2009-06-14, 15:55
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Vem fan vill knulla thailändskor? Finns det fulare kvinnor?
Ja, jag skulle tro det...

http://hilight.kapook.com/imghilight1/2007_450.jpg
Citera
2009-06-14, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Männen som importerar från Thailand är ju själva oftast inte Guds gåva till kvinnorna.

Är det bara en något mer konservativ kvinna man söker än de svenska och norska räcker det ju med att leta i södra Europa. Då får man dessutom en vacker kvinna.

Mmm, men saken är den att de blivit likadana där som här uppe i Norden, dvs slampiga och karriärsinriktade. Det flöds inga ungar längre i länder som Italien, Spanien etc. Grekland kanske är ett undantag. Kanske borde man gifta sig med en sexig grekinna med långt svart hår och härliga pattar, som lagar god mat
Citera
2009-06-14, 16:02
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia
Mmm, men saken är den att de blivit likadana där som här uppe i Norden, dvs slampiga och karriärsinriktade. Det flöds inga ungar längre i länder som Italien, Spanien etc. Grekland kanske är ett undantag. Kanske borde man gifta sig med en sexig grekinna med långt svart hår och härliga pattar, som lagar god mat

Lol!
Klart Sydeuropa inte är som Saudiarabien.
Jag vet att deras kvinnor är självständiga precis som kvinnorna här i Skandinavien.

Menade bara att man generellt håller lite mer på könsrollerna. På ett positivt sätt alltså. Det är ju en del av den sydländska charmen.

Sen vetifan om jag vill ha massa ungar.
Att grekiska kvinnor skulle skilja sig radikalt från övriga kvinnor i Europa tror jag inte annat än att de möjligtvis är lite mer pengafixerade. God mat lagar de nog alldeles säkert!

Citat:
Sant... lika barn leka bäst. Jag skulle gärna ta en sydeurope. Inte för att jag söker något konservativt, mer för att svenska män har tappat gnistan. Det är så mycket gnäll, kvinnoförakt och bitterhet.

Ja, de är charmiga där nere. Kör på!
Citera
2009-06-14, 16:15
Medlem
För mig är det helt klart viktigt med en partner som kan laga mat. För lagar man inte maten hemma slutar det bara med att man äter skräpmat och blir fet.

Jag kan själv laga mat och jag anser att personer som inte kan laga mat är förtappade. Helvete att jag skulle skaffa en tjej som inte kan laga nån annan mat än korv och makaroner, och som det ser ut nu så håller den svenska husmanskosten att dö ut, folk vet fan inte ens hur man kokar julskinka.

God mat är nice.

Jag ska lätt skaffa en balt som fru, snygga som fan är dom oxå.

Citat:
Ursprungligen postat av Lava
+ städa, diska, tvätta, bädda, plocka prylar, handla, laga mat, skjutsa ungar och se till att de har med sig allt som behövs för att fixa dagens skolaktiviteter.
Sedan umgås med din partner och kanske ligga lite - är du säker på att du vill vara hemma-man
Sånt där kanske hemmafruar behöver göra men nu är det ju så att män i allmänhet har lite med pondus bland kidsen så vi kan köra den här ''ställ in disken i masiner efter du ätit'' och sen vadå bädda? Har du inte hört uttrycket ''som man bäddar får man ligga'' ? Kör bara den till ungen så bäddar den snart själv.
Senast redigerad av Fistor 2009-06-14 kl. 16:18.
Citera
2009-06-14, 16:17
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Jag ska lätt skaffa en balt som fru, snygga som fan är dom oxå.

Dessutom är de experter på svensk husmanskost som du snackade om.
Citera
2009-06-14, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Dessutom är de experter på svensk husmanskost som du snackade om.
deras mat är nog god den med, sen kan jag laga husmanskost iaf. Annars är det väll bara att slänga in dom i samma rum som svärmor och låta dom laga mat tillsammans

Tycker ändå det är lite sorgligt att ungdomarna idag inte ens vet hur man rullar köttbullar utan måste kolla allting på recept, det gäller ju såklart inte alla men många.
Citera
2009-06-14, 16:38
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Tycker ändå det är lite sorgligt att ungdomarna idag inte ens vet hur man rullar köttbullar utan måste kolla allting på recept, det gäller ju såklart inte alla men många.

Jag lagar mycket mat och går regelbundet kurser i olika matlagningsinriktningar men tycker inte det är konstigt att man slår upp saker eller kontrollerar mängder i recept. Skulle jag tex laga köttbullar nu skulle jag kolla upp vätskemängden till antalet gram köttfärs och även hur mycket ströbröd som behövdes. Visst kan man höfta men när man provat tillräckligt många gånger vet man att en perfekt avvägd mängd vätska, köttfärs och ströbröd gör den perfekta köttbullen. Sen beror det ju givetvis på vilken sorts köttbullar du ska göra om det är traditionella svenska, Italienska, Indiska eller vad nu den slutgiltiga rätten ska vara. Det är ju inte bara att ta en bit köttfärs och rulla om du vill ha något som smakar riktigt bra.
Citera
2009-06-14, 16:45
Bannlyst
Sen är det ju löjligt att vilja ha kvinnor som samhällets B-medborgare, det vill nog ingen här. Vi vill ha jämställdhet och lyckliga kvinnor och män. Men det har vi inte tack vare dessa förbannade feminister.

Sen tycker jag vi män kan gott laga mat själva också. Män anses vara bättre med mat än kvinnor ju
Citera
2009-06-14, 17:40
Medlem
Citat:
Sant... lika barn leka bäst. Jag skulle gärna ta en sydeurope. Inte för att jag söker något konservativt, mer för att svenska män har tappat gnistan. Det är så mycket gnäll, kvinnoförakt och bitterhet.

Seså, kom igen nu allihop!

Nu ska vi spela chockade att feministen vill ha en utlänning från något macholand, när hon bor världens mest jämställda land.

Citera
2009-06-14, 18:02
Bannlyst
Tror de flesta svenska män är med på att kvinnor ska ha samma rättigheter och möjligheter.

Men ibland undrar jag om vi inte har tappat bort oss lite grann i jämställdhetsivern. Man får ibland intrycket av att feministerna vill göra om kvinnorna till några slags manliga kopior.

Jag vill ju gärna se att kvinnorna fortsätter att vara kvinnor.
Citera
2009-06-14, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vilka är dessa för högt ställda krav?

Tycker var och varannan kvinna med sina partners påvisar att krav inte stod särskilt högt på listan när det väl kom till kritan.

Det är kvinnornas syn på jämställdhet som jag syftar på. Mycket gnäll om att saker och ting ska förändras men då det gäller saker dom själva måste offra är man helt plötsligt jävligt konservativ. Detta har fått till följd att vi män är kuvade i dagens svenska samhälle. Man ska va vältränad, högutbildad, ha stor kuk, dyr bil, vara en mästerkock osv osv.. men ställer man själv minsta lilla jävla krav så tar det hus i helvete om man tex säger att man väljer bort feta tjejer och tjejer med ungar Men detta beror ju till stor del på att vi svenska män är sådana mesar som gör allt för att blidka kvinnorna, allt för att få knulla givetvis.
Citera
2009-06-14, 18:09
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:

Stöter du verkligen på många såna utanför Flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in