Faktum är att jag träffade en kinestjej i helgen genom ett internet community för asiater->vita och tvärt om, och hon pluggar i Sverige. Så jag åkte norrut cirka två timmar och träffade henne. Riktigt trevlig tjej, troligtvis uppfostrad att vara blygsam och respektfull gentemot män. Så hon lagade ruggigt god kinamat åt mig och vi hade det trevligt. Sen närmande jag mig henne och la händerna runt hennes midja, hon vågade knappt kolla mig i ögonen, men jag lyfte upp hennes huvud och hon frågade om det inte gick för snabbt, då sa jag att jag kommer inte se henne på minst en vecka (nästa helg) så jag ville ge henne en kyss, och det gick hon med på. Hon var inge vidare på att kyssas men hon lärde sig.
Sen hamnade vi i hennes säng och kysstes där, det slutade med att vi hade sex och jag sov över där, när jag åkte där ifrån så hade vi haft sex 4 gånger och hon hade gjort så jag kommit endast med munnen 2 gånger. Hon sa att hon bara hade haft sex en gång tidigare, och det var med hennes pojkvän i Kina innan hon åkte, men jag hade tydligen dubbelt så stor och hon hade inte ens börjat blöda då, som hon gjorde nu (riiiktigt trång till en början). Så hon sa att hon räknade det som hennes oskuld. Och hon sa att hon aldrig skulle gjort såhär ifall hon var i Kina.
Hon ska iallafall komma ner och besöka mig denna helg och det kommer bli riktigt trevligt, hon verkar vara en riktig toppentjej som går above and beyond för att tillfredsställa sin man, med uuunderbar matlagning, och hushållssysslor (hon visade mig sina städglasögon som hon hittar ALL smuts med

). En riktigt riktigt bra tjej som jag hoppas att jag kommer inleda någonting långt med.
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Saker att tänka på:
1. Ta av dig skorna utanför dörren.
2. Ha alltid med dig en gåva. Annars jävlar.
3. 馬
4. Förutsätt inte att allihopa jobbar på kemtvätt. Några av dem jobbar på restaurang också. De sätter alltid de med missbildningar i disken.
5. Åk aldrig bil med dem. Totalt livsfarligt.
6. Jävlas inte med dem - de kan kung fu allihop.
1. Inte hos hon jag besökte.
2. Fan, det gjorde inte jag, var på väg men blev inte av
3. HAHAHA
4. Kanske inte jobba med det, men laga mat kan dom. Min sa att hon var dålig, tjena, godaste kinamaten jag ätit.
5. Stämmer fan till fullo, jag lät henne testa min bil så att hon kunde lära sig lite, och det var faaaarligt.

6. Ne, jävlas inte med dom för att dom är så söta!