Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Jo men tänker att kan dem skriva ut sub o lyr så borde väll inte Stesolid elr nått vara omöjligt. Men väljer du Pheni vägen var beredd på att ha bra mkt mer ångest när du slutar med det om du blir beroende vilket lär vara rätt stor risk eftersom du haft missbruk. Man är i farozonen redan innan när man är missbrukare som mig och dig. Vill lixom försöka vara så ödmjuk det går. Jag blev dock aldrig beroende av phenibut, men var extremt nära ibland. Folk säger att det är som gobbe-light, har provat det mesta men aldrig GHB. Gick även under ett par år från o till på baclofen som jag anser är typ same shit men baclofen är ett läkemedel mot spasmer. Baclo går enbart på gaba-b medans phenibut om jag inte missminner mig på gaba-a i doser under grammet och båda gaba a o b i doser över grammet. Kommer inte ihåg exakt så ni gamla rävar får gärna rätta mig. Kan inte vara kul med LARO jag tackar nej alla dagar i veckan av att bara lajjat runt med meta o sub vid behov. Men väljer du ändå o köra på Pheni kör max max 2-3 ggr /veckan och inte 2-3 dagar i rad utan sprid ut 2-3 tillfällen i veckan. Jag har inte rört dem på säkert 1år mest för iaf Pheni försvann från så många sidor. O jag skulle inte rekommendera att börja med den där nya pheni-analogen som tydligen finns som är mkt starkare tydligen. Och dosering första gången 500-750 för o se hur det är. Jag dumdosade första gången på en betydligt större dos, illamåendet var enormt. Men sista året så körde jag på max 1000mg över dos man måste hitta sin egna dos där det inte går över till att man vill spy.
Förstår att du skulle tackat nej, jag gick iofs 10 år på varor så behöver laro och det funkar men skulle inte tackat ja om jag kunde spola tillbaka tiden. Benz är helt omöjligt då jag haft det och misskött mig och min laro läkare är stenhård och hatar att behandla folk med benz. Lyrican får ja endast pga GAD. Är för van vid den efter så många år och den biter inte riktigt.
Ja vet att det är en risk men tänkte ta någon/några dagar i veckan då ångesten är som värst och man inte kommer upp ur sängen, lätt att säga men det är min plan iallafall
Uppskattar ditt inlägg, tack för varningen!