2013-08-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Beställ från Tyskland i stället. Användaren www_usa-4u_de handlade jag av.
tack så mycket

Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
orkar du inte ens läsa igenom denna tråd?? finns flera bra tips om var o hur att köpa och inte köpa. 23 dollar för 5 gram är ju rena ockerpriset.
nej jag orkade inte läsa mer än några sidor och det va några år sen det skrevs. ditt svar hjälpte mig verkligen.
Citera
2013-08-19, 00:35
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
tack så mycket

nej jag orkade inte läsa mer än några sidor och det va några år sen det skrevs. ditt svar hjälpte mig verkligen.
usa stor risk att fastna i tull, eu mindre risk, två bra leverantörer - biovea och bulkpowders, 50 gram för 20 pund.
Senast redigerad av tgv23000 2013-08-19 kl. 00:39.
Citera
2013-08-19, 00:42
Medlem
tgv23000s avatar
edit, har käkat i tre dagar nu och jag måste erkänna att jag kände av 1250mg betydligt mer än 2500mg. [/quote]
det beror nog på att om du tog 1250 dagen efter 2500 så var du fortfarande påverkad av 2500, Phenibut sitter i länge, minst ett dygn kanske upp mot två dygn.
Citera
2013-09-18, 16:59
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Slingshot - har du nån bra input om dosnivå och cykling av Phenibut? hur gör du själv?

Tar 3 gram på morgonen, sitter i hela dagen som sagt. Mer krut i detta än benso eftersom detta höjer dopaminet.
Citera
2013-09-18, 17:19
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Tar 3 gram på morgonen, sitter i hela dagen som sagt. Mer krut i detta än benso eftersom detta höjer dopaminet.
Ja till skillnad från bensodiazepiner ger ju phenibut något även om man inte har grov ångest. Har jag ingen eller bara lite ångest kan jag ta hur stora doser alprazolam som helst utan att känna ett skit.

Tänk på att påslaget är väldigt långt. Det tar flera timmar innan man uppnår full effekt och bäst och snabbast effekt får man på tom mage. Ett bra tips till er där ute kära vänner!
Citera
2013-09-18, 17:42
Medlem
tgv23000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
ganska hög dos, du har lite tolerans eller? cyklar du Phen? själv kör jag 2x750 mg, onsd, lörd.
Citera
2013-09-20, 05:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Ja till skillnad från bensodiazepiner ger ju phenibut något även om man inte har grov ångest. Har jag ingen eller bara lite ångest kan jag ta hur stora doser alprazolam som helst utan att känna ett skit.

Tänk på att påslaget är väldigt långt. Det tar flera timmar innan man uppnår full effekt och bäst och snabbast effekt får man på tom mage. Ett bra tips till er där ute kära vänner!

Dessutom påverkar det även GABA-A i höga doser.

Citat:
ganska hög dos, du har lite tolerans eller? cyklar du Phen? själv kör jag 2x750 mg, onsd, lörd.

Har sådan tolerans pga ett enormt 24/7 gobbe missbruk. Kör på det dagligen i några månader sedan på gobben igen, bättre än benso helt klart, dock har det en värre at likt GHB.
Citera
2013-09-20, 09:29
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhtm80
Hejsan.

Klart man flyr från dåligt mående MEN en sak som hjälper är faktiskt terapi och att berätta allt man känner och få ha någon att spy ut alla sina känslor.

Jag själv trodde inte på sånt skit som ja ansåg det tills jag fik en mega bra psykolog som kunde alla olika samlatsterapi snack isf typ ebdast KBT terapi.

Gick hos henne i 7-8mån och hon förändrade min syn på mig själv för det var där felet satt att jag hade självförakt. Fast varför gå runt och ha det även om jag har det än idag men inte som förr. Känner jag är på väg tillbaka lite igen så ska kontakta henne igen innan det är för sent.

Mitt råd är att fixa en psykolog som inte är helt jävla enkelspårig och tror att den enda sanna vägen för att må bra är utan medicin för så är det inte med mig vilket tog tid för dom att fatta. Ja jag är trött nu för har tagit min medicin Stesolid, Lyrica och idag även 3sr Ikto för att kunna sova. Imorgon kommer min Oxy AT komma tror jag så då kommer jag vara inaktiv här men väntar 100st 100 pack ikto av märket audenMcEnzie som var grymma. Bättre än roche ikto lätt. Så ni vet vad ni ska göra nu va Skicka PM så ska ni få trevliga förslag av vilka mediciner man kan köpa på nätet. Fattar ni det?
Om nu terapin var så jävla fantastisk så kan du väl lägga ner drogerna? (ja, lyrica, stes och ikto är droger oavsett om man har dem på recept eller ej). Nä det gick inte va...

OnT ska själv prova denna fina substans idag, eller rättare sagt har redan svalt dem. (jag kör enbart medicinering utan terapi och det funkar fint ) har dock ett par frågor.
1. Är det likt baklofen? Jag har låg kramptröskel och läste detta om baklofen på internet; Även de som behandlas för epilepsi bör rådgöra med läkare eftersom Baklofen Mylan kan ge en sänkt kramptröskel och därmed en ökad risk för epileptiska anfall.
2. Boostar nikotin ruset, som med lyrica?
Citera
2013-09-28, 10:13
Medlem
Blandar ni det i vatten eller gör ni kapslar, jag kör storlek 00 och 0 på kapslarna och tar 2 st 00 och en 0 bara för att klara dagen, vill jag vakna till lite tar jag 4 st 00 och en 0 kapsel, då mår man mumma.
00 kapseln väger 0,82-till 0,92 och då väger kapseln 0,12. 0 kapseln väger ca 0,5 det blir ca 4 g.
Men den är också jobbig att gå av.
Citera
2013-09-28, 10:16
Medlem
Såg att jag skrivit detta tidigare, ursäkta.
Jag beställer 8 hg varje gång och det har aldrig blivit taget, polarna gör samma, inga problem.
Citera
2013-10-03, 04:07
Medlem
Hur fungera Phenibut tillsammans med cannabis? Ifall man bör avstå hur långt mellan intag och spliff skall det helst gå?
Jag undrar även hur Phenibut fungerar tillsammans med diverse antidepressiva läkemedel.

Nu blev det mycket på en gång. Men det verkar inte finnas mycket tillförlitlig information om denna substans. Någon som skulle kunna komma med en biverkningslista?
Citera
2013-10-03, 04:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teraopie
Hur fungera Phenibut tillsammans med cannabis? Ifall man bör avstå hur långt mellan intag och spliff skall det helst gå?
Jag undrar även hur Phenibut fungerar tillsammans med diverse antidepressiva läkemedel.

Nu blev det mycket på en gång. Men det verkar inte finnas mycket tillförlitlig information om denna substans. Någon som skulle kunna komma med en biverkningslista?

Det fungerar utmärkt både med cb o antidepp, funkar till det mesta förutom opiater/opioder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in