2011-05-27, 02:13
Medlem
Sittkissares avatar
Jag är en av dessa som älskar asiatiska tjejer. Jag har redan bestämt mig att om jag skall gifta mig och/eller skaffa barn så skall det vara med en östasiatisk kvinna. Jag testade faktist på att vara en betalande medlem på en kinesisk dejtingsida en månad för att se hur bra det funkar. Har fått email av ett gäng tjejer runt min ålder som jag nu mailar med någon gång i veckan.

Varför jag älskar asiater är egentligen svårt att säga. Varför gillar vissa färgen blå mer än färgen grön t ex? Jag tycker helt enkelt att östasiatiska (främst koreaner, kineser, taiwaneser, japaner) är så jävla mycket vackrare i överlag än en den vita kvinnan. De känns även mer feminina, de är inte så jävla sondmatade med allt det nya pk, feministiska skitsnacket som är så populärt här i Svea. Dessutom finner jag dessa kulturer väldigt intressanta. Jag kan inte tänka mig att ragga på random kinesisk student i hopp om att få ligga, sådana tjejer intresserar mig inte ens. Jag är intresserad av vettiga tjejer som man faktist kan planera framtid med.

Så tja...de är jävligt vackra, har en skönare attityd och beteende än den västerländska vita fittan, intressant kultur och dessutom drömmer jag om att lämna Sverige bakom mig och flytta till ett asiatiskt land, så då känns ju asiatiska kvinnor mer intressant.
Citera
2011-05-27, 02:15
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Asiatiska tjejer har ju fått ett rykte om sig att vara djuriska i sängen. Har aldrig legat med någon asiatiska så jag vet inte om det stämmer, men de ser jävligt kåta ut i alla fall

En miljard kineser kan inte ha fel.
Citera
2011-05-27, 02:18
Medlem
Finalflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stray_dog
Har själv sedan ett par år drabbats av gula febern och snart provat på tjejer från varje asiatiskt land . Det finns mycket jag gillar med dem. De är oftast smalare än svenskor (som med få undantag är mulliga till tjocka enligt min standard), de har väldigt lite kroppsbehåring (numera äcklar det mig litegrann med t.ex. synligt hår på en tjejs underarm) och dessutom gillar jag håret, de exotiska dragen i ansiktet mm.

De tjejer jag varit med har dessutom varit mer feminina än de flesta svenska tjejer i sättet. De är omtänksamma och tänker mer på sin kille än vad många bitchiga svenska tjejer gör. Har aldrig blivit något tjafs över huvud taget med en asiatisk tjej angående vad man ska äta t.ex. Vill jag käka en rejäl köttbit så går vi till ett köttställe osv. Inget gnäll om veganrestauranger eller sushi där inte. Samma sak med filmval. De verkar dessutom gilla att laga mat, frukost osv till en och skämma bort en medan svenska tjejer snarare förväntar sig frukost på sängen av killen.

Nu kanske det blir mothugg från svenska feminister (har för övrigt aldrig träffat en asiatisk feminist) om att det låter barbariskt etc, men jag tror faktiskt att det är få riktiga män som inte skulle uppskatta att bli ompysslade på ovanstående sätt. Om de hävdar motsatsen så tror jag det beror på att de blivit manipulerade till denna politiskt korrekta ide eftersom det är det enda sättet att få ligga i Sverige numera, dessutom så har de nog aldrig upplevt ovanstående. Och barbariskt är det egentligen inte för till skillnad från svenska feministbrudar så känner sig inte asiatiskorna utnyttjade om de någon gång lagar middag till sin partner det är nämligen som så att ingenting verkar göra en asiatisk tjej så glad och harmonisk som när hennes man är nöjd och lycklig.

Edit - Glömde nämna det sexuella. Tänker inte gå in på för mycket detaljer, men låt oss säga att denna asiatiska anatomin har sina fördelar och att 7 av mina 8 asiatiska ligg varit grymma i sängen. Den åttonde var helt enkelt för tight men det kanske kan uppskattas också.

