Citat:
Jag drack några starköl också. Jag blev väldigt aggressiv. Blev arg för minsta sak. Skrek och levde rövare i lägenheten så att grannen ringde polisen och då kom 5 blåklädda och brottade ner mig och förde mig till arresten. Väl där så började jag prata med madrassen och ömsom slog och sparka på den. Men jag somnade till slut och vaknade upp fullständigt livrädd. Jag trodde att polishunden, som jag hörde skälla på håll, skulle komma in i cellen och bita mig.
Jag låg där på rygg, fullkomligt livrädd och vågade knappt andas. Efter kanske en kvart så hör jag nycklar rassla till i dörren och in kommer en polis som säger åt mig att jag kan gå.
Dom tog in mig klockan 00 och släppte mig strax innan kl 08.
Som så många andra gånger så mådde jag mycket bättre dagen efter på Phenibut och eftersom att jag hade tagit så väldigt stor dos dagen innan så varade ju ruset dagen efter i princip hela dagen.
Polisen tog ju såklart mina 50 gram som jag hade hemma men det fick jag tillbaka ungefär 2 månader senare eftersom att det inte är narkotika 😊
Nej, jag fick ingen avtändning eftersom att det var första dosen som jag tog. Men jag mådde jävligt bra hela dagen efter. Jag tycker att det påminner lite om amfetamin. Lägger man till Ritalin, som jag skrev i tidigare inlägg, då blir det nästan identiskt likt ett amfetaminrus.
Jag låg där på rygg, fullkomligt livrädd och vågade knappt andas. Efter kanske en kvart så hör jag nycklar rassla till i dörren och in kommer en polis som säger åt mig att jag kan gå.
Dom tog in mig klockan 00 och släppte mig strax innan kl 08.
Som så många andra gånger så mådde jag mycket bättre dagen efter på Phenibut och eftersom att jag hade tagit så väldigt stor dos dagen innan så varade ju ruset dagen efter i princip hela dagen.
Polisen tog ju såklart mina 50 gram som jag hade hemma men det fick jag tillbaka ungefär 2 månader senare eftersom att det inte är narkotika 😊
Nej, jag fick ingen avtändning eftersom att det var första dosen som jag tog. Men jag mådde jävligt bra hela dagen efter. Jag tycker att det påminner lite om amfetamin. Lägger man till Ritalin, som jag skrev i tidigare inlägg, då blir det nästan identiskt likt ett amfetaminrus.
Lät inte roligt att må som du gjorde när du väl var inlåst

Ja den bästa känslan på phenibut har ibland varit dagen efter en dosering faktiskt. Även fast halveringstiden inte är speciellt lång så håller sig ändå effekten kvar förvånansvärt länge

Håller med om att ruset liknar amfetamin, fast med färre biverkningar och inget stiss. Enda biverkningen jag kan tycka är jobbig på phenibut är att balansen blir påverkad så man kan känna sig lite ostadig ibland.