Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-29, 10:20
Medlem
Wow... Låt mig se nu.
Jag har förstört en kontorsstol, en taklampa och säkert ett och annat glas också. Alla incidenter skedde under bråk.
Citera
2016-08-29, 11:06
Medlem
Avliders avatar
En Xbox-kontroll. Halo 2 på Legendary är inte bra för mitt humör.
Flera datormöss och minst ett tangentbord. CS är boven. Smockade dessutom till min skräm så att ett antal pixlar dog.
Slog på datorn så hårt att moderkortet sprack.
En mobiltelefon. Ångrade mitt beslut att kasta den i väggen en hundradels sekund efter den lämnat min hand.
En gren på ett träd.
En tavla, fast inte med avsikt. Den åkte i golvet när jag smällde igen en dörr.
Citera
2016-08-29, 12:30
Medlem
megacoolmans avatar
Sparkade ett hål i väggen i mitt rum, efter bråk med mina föräldrar.
Hängde en plansch framför och passade på att spackla och slipa när jag var ensam hemma.
Sopade upp slipdammet och slängde ut det genom fönstret, men det mesta blev liggande på fönsterblecket och taket utanför.
När morsan såg detta trodde hon att jag slängt ut knark och det blev ett jävla liv. Hon var övertygad om att jag tog droger, fast jag aldrig har rört skiten

Slog sönder en telefon när jag satt i en oändlig telefonkö till Telia när jag skulle felanmäla mitt internet (56k) som inte funkade när jag skulle fyllesurfa efter en kväll på krogen.

Dessa händelser hände för många år sedan och jag har fått en längre stubin nu. Så jag flippar inte ur så ofta längre.
Citera
2016-08-29, 17:37
Usch vad jag skäms, förutom det jag skrev att jag slog min pappa. Så slog jag sönder saker också, t.ex. en väggklocka. O så hade pappa köpt en utomhustermometer som vi satte upp. Senare på kvällen blev jag arg, o rev ner den o slängde i golvet o sa;
-Va i helvete köpte du inte en digital för!
Citera
2016-08-29, 19:42
Medlem
goran744s avatar
Jag brukar i vanliga fall ha kontroll över mig själv men har tappat den i alla fall två gånger.
En gången slängde jag tv-dosan i golvet så att den splittrades i flera bitar. Hittade en bit av den före detta dosan i en blomkruka några dagar senare.
En annan gång gjorde jag mig själv illa. Min son (då 15 år och tonårsstöddig) stod och gormar och hade sig framför mig.
Jag hade jobbat natt och det hade strulat massor under nattpasset.
Jag blev så jävla förbannad och dunkade mitt eget huvud i köksbordet så att jag såg stjärnor.
Min grabb stod och gapade och sa...Men mamma vad gör du?
Tappade väl pannan eller skallen i bordet kan jag väl lugnt påstå.
Senast redigerad av goran744 2016-08-29 kl. 20:02.
Citera
2016-09-11, 21:40
Medlem
MrAndress avatar
Badrumsdörr, en framskärm på en bil , 2 vardagsrumsbord. Det är vad jag kommer på nu. Alla har varit i stridenshetta.
Citera
2016-09-12, 01:13
Medlem
Det är tre saker som kan få mig att bli fruktansvärt förbannad, och det är tv-spel, idrott och flickvänner/ex. Saker runt omkring mig kan lätt få sig en flygtur eller på andra sätt demoleras, dock har jag haft någorlunda tur genom åren att fler saker inte har gått sönder. Nedan följer ett rejält axplock.

Angående idrott som antagligen gör mig mest förbannad har jag bland annat kastat en data stol genom hela vardagsrummet så att två ben knäcktes, efter att mitt ibland sorgliga favoritlag missat en straff i ett derby på övertid.
Tommy Salos så kallade försök till räddning i den ökända matchen mot Vitryssland, resulterade i att min cykel fick sig en rejäl omgång så att den blev obrukbar. En rejäl utskällning av min styvfar direkt efteråt gjorde inte saken bättre, utan ett inbördeskrig av rejäla proportioner blossade upp under ett par dagar, med min arma moder som tålmodig medlare tills en vapenvila kunde nås mellan de två lika stöniga och löjliga kombatanterna.
Min nyinköpta 60-tums tv var häromåret nära att sätta livet till återigen under en fotbolls match, där mitt lag ånyo underpresterat. Blev förbannad och fick tag på någon slags värmeljuslykta som kastades mot väggen. Den touchade precis kanten på tv:n och brakade in i väggen. En jävla tur där, självhatet hade inte vetat några gränser om den hade träffat ordentligt i skärmen.

Oresonliga flickvänner och ex har resulterat i materiell förstörelse också. Någon mobiltelefon har fått sätta livet till under bråk genom att ha kastats i golvet i ren frustration.
Mitt ex hade fått för sig att jag hade flirtat med hennes vän och gav mig en örfil så att det sjöng om det. Eftersom min karaktär förbjuder mig att slå tillbaka slet jag istället itu min tröja likt Hulk Hogan och slog mig själv på bröstet likt King Kong, samtidigt som jag hoppade upp och ner. Måste varit en syn
Bröt även av handtaget till balkongdörren mitt vintern, att dörren inte gick att stänga ordentligt, efter någon fjantig argumentation på fyllan med min dåvarande flickvän. Det var ca 12-13 grader i lägenheten när vi vaknade på morgonen.

Några handkontroller har jag haft sönder när jag spelat tv-spel. Tangentbord och skärmar har fått smakat höger när jag spelat CM/FM. Alltid till sorg för plånboken, och ångest för mig 0,1 sekund efter det inträffande.

Mitt senaste tilltag var dock när jag pratade med en dryg, jävla personalfördelare på jobbet för någon månad sen via telefon. Vi var för att uttrycka det lugnt oense om min berättigade ersättning när jag ställt upp för honom och jobbat övertid. Samtalet avslutades dock med att telefonen flög i väggen (utan en skråma på vare sig vägg eller telefon) och att jag välte mitt vardagsrums bord med full kraft. Bordet gjorde ett par saltomortaler, som hade räckt till os-guld, och landade ett par meter bort oskatt, "på alla fyra". Skönt tyckte jag, eftersom det lättade min ångest som infann sig när bordet likt Sparven från Minsk, for graciöst genom luften.

Dum i huvudet man är ibland
Citera
2016-09-12, 01:16
Medlem
Ett par laptop har väl fått stifta mkt hastig bekantskap med tegelvägg.

Speciellt efter förlorade hockeymatcher.
Citera
2016-09-12, 23:37
Medlem
atts avatar
Mobiltelefoner, väckarklockor, tangentbord. Två glasdörrar, en kontorsstol.
Citera
2016-09-13, 01:43
Medlem
Nicke1234s avatar
Slog sønder min TV-apparat før en dryg månad sen, blev arg før att jag førlorade min lægenhet.
Citera
2016-09-13, 22:53
Medlem
Kodiak-s avatar
Det värsta jag kan komma på är att jag sparkade hål i en vägg när jag låg i sängen och spelade Game Boy. Det var ingen jättehård spark, men gipsväggen var tunn och riktigt kass.
Citera
2016-09-13, 23:28
Medlem
Jag blev lite förbannad på sambon förra veckan. Gav mig ut på några timmars promenad och passade på att förstöra en intet ont anande brevlåda, ett bord, samt två vägskyltar.
Att det skall ta så jävla lång tid att lugna ned sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in