Bra skrivet! Kan inte säga något annat än att hålla med fullständigt! Dock så har jag aldrig varit tillsammans med en asiat förut och skulle gärna hemskt gärna villja ha en helt för mig själv!
Jag har alltid varit svag för asiatiska tjejer, så länge jag minns faktiskt... vet inte riktigt varför. Oh well, man kan inte alltid ha turen med på sin sida, haha!
Citera
2011-05-27, 02:26
Medlem
General.Maximus.s avatar
Är inget superfan av asiater i stort men japanskor är suveräna!
Citera
2011-05-27, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristallklar
Det känns jävligt osoft om jag får någon konstig roll av att bli uppassad hela tiden. Istället är det eftersträvansvärda (som såklart inte alltid funkar) att bägge vill vara omhändertagande och lyhörda och ställa upp för varandra. Jag hatar underdåniga och självutplånande tjejer. De ger mig kalla kårar. MEN jag vet ju att det du beskriver är en vanlig känsla som säkert finns hos många som inte erkänner det. Tro dock inte för ett ögonblick att jag lider av någon förslavad anpassning till något feministkollektiv. Jag ser faktiskt en rätt stor skillnad på mina relationer och många av mina väners. Deras är mer kantiga och inte lika djupa. Jag försöker få allt; sex, kamratskap, kärlek. När det funkar så är det fett överlägset. Men det kräver - som jag ser det - sin man. Det är enklare att hoppa in i en enklare relation. Utkomsten är emellertid inte lika stor. Det beror nog mycket på hur öppen och lyhörd man är som människa. Är man halvdöv empatiskt så är det ju ingen förlust att skaffa en asiat som ser upp till en och käkar det man vill. Kul jul säger jag.

För mycket undergivenhet kan vara oattraktivt i mina ögon också. Hade en tjej som gick och passade upp på mig och mina kompisar iklädd ett förkläde när jag hade fest och spenderade resten av tiden i köket med att diska osv medan vi andra festade. Jag gjorde slut kort därefter och får fortfarande gliringar när jag har BBQ t.ex. om att jag borde ringa in henne.

Men överlag så gillar jag den asiatiska mentalitet jag stött på. Mycket ömma, snälla och omtänksamma. Aldrig något tjafs.
Citera
2011-05-27, 03:01
Medlem
Finalflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Är inget superfan av asiater i stort men japanskor är suveräna!

Word!
Citera
2011-05-27, 03:03
Medlem
sjpatriks avatar
Det är väl att asiatiska tjejer drar sig till svenska män samt att de är relativt lättfotade och således ett "enkelt byte"
Citera
2011-05-27, 04:09
Medlem
Kalle-Dussins avatar
Känslan för tradition och könsroller och det där, tror jag det rör sig om.

Svenska män är evigt trött på den frigjorda gormande svenska kvinnan och ser väl något som var förr, i en asiatisk tjej. Jag vet att jag gör.

En tjej som kan jobba heltid ifall hon vill men ändå tillåts vara tjej men kanske framför allt, tillåter mannen att vara en man. Förstår liksom att vi är inte lika, vi gör olika saker olika bra.

Jag tror många svenska män saknar det.
Citera
2011-05-27, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Asiatiska tjejer har ju fått ett rykte om sig att vara djuriska i sängen. Har aldrig legat med någon asiatiska så jag vet inte om det stämmer, men de ser jävligt kåta ut i alla fall

Nu vet jag inte om ni har släppt detta ämnet än, orkade inte läsa igenom allting.
Men av min erfarenhet, så har detta rykte stämt. Det är helt klart värt att ligga med en om man inte har testat, jag ångrar det inte ett dugg!
Citera
2011-05-27, 05:53
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Jag som bög kan säga att jag hellre skulle vilja ha en asiatiska än en svenska. Dels rent estetiskt - asiatet är vackrare.en sen känns de också mer harmoniska, balanserade och toleranta.
Citera
2011-05-27, 06:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AdamGeller
Hej! Jag går på universitetet och här har vi många asiater som studerar, speciellt kineser.

Jag har märkt att väldigt många svenska killar är galna över de kinesiska tjejerna, t.ex. har jag en svensk polare som planerade värsta planerna för att imponera på en snygg kinesisk tjej och bli tillsammans med henne, han lyckades efter ett tag och de är tillsammans nu.

Alltid på festerna vi har så brukar många av de svenska killarna flockas till de här asiatiska tjejerna och kämpa om att få dem, ser roligt ut...

När jag snackar med dem om detta så säger de alla att de här kinesiska tjejerna är bäst i världen och snyggare än alla andra bla bla.

Varför har så många svenska killar den här preferensen för asiatiska brudar egentligen?

Du menar som alla du och dina blattar flockas runt svenska tjejer?

Annars är utländska tjejer inte lika korkade, arroganta, tråkiga, självupptagna, har inte lika verklighetsfrånvänd självbild och anser att alla ska sätta dom på en piedestal så som svenska tjejer anser.
Senast redigerad av SuperGnu 2011-05-27 kl. 06:51.
Citera
2011-05-27, 09:46
Medlem
Korders avatar
Avtandande som fan med asiatiskor. Kan rakna de som fallit mig i smaken pa en hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in