För mig är det helt klart viktigt med en partner som kan laga mat. För lagar man inte maten hemma slutar det bara med att man äter skräpmat och blir fet.
Jag kan själv laga mat och jag anser att personer som inte kan laga mat är förtappade. Helvete att jag skulle skaffa en tjej som inte kan laga nån annan mat än korv och makaroner, och som det ser ut nu så håller den svenska husmanskosten att dö ut, folk vet fan inte ens hur man kokar julskinka.
God mat är nice.
Jag ska lätt skaffa en balt som fru, snygga som fan är dom oxå.
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
+ städa, diska, tvätta, bädda, plocka prylar, handla, laga mat, skjutsa ungar och se till att de har med sig allt som behövs för att fixa dagens skolaktiviteter.
Sedan umgås med din partner och kanske ligga lite - är du säker på att du vill vara hemma-man

Sånt där kanske hemmafruar behöver göra men nu är det ju så att män i allmänhet har lite med pondus bland kidsen så vi kan köra den här ''ställ in disken i masiner efter du ätit'' och sen vadå bädda? Har du inte hört uttrycket ''som man bäddar får man ligga'' ? Kör bara den till ungen så bäddar den snart själv.