Citat:
Ursprungligen postat av
Rhtm80
Hejsan.
Klart man flyr från dåligt mående MEN en sak som hjälper är faktiskt terapi och att berätta allt man känner och få ha någon att spy ut alla sina känslor.
Jag själv trodde inte på sånt skit som ja ansåg det tills jag fik en mega bra psykolog som kunde alla olika samlatsterapi snack isf typ ebdast KBT terapi.
Gick hos henne i 7-8mån och hon förändrade min syn på mig själv för det var där felet satt att jag hade självförakt. Fast varför gå runt och ha det även om jag har det än idag men inte som förr. Känner jag är på väg tillbaka lite igen så ska kontakta henne igen innan det är för sent.
Mitt råd är att fixa en psykolog som inte är helt jävla enkelspårig och tror att den enda sanna vägen för att må bra är utan medicin för så är det inte med mig vilket tog tid för dom att fatta. Ja jag är trött nu för har tagit min medicin Stesolid, Lyrica och idag även 3sr Ikto för att kunna sova. Imorgon kommer min Oxy AT komma tror jag så då kommer jag vara inaktiv här men väntar 100st 100 pack ikto av märket audenMcEnzie som var grymma. Bättre än roche ikto lätt. Så ni vet vad ni ska göra nu va

Skicka PM så ska ni få trevliga förslag av vilka mediciner man kan köpa på nätet. Fattar ni det?
Om nu terapin var så jävla fantastisk så kan du väl lägga ner drogerna? (ja, lyrica, stes och ikto
är droger oavsett om man har dem på recept eller ej). Nä det gick inte va...
OnT ska själv prova denna fina substans idag, eller rättare sagt har redan svalt dem. (jag kör enbart medicinering utan terapi och det funkar fint

) har dock ett par frågor.
1. Är det likt baklofen? Jag har låg kramptröskel och läste detta om baklofen på internet; Även de som behandlas för epilepsi bör rådgöra med läkare eftersom Baklofen Mylan kan ge en sänkt kramptröskel och därmed en ökad risk för epileptiska anfall.
2. Boostar nikotin ruset, som med lyrica?