Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-01, 20:13
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Tog refill på 1g funkade helt ok idag på 1g.

Härligt jag hoppas att jag får sova som en kung på en dos strax över 2 gram ikväll!
Citera
2017-10-01, 20:14
Medlem
Citat:
Låter som ett sammanträffande bara.
Tjackad har jag inte hört heller.

Sammanträffande, nja, fått dessa effekter vid samtliga tillfällen (inte alltid ångest, dock).

Kanske ska ta lägre dos? Eller högre? Vettefan. Är rätt 'stor', 90kg på 185cm.

Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Jag har också fått en "panikattack" under påverkan av phenibut, hade dock kört varje dag i en vecka ungefär..
Nu har jag haft två dagar paus så det blir en kvällsdos på strax över 2 gram

Har du vanligtvis ångest till vardags eller? Funderar typ på om denna shops produkt är dålig eller något.
Det är ju ologiskt att pulsen ska gå upp i 90BPM av en GABA-drog osv.

Och det var nog inte ångest som gav mig 90BPM puls under hela ruset, för så mycket ångest hade jag inte.. Bara väldigt lite, och begränsat till enskilda tillfällen.
Citera
2017-10-01, 20:23
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dankdude
Sammanträffande, nja, fått dessa effekter vid samtliga tillfällen (inte alltid ångest, dock).

Kanske ska ta lägre dos? Eller högre? Vettefan. Är rätt 'stor', 90kg på 185cm.

Har du vanligtvis ångest till vardags eller? Funderar typ på om denna shops produkt är dålig eller något.
Det är ju ologiskt att pulsen ska gå upp i 90BPM av en GABA-drog osv.

Och det var nog inte ångest som gav mig 90BPM puls under hela ruset, för så mycket ångest hade jag inte.. Bara väldigt lite, och begränsat till enskilda tillfällen.

Jag har rätt mycket ångest till vardags ja, har nyss gått av 10årigt missbruk och brukar denna lite då å då. Märkte att jag mådde piss på den efter 4 dagar i sträck, så ta det försiktigt med att använda den för ofta! Har som regel nu minst två dagar emellan varje tillfälle.

Edit; märkt att min puls kan slå lite fortare på denna med, men jag antar att det är dopaminrushen man kan få som orsakar det.
Senast redigerad av kattvalp 2017-10-01 kl. 20:31.
Citera
2017-10-02, 07:43
Medlem
kattvalps avatar
Jag sov som en bebis på 2,5g asså!
Man får ju så sjukt "livliga" drömmar med haha, helt fantastiskt😀
Citera
2017-10-02, 13:51
Medlem
Citat:
Jag sov som en bebis på 2,5g asså!
Man får ju så sjukt "livliga" drömmar med haha, helt fantastiskt😀

Skönt att sova tycker att insomningen är densamma fast sömn kvaliteten är något bättre än vanligt.
Hur ofta kör du phenibut?
Citera
2017-10-02, 14:42
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Skönt att sova tycker att insomningen är densamma fast sömn kvaliteten är något bättre än vanligt.
Hur ofta kör du phenibut?

Ja kvalitén blir absolut bättre på sömnen!
Jag tar det cirka 3 gånger i veckan. Nu har jag gått upp lite i dos och det hjälper garanterat mot mina sociala svårigheter !
Citera
2017-10-02, 15:34
Medlem
Citat:
Jag tar det cirka 3 gånger i veckan. Nu har jag gått upp lite i dos och det hjälper garanterat mot mina sociala svårigheter !

Ok synd det inte fanns något man kunde bruka varje dag.
Citera
2017-10-02, 17:52
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ok synd det inte fanns något man kunde bruka varje dag.

Ja ellerhur. Det är nog de alla letar efter, den där gyllene substansen som inte finns
Tog mig 10 år att förstå det!
Phenibut hjälper mig faktiskt med just det jag behöver, även om jag är van vid att ta till betydligt kraftfullare grejer.
Citera
2017-10-02, 20:10
Medlem
Citat:

3 gånger i veckan alltså? Jag har varit väldigt försiktig och tagit ca 5-7 dagar mellan doseringar, då jag hört att ångest kan förvärras sjukt mycket om man tar ofta.

Har du tagit några 'längre' pauser, och hur kändes det? Känns som att folk överdriver lite om hur illa det är men man vet ju aldrig.

Själv tänkte jag ta 1.5g antingen imorgon eller i övermorgon på tom mage tillsammans med kaffe, och så ska jag rapportera hur det går. Hoppas verkligen på en skön upplevelse den här gången. Vill inte ha den där konstiga huvudvärken, benvärken och typ 'dimmiga' känslan i huvudet jag fått på Phenibut innan.
Citera
2017-10-02, 20:36
Medlem
Ni som kör dagligen, borde verkligen sluta med det. Iaf trappa ner och köra då och då.

