2013-03-11, 18:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liptonte
Konstigt köpte från bulkpowder som vanligt kanske gjorde dom fel och jag fick något protein pulver istället hör av er ni andra som köper av dom det står phenibut förpackning i af

Har du möjlighet att ta en bild på det?

Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Har någon mer märkt av det negativa med phenibuts sura egenskaper? Jag fick nämligen ont senast. Man får väl svälja ner kapslarna med en bas annars. Eller hur löser ni det? Och nej omeprazol hjälper inte tillräckligt.

Nej har inte märkt något alls, blanda det i ett glas Samarin annars eller bakpulver.

Jag går visserligen på 20 mg Omeprazol dagligen, lider utav IBS o GERD.
Citera
2013-03-11, 19:01
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej har inte märkt något alls, blanda det i ett glas Samarin annars eller bakpulver.
Ska göra det!
Citat:
Jag går visserligen på 20 mg Omeprazol dagligen
Jag med och jag ökade dosen innan intag eftersom jag kände till att det kanske skulle påverka. Jag kombinerade med Somadril så det kanske var nådastöten.
Citera
2013-03-11, 21:18
Medlem
Beställde 25g phenibut förra veckan från ebay..
Hoppas fasen den kan lugna mina nerver just då det är stressigt på hemmaplan.
Har tagit benzo förut vid behov men vill inte ta det längre.
Phenibut ska ju gå på gaba b medans benso går på gaba a så att det skulle boosta igång mitt benzo sug är väll ingen risk då det går på olika kanaler. Eller har jag helt fel där?
Citera
2013-03-12, 18:02
Medlem
Novemberaftons avatar
Citat:
Phenibut ska ju gå på gaba b medans benso går på gaba a så att det skulle boosta igång mitt benzo sug är väll ingen risk då det går på olika kanaler. Eller har jag helt fel där?

Jag tycker det funkar bra att växla mellan gaba a och gaba b droger för att hålla toleransen nere för dem båda. Har man sug efter benzo hjälper phenibut en att bita ihop och ta sig igenom tills atn är över. Men om man har en at på phenibut istället så hjälper knappt xanor+zopiklon en för att få en att må okay. Seriöst, ta inte phenibut mer än 5dar/vecka, atn är hemsk som påpekats flera gånger av flera kunniga personer här.

En intressant detalj: Kronisk Phenibut användning leder tydligen till ökning av gaba-a receptorer! http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1....tb00211.x/pdf (Benso gör ju motsatsen) Kolla in denna artikel, står massor om Phenibut jämfört med benso och baclofen. Det skulle kunna förklara varför det går att växla mellan dem. En sak jag märkt dock är att jag upplever Phenibut mer som stimulantia när jag är tillvnänjd benso. Bra att ta till vid fester för att hålla igång, boostar alkohol bra också. Jag blev kungen i rummet första gångerna jag testa Phenibut. (men då hade jag aldrig tagit andra droger tidigare)
Citera
2013-03-12, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novemberafton
Jag tycker det funkar bra att växla mellan gaba a och gaba b droger för att hålla toleransen nere för dem båda. Har man sug efter benzo hjälper phenibut en att bita ihop och ta sig igenom tills atn är över. Men om man har en at på phenibut istället så hjälper knappt xanor+zopiklon en för att få en att må okay. Seriöst, ta inte phenibut mer än 5dar/vecka, atn är hemsk som påpekats flera gånger av flera kunniga personer här.

En intressant detalj: Kronisk Phenibut användning leder tydligen till ökning av gaba-a receptorer! http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1....tb00211.x/pdf (Benso gör ju motsatsen) Kolla in denna artikel, står massor om Phenibut jämfört med benso och baclofen. Det skulle kunna förklara varför det går att växla mellan dem. En sak jag märkt dock är att jag upplever Phenibut mer som stimulantia när jag är tillvnänjd benso. Bra att ta till vid fester för att hålla igång, boostar alkohol bra också. Jag blev kungen i rummet första gångerna jag testa Phenibut. (men då hade jag aldrig tagit andra droger tidigare)

Intressant och bra skrivet av dig. Tack för länken, stod mycket bra skit där!
Citera
2013-03-12, 18:42
Medlem
Jag får ont i leder o muskler av Phenibut( om det inte är något annat)
Någon annan som har fått samma?
Vilka har den bästa Phenibuten, någon?
Beställer från Bulk Kanske finns någon bättre.
Nu kan jag bara köra 2-3 ggr i veckan och ca 750 mg, tar jag mer så ser det ut och beter jag mig som är små gobbad
Citera
2013-03-12, 19:15
Medlem
Novemberaftons avatar
Citat:
Jag får ont i leder o muskler av Phenibut( om det inte är något annat)
Någon annan som har fått samma?

Jag fick ont i händerna och leder av phenibut vid ett tilfälle när jag gick på höga doser. Men smärtan var som elektriska stötar/sticknignar i nerverna och jag är säker på att det var något toxiskt i just den batchen.
Citera
2013-03-12, 20:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jag fick ont i händerna och leder av phenibut vid ett tilfälle när jag gick på höga doser. Men smärtan var som elektriska stötar/sticknignar i nerverna och jag är säker på att det var något toxiskt i just den batchen.

Det beror på kalium o natrium brist som Phenibut tar mkt utav i kroppen.
Citera
2013-03-12, 20:34
Medlem
Novemberaftons avatar
Citat:
Det beror på kalium o natrium brist som Phenibut tar mkt utav i kroppen.

Aha är det så, man får käka lite kalium o natrium då, tack för upplysning!
Citera
2013-03-12, 21:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Aha är det så, man får käka lite kalium o natrium då, tack för upplysning!

NP! Drick mkt mjölk dagligen så löser det sig så småningom.

Annars ta ett glas Samarin ihop med din Phenibut-dos, har du inte tillgång till Samarin ta till bakpulver som är mkt basikt.
Senast redigerad av Slingshot 2013-03-12 kl. 21:12.
Citera
2013-03-13, 17:26
Medlem
Tack för råden, ska bara ta den 2-3 ggr i veckan
Citera
2013-03-13, 20:06
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perik9
Tack för råden, ska bara ta den 2-3 ggr i veckan

Fint håll dig nu till 2 ggr i veckan för det kan lätt spåra ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in