Flashback bygger pepparkakshus!
2016-09-13, 23:40
Medlem
Silltunnas avatar
Jag hade en gång sönder en människas själ!
Citera
2016-09-16, 00:00
Medlem
Mythrilifys avatar
En bil
Det var ju ingenting kvar av den när jag var färdig.
Citera
2016-09-16, 22:39
Medlem
dunn0mans avatar
Två krukor, en linjal och massvis med pennor. Linjalen och pennorna var från mina yngre år när jag flippade loss över att jag jämt och ständigt fick fel på mattetalen jag gjorde.
Citera
2016-09-16, 22:40
Medlem
BlondinBalles avatar
Tangentbordet får smaka när det går dåligt för mig när jag spelar datorspel. Jag brukar inte kasta tangentbordet men jag börjar "gräva" med kramphårda fingrar så tangenterna släpper. Tangentbord håller ganska bra för denna behandling men 2 st har börjat glappa och därefter kasserats.

Man känner sig så dum när man pga. sin ilska på ett spel sitter med ett pussel av 20 tangenter som ska sättas tillbaka på rätt plats
Citera
2016-09-16, 23:06
Medlem
Gnomegirls avatar
Slet loss en tand under ett raserianfall för några år sedan.
Inte så den flög iväg, men lossnade ur käkbensfästet och gjorde så pass ont att jag fick gå till akuttandvården.

Nu undrar ni säkert hur det gick till, och så här var det:

Jag hade en viktig tenta som jag pluggat stenhårt inför och givetvis försovit mig.

Stressad som f-n började jag vimsa runt och försökte göra massor av saker samtidigt.

När jag skulle ta på mig mina bästa strumpbyxor märkte jag att det gått en lång maska i dem. Ilskan eskalerade medans jag tog fram ett reservpar. När jag skulle dra på dessa fastnade en slarvigt klippt tånagel och rev upp även det nya paret.

Då brann det totalt i min skalle, och jag fick för mig att slita dessa konspiratoriska strumpbyxor i bitar med tänderna.
Tog ett stadigt grepp, morrade, dräglade och började slita för allt jag var värd.
Men tyvärr, nylon kan vara väldigt segt. Kände hur det högg till i underkäken, och hur ena tanden lossnade.
Tog mig i alla fall iväg (barbent) och fixade tentan trots tandsmärtan. Direkt efter åkte jag till tandis och ljög om att jag fått en boll på munnen.

Hon kollade misstänksamt på mig och förstod troligen att jag ljög, men allting ordnade sig i alla fall tillslut. Även om mitt raseri grävde ett djupt hål i min redan ansträngda ekonomi.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-09-18, 16:51
Medlem
Två halldörrar som jag behövt byta ut. 1 kökslucka. Tapeter osv osv
Citera
2016-09-19, 23:34
Medlem
Hyddan92s avatar
Jag slängde ut alla stekspadar ur fönstret medans jag lagade mat pga. jävligt dåligt humör och små olyckor under matlagningen som fick mig att rycka till av vrede.

Slutade med att jag slog sönder ett mjölkpaket, välte min datorstol, slängde all halvfärdig mat och gick ut och gick 1,5 mil.
Citera
2016-09-20, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyddan92
Jag slängde ut alla stekspadar ur fönstret medans jag lagade mat pga. jävligt dåligt humör och små olyckor under matlagningen som fick mig att rycka till av vrede.

Slutade med att jag slog sönder ett mjölkpaket, välte min datorstol, slängde all halvfärdig mat och gick ut och gick 1,5 mil.

köp fortsättningsvis färdigmat.
Citera
2016-09-21, 06:13
Medlem
Hade en vana att liksom 'hoppa upp' med datorstolen när jag åkte på en badbeat på den tiden man orkade spela poker. Givetvis flög hjulen all världens väg varje gång man landade. Det blev en del stolar...

De tidiga, riktiga psykbryten är dock bara svindyra och tragiska, så de skiter jag i att redogöra för.
Citera
2016-09-21, 06:23
Medlem
BewilderedHulders avatar
Två kaffekoppar och en stereo.
Citera
2016-09-21, 14:30
Medlem
Lackade enhörning för några år sedan och slängde en pirra i betonggolvet. Den STUDSADE upp och slog mig rakt i fejjan så jag fick en blåklocka av Guds nåde.
Och svar nej; det gjorde mig inte på bättre humör....
Citera
2016-09-21, 16:58
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Slet loss en tand under ett raserianfall för några år sedan.
Inte så den flög iväg, men lossnade ur käkbensfästet och gjorde så pass ont att jag fick gå till akuttandvården.

Nu undrar ni säkert hur det gick till, och så här var det:

Jag hade en viktig tenta som jag pluggat stenhårt inför och givetvis försovit mig.

Stressad som f-n började jag vimsa runt och försökte göra massor av saker samtidigt.

När jag skulle ta på mig mina bästa strumpbyxor märkte jag att det gått en lång maska i dem. Ilskan eskalerade medans jag tog fram ett reservpar. När jag skulle dra på dessa fastnade en slarvigt klippt tånagel och rev upp även det nya paret.

Då brann det totalt i min skalle, och jag fick för mig att slita dessa konspiratoriska strumpbyxor i bitar med tänderna.
Tog ett stadigt grepp, morrade, dräglade och började slita för allt jag var värd.
Men tyvärr, nylon kan vara väldigt segt. Kände hur det högg till i underkäken, och hur ena tanden lossnade.
Tog mig i alla fall iväg (barbent) och fixade tentan trots tandsmärtan. Direkt efter åkte jag till tandis och ljög om att jag fått en boll på munnen.

Hon kollade misstänksamt på mig och förstod troligen att jag ljög, men allting ordnade sig i alla fall tillslut. Även om mitt raseri grävde ett djupt hål i min redan ansträngda ekonomi.

MVH/Gnomegirl
😂 Ja man kan bli förbannad ibland så det smakar blod i munnen.
Din berättelse gjorde att jag kom ihåg ett raseriutbrott jag hade en gång.
Blev så förbannad på min kille som satt framför tv och vägrade hjälpa mig med en sak så att jag tog tag i tv sladden och försökte bita sönder den.
Lyckades inte. Tur var väl det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in