2013-07-22, 00:28
Medlem
Jag har kört Phen nu sedan november och ligger mellan 3-4 g om dagen, har problem med värk i leder men den tar jag.. Frågan är bara om jag löser att hoppa av helt.
Har 2 st olika storlekar på capsule filler? den ena ligger på(om jag är noga och trycker ihop det) 0.83-0,90 g och den andra ligger på 0,5 g.
Jag blir jävligt avig om jag hoppar 2-3 dagar.
Någon som har koll på hur sakta jag ska sätta ut denna Shot liknande drog??

Jag är gammal shot kille med 3-4 års 24/7 bruk på den

Hej tjolahopp,,..,. från den ena skiten till den andra, men denna är helt laglig men ack så potent.
Citera
2013-07-22, 00:45
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perik9
Jag har kört Phen nu sedan november och ligger mellan 3-4 g om dagen, har problem med värk i leder men den tar jag.. Frågan är bara om jag löser att hoppa av helt.
Har 2 st olika storlekar på capsule filler? den ena ligger på(om jag är noga och trycker ihop det) 0.83-0,90 g och den andra ligger på 0,5 g.

Hej tjolahopp,,..,. från den ena skiten till den andra, men denna är helt laglig men ack så potent.
vill du ha hjälp att sluta missbruka phenibut, läs denna tråd, mycket läsvärt och lärorikt, men det tar några timmar.
http://www.mindandmuscle.net/forum/4...nibut-casualty
Citera
2013-07-22, 01:54
Medlem
Tack, ska läsa igenom.
Fan den är potent och polare som lägger av säger att shoten kan slänga sig i väggen ... Tack
Citera
2013-07-22, 11:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perik9

En Phenibut at är värre än en gobbe at så trappa ner. Det bästa är om du skaffar baklofen, verkar också på GABA-B o trappar sedan ner det.

Sedan är inte Phenibut fullt lagligt utan det är läkelmedelsklassat numera.
Senast redigerad av Slingshot 2013-07-22 kl. 11:22.
Citera
2013-07-23, 14:38
Medlem
Haha, bioeva rekomenderas! 3 dagar efter jag fick hem min beställda burk med 90st 250mg kapslar så får jag hem en till i brevlådan =D

edit, har käkat i tre dagar nu och jag måste erkänna att jag kände av 1250mg betydligt mer än 2500mg.
Citera
2013-07-23, 15:25
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
Haha, bioeva rekomenderas! 3 dagar efter jag fick hem min beställda burk med 90st 250mg kapslar så får jag hem en till i brevlådan =D

edit, har käkat i tre dagar nu och jag måste erkänna att jag kände av 1250mg betydligt mer än 2500mg.
Toleransen har väl skjutit i höjden Jag upptäckte när jag provade att Phenibut bara gick att ta max en gång i veckan för någorlunda effekt. Att ta några dagar i rad ger en otrolig tolerans.. Plus som Slingan nämner, en hård AT till den lilla effekten man får.
Citera
2013-07-23, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Toleransen har väl skjutit i höjden Jag upptäckte när jag provade att Phenibut bara gick att ta max en gång i veckan för någorlunda effekt. Att ta några dagar i rad ger en otrolig tolerans.. Plus som Slingan nämner, en hård AT till den lilla effekten man får.

hehe, alltså jag tog 2500mg första dagen, och igår tog jag 1250. inget med toleranshöjning dvs, man kanske måste käka phenibut nån gång innan man känner maximal effekt?
Citera
2013-08-18, 00:30
Medlem
Syns phenibut på urinprov? vanlig sticka?
Citera
2013-08-18, 09:40
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
Syns phenibut på urinprov? vanlig sticka?
ja det kan synas, allt kan synas på urinprov inom rimlig tid, men vem fan har råd att beställa prover på varenda obskyr drog, elller i detta fall är den ju i sverige bara medicinklassad, jag har mycket svårt o tänka mej att någon skulle leta efter specifikt phenibut, utan ett pissprov där letas det nog bara efter standarddroger. Prova googla på engelska.
Citera
2013-08-18, 21:52
Medlem
finns som medicin i ryssland och hittade såna piller i kartor på ebay. 23 dollar för 20 st på 250 mg var. värt att beställa?
Citera
2013-08-18, 22:10
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
finns som medicin i ryssland och hittade såna piller i kartor på ebay. 23 dollar för 20 st på 250 mg var. värt att beställa?
Beställ från Tyskland i stället. Användaren www_usa-4u_de handlade jag av.
Citera
2013-08-18, 22:27
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
orkar du inte ens läsa igenom denna tråd?? finns flera bra tips om var o hur att köpa och inte köpa. 23 dollar för 5 gram är ju rena ockerpriset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in