Phenibut är superbra men har gjort mig helt äcklig i magen och munnen hur får jag bort detta? Va kan jag ta för å rensa mig? Luktar illa smakar illa... Tillomed låter äckligt
Tar även gaba när jag kliver av pjenibut va kan det ha för konsekvenser? Trstade gaba ihop med phenibut och jäklar!
Ta tabletter mot halsbränna och sura uppstötningar.
Vad menar du med äcklig i munnen? Fattar inget men ok. Phenibut-kasplar på 900mg gör mig lite ångestfri i nån timme, inga biverkningar så som du beskriver.
Vad menar du med äcklig i munnen? Fattar inget men ok. Phenibut-kasplar på 900mg gör mig lite ångestfri i nån timme, inga biverkningar så som du beskriver.
Tar ni enbart phenibut i rusningssyfte eller fungerar detta mot ångest/panikattacker? Vad jag har kunnat läst så är det väldigt potent och att man inte ska ta mer än en gång i veckan. Hur håller sig ångesten under resterande dagar när man inte har tagit detta?
Tar ni enbart phenibut i rusningssyfte eller fungerar detta mot ångest/panikattacker? Vad jag har kunnat läst så är det väldigt potent och att man inte ska ta mer än en gång i veckan. Hur håller sig ångesten under resterande dagar när man inte har tagit detta?
En dag, max två dagar i veckan bör du hålla dig till då at’n sägs vara värre än benso.
Vill du få en liten skjuts räcker 250 mg men vill du berusa dig så är nog runt grammet rimligt och då tycker jag att känslan sitter i upp till 24 h efter.
En dag, max två dagar i veckan bör du hålla dig till då at’n sägs vara värre än benso.
Vill du få en liten skjuts räcker 250 mg men vill du berusa dig så är nog runt grammet rimligt och då tycker jag att känslan sitter i upp till 24 h efter.
Nej, jag vill bara må bättre och hoppas på att ångesten släpper. Om jag tar phenibut på måndag, hur kommer man känna sig på fredag kväll? Blir allmäntillståndet bättre eller kommer man fortfarande ha ångest?
Nej, jag vill bara må bättre och hoppas på att ångesten släpper. Om jag tar phenibut på måndag, hur kommer man känna sig på fredag kväll? Blir allmäntillståndet bättre eller kommer man fortfarande ha ångest?
Högst sannolikt kommer ångesten vara tillbaka på fredag.
Vad är bra att inta under och efter phenibut? Jag har gaba också vilket jag kombinerat... Tog 7g gaba (jättedos), 250mg phenibut och drack alkohol pā julafton det va jätteskönt! Tänker dock inte kombinera dessa igen.. Men vad annars kan va bra?
För er som är beroende eller har problem med abstinens, det finns både black seed oil och fasoracetam som regulerar gabaflödet tillbaks till det "normala"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!