjuv och hur kan han ta parti med thaihoran mot en europeisk broder? Fuck him!
Och jag säger att jag vill ta ett snack med den där horan i bakgrunden.
Ja då säger killen på svenska att han är svensk och vad är det som har hänt ungefär?
Jag förklarar ganska luddigt vad som har hänt och han säger lika luddigt att "De" har hittat mobilen på stranden. Jag ber honom om ursäkt för att jag kallat honom det ena och det andra , jag trodde han var nån annan osv,han säger typ det är lugnt, men han är ganska giftig mot mig vilket jag förstår, för hur det än var så tror jag inte han har snott mobilen...
DÄREMOT så låter förklaringen om att "de hittat den på stranden" alldeles för otrolig i mina öron, speciellt med tanke på att en thaibrud och en annan person svarat i den först?
Och jag misstänker nu att min kille var med dem när detta samtal utspelades? Och att han därför hunnit förklara för dem att han trott att han tappat den på stranden och instruerar dem att säga detta när jag ringer.
Eller så talar han sanning och de har fucked him over i vilket fall som helst...
Ja såhär kommer de iskalla luriga thaibrudarna in i svenska förhållanden och förstör och fuckar upp.
Sen undrar ni vad vi har emot dem?
Vad tror ni på flashback är sanningen egentligen? Tids nog kommer det fram men detta gnager på mig nu och jag kan inte nå min kille nu heller.
Dessutom tycker jag att det är SKITDÅLIG stil av europeer att ta parti med thailuder mot en annan Europé, bara för att han ville flytta bort från hennes clutches. Vafan ni ska väl hålla ihop därborta!
Om han nu ville flytta bort förstås?
Är han i klorna på thailändskan nu? Har han sumpat det vi hade? Han är alldeles för fin kille för att DE ska få honom! Han är min.
Vad ska jag göra/säga?