Citat:
Ursprungligen postat av pretoria
berätta hur ni träffades!
Hon åkte hit till Sverige för att träffa sin syster som bor här sedan 5 år tillbaka med pojkvännen.
Tyckte det var allmänt tråkigt här i Sverige.
Efter ca 3 veckor så bestämde sig dom för att gå ut på ett disco.
Jag gick också ut den dagen. Dansade med mina vänner, höjer blicken och där dansar hon med.
Vi började "flörta" lite, försökte verkligen leta upp henne sedan men hittade henne inte. Hon hade gjort likadant.
Men så såg hon min kompis som hade dansat med mig, förklarade och gav en lapp med hennes mobilnr.
Dagen efter så ringde min kompis upp mig och berättade. Började skicka SMS och sedan så ringde hon upp mig, Vi bestämde träff och gick en promenad på 2 timmar.
Sedan träffades vi nästan varje dag. Detta var i augusti och jag hade semester, perfekt!
När visumet började närma sig sitt slut så förlängde hon en månad och flyttade hem till mig istället.
Bodde här i över 4 veckor, märkte att allt verkligen stämde till 100%.
Pratade om hur vi skulle göra, hon vill inte bara bryta allt i Thailand bara så där.
Men vi kom överens om att hon skulle söka UT i alla fall, det är smartast tyckte vi, om vi märker att det inte stämmer är det bara för henne att åka hem igen.
Så nu sitter jag här. På måndag går hon till ambassaden och lämnar in alla papper, kopior, kort mm.
Det är så kul och läsa alla här som har sådana konstiga uppfattningar om tjejer från Thailand, dom har verkligen inte mött någon verkar det som.
Eller så ser dom bara dom där gamla gubbarna som "köper" hit bartjejer.
Men ingen lyfter ett finger för alla ensamstående flerbarnsmammor här i Sverige som tar va fan som helst för att få sig en "karl" med pengar...