Googla lite efter "phenibut withdrawal" och läs. Pheni är inget skämt och det är inget man bör ta ofta. Avtändningen är i klass med de tyngsta substanser. GabaB antagonister brukar vara bra värre än gabaA (benso, alkohol etc) när det kommer till avtändningen.

Bara för att effekten inte är den starkaste betyder inte att avtändningen är en lek. Har du kört kontinuerligt höga doser så trappa ner (sluta tvärt kan vara livsfarligt.)
Desto längre tid desto större doser, desto värre avtändning.

Tänkte kanske pröva baclofen för att trappa ner det sista, men är rädd att fastna på det istället. Någon som kan jämföra baclofens beroendestyrka med pheni, pregabalin, benso? Verkar ju skrivas ut till alkoholberoende (då tänker man att det inte borde vara så starkt beroendeframkallande som de andra gabaB agonister?)

Phenibut är rätt schysst men gör dig själv en tjänst, använd inte det för ofta...
Citera
2017-10-03, 03:32
Medlem
DjDoggs avatar
Citat:
Jag har rätt mycket ångest till vardags ja, har nyss gått av 10årigt missbruk och brukar denna lite då å då. Märkte att jag mådde piss på den efter 4 dagar i sträck, så ta det försiktigt med att använda den för ofta! Har som regel nu minst två dagar emellan varje tillfälle.

Edit; märkt att min puls kan slå lite fortare på denna med, men jag antar att det är dopaminrushen man kan få som orsakar det.
Ja jag har också märkt av det just efter 3-4 dagar i följd. Aldrig gått över detta som tur är. Har då fått tjutande i öronen, svårt att sova, ångest samt känt mig allmänt "off". Känslan påminner om den man får efter bruk av andra GABA-droger, men är ändå väldigt annorlunda jämfört med ex. benso.

Du som lagt ner ett 10årigt missbruk borde veta innerst inne att det inte finns några sinnesändrande droger som hjälper på lång sikt. Du kan absolut inte ta denna 3 dagar i veckan och tro att du slipper alla negativa symptom och avtändning. Bara att läsa här i tråden så finns en drös av människor som förklarar just detta. Phenibut tar några timmar innan det verkar och har sedan en väldigt lång verkanstid så tar du 3 dagar i veckan är dina GABA-receptorer nästintill konstant påverkade. Det finns massvis med folk som inte väntat sig någon AT och sen fått en rejäl käftsmäll. Du som lagt av med missbruk borde veta hur det känns att få just dessa käftsmällar.... Skriver detta som en varning även om du säkert väljer att inte läsa det negativa med Phenibut.

Alla nya droger man faller för är fantastiska tills dem inte är det längre. Nu har du vad jag förstått tagit Phenibut ganska många dagar senaste tiden (rätta mig om jag har fel) så jag föreslår en paus på lika många dagar som du brukat. Bara för att denna drog är mer subtil än många andra betyder det INTE att den har subtil eller mildare AT även om avtändningen säkert ter sig på andra sätt.

Frid
Citera
2017-10-03, 07:41
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Ja jag har också märkt av det just efter 3-4 dagar i följd. Aldrig gått över detta som tur är. Har då fått tjutande i öronen, svårt att sova, ångest samt känt mig allmänt "off". Känslan påminner om den man får efter bruk av andra GABA-droger, men är ändå väldigt annorlunda jämfört med ex. benso.

Du som lagt ner ett 10årigt missbruk borde veta innerst inne att det inte finns några sinnesändrande droger som hjälper på lång sikt. Du kan absolut inte ta denna 3 dagar i veckan och tro att du slipper alla negativa symptom och avtändning. Bara att läsa här i tråden så finns en drös av människor som förklarar just detta. Phenibut tar några timmar innan det verkar och har sedan en väldigt lång verkanstid så tar du 3 dagar i veckan är dina GABA-receptorer nästintill konstant påverkade. Det finns massvis med folk som inte väntat sig någon AT och sen fått en rejäl käftsmäll. Du som lagt av med missbruk borde veta hur det känns att få just dessa käftsmällar.... Skriver detta som en varning även om du säkert väljer att inte läsa det negativa med Phenibut.

Alla nya droger man faller för är fantastiska tills dem inte är det längre. Nu har du vad jag förstått tagit Phenibut ganska många dagar senaste tiden (rätta mig om jag har fel) så jag föreslår en paus på lika många dagar som du brukat. Bara för att denna drog är mer subtil än många andra betyder det INTE att den har subtil eller mildare AT även om avtändningen säkert ter sig på andra sätt.

Frid

Stämmer rätt bra, kanske borde ta det lite lugnare. Jag har konstant tjut i mina öron haha, tror att mina receptorer inte är vad dom en gång var
Jag har nu använt i 2 dagar och tänker ha ett break på 3 dagar. Har ingen lust att åka till SingSing igen
Tack för omtanken och ha en fin dag min vän,

Peace - Kattvalp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in