Citat:
Ursprungligen postat av ArneArneArneArn
Intressantare frågeställning är väl vad de kan tycka om dig. Varför skapar du inte en tråd om folkslag du gillar att titta på istället, vore iaf en anings vettigare.
Varför då? Visserligen är jag inte mycket för generalisering, men det är väl betydligt lättare att hitta människor från olika folkslag som man själv tycker ser fula ut än att hitta de som man tycker ser bra ut.
Fast jag håller med om att det verkar lite efterblivet att säga "asiater är bara så fula", jag menar det finns VÄÄÄLDIGT många asiater (kinas befolkning utgör ensamt en fjärdedel av jordens befolkning hette det väl?), och jag betvivlar att den som nu säger så har sett på ALLA dessa asiater.
Själv så har jag inte sett någon svart människa som jag tycker ser bra ut. Jag säger givetvis inte att det absolut inte finns några svarta som jag kan tycka se bra ut, men hittils så har jag inte sett någon. Så till alla er Beyoncé Knowles och Rhianna fans därute, sorry men jag tycker inte att dessa två (väldigt överepresenterade svarta kvinnor i utséendessammanhang) ser så värst bra ut.
Asiater däremot har jag sett flertalet som ser vackra ut, tyvärr är jag dock inte så insatt i den österländksa populärkulturen så jag kan inga specifika namn.
Givetvis är inget folkslag sämre eller bättre ur människovärdessynpunkt, men ingen kan rå för vilka de tycker ser vackra respektive fula ut...