Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-21, 14:21
Medlem
Knuules avatar
Alla har vi någon gång tappat fattningen helt och hållet, så pass illa att vissa av oss t o m tagit sönder diverse saker. Allt från föremål till kroppsdelar.

Senast detta hände i min närhet var när Sverige förlorade VM-finalen mot Finland i ishockey. Min kära vän vart så pass förbannad att han slog näven rakt i lägenhetsdörren, en sån dörr med en stålskiva i mitten, och bröt två ben i handen

Själv har jag kastat ut teven ut från balkongen, en gammal skruttig en så det gjorde inget. Detta pga en jäkligt dålig dag då allt gick åt helvete, bägaren rann över när jag inte hittade mitt ID inför kvällens krogrunda...

Så, nu vill jag höra vad ni har lyckats ta sönder under psykbryt, och givetvis lite bakgrundshistoria
Citera
2011-05-21, 14:35
Medlem
Skallade ett fönster, klarade mig mirakulöst oskadd turligt nog.
Citera
2011-05-21, 14:37
Medlem
j1nxs avatar
Har inte fått så brutala psykbryt så man gjort något riktigt jävla galet, men en och annan playstation kontroll har ju rykt då och då när man torskat på något tv-spel
Senast redigerad av j1nx 2011-05-21 kl. 14:38. Anledning: ville fylla på
Citera
2011-05-21, 14:46
Medlem
Har funnit mig själv i en skog, fullt upptagen med att spöa skiten ur diverse mindre och smalare trädslag. Om du vill ha en bakgrundshistoria så kan jag väl säga att det handlade om en flicka.
Citera
2011-05-21, 14:47
Medlem
General.Maximus.s avatar
CD-fodral, benen till tangentbord, slagit hål i en dörr och lite annat smått och gott.
Citera
2011-05-21, 14:51
Medlem
Slängt mobiltelefonen i väggen
Citera
2011-05-21, 14:54
Medlem
Slog hål i väggen pga min bror åt upp mina pepparkakor.
Citera
2011-05-21, 15:01
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden
Slog hål i väggen pga min bror åt upp mina pepparkakor.

Tack för ett bölgarv !
Citera
2011-05-21, 15:03
Medlem
HolyCraps avatar
Jag har slagit sönder ett flertal mobiltelefoner, tangentbord och gjort en massa hål i väggar med hjälp utav mina knytnävar.

Jag kan bli rätt så explosiv ibland.
Citera
2011-05-21, 15:04
Medlem
valter-eggons avatar
Stampat på min mobiltelefon tyvärr funkade den så pass bra så att jag ändå kunde ringa hem till min sambo och gråta som ett litet barn kl 2 på natten så hon fick väcka barnen och komma in till stan och hämta mig. Sjukaste snefylla någonsin!

Slagit sönder ett par Playstationkontroller.

Senast för bara någon månad sedan slog jag sönder ett tangentbord. Jag har bytt ut min Dreambox mot en Miraclebox 8 och den fungerar så jävla dåligt. Fryser hur ofta som helst. En kväll fick jag nog och gick och hämtade videokameran för att filma hur jävla usel boxen är. Filmade en stund och när jag sedan skulle kolla på det jag filmat visades bara var 3:e rad på displayen. Blir ännu mer irriterad! Sätter mig vid datorn för att försöka summera vad fan som händer. Startar Word och väntar, och väntar men inget Word kommer igång. Sen Blue screen of death! Datorn bootar om men hittar nu inte längre min SSD boot-disk. Då bister det! Tar tangentbordet och slår det med all min kraft mot hörnet på skrivbordet. Min 23" LCD skärm välter, men klarar sig, jag fortsätter slå tills inget längre är helt på tangentbordet.

Jag hittar fortfarande knappar runt om i arbetsrummet emellanåt.
Senast redigerad av valter-eggon 2011-05-21 kl. 15:07. Anledning: Felstavning
Citera
2011-05-21, 15:07
Medlem
Beelzebobs avatar
* Jag har drämt min (då) nya och fina Nokia N95 rakt in i väggen i mitt rum efter ett ett bråk med min dåvarande flickvän, när vi tjafsade över telefon. Jag ångrade mig efter 0,2 sekunder, precis när telefonen lämnat handen!
Telefonen exploderade mer eller mindre när den träffade väggen, och det flög plastbitar överallt. R.I.P.

* En gång lyckades jag utdela en dödande spark mot min datorstol, genom att klyva den bärande "pelaren" med smalbenet. Jag förstod inte hur jag lyckades. Denna fadäs utspelades under ett bråk över telefon med ett annat ex (när jag fick reda på att hon varit och sugit av en annan kille).

* Det är fan bara tjejer som kan få mig så här arg i nyktert tillstånd, för efter ännu ett bråk över telefon med ett ex, så stängde jag den ena garderobsdörren åt fel håll med full kraft samtidigt som jag vrålade något ohörbart. Dörren brast, och delar flög runt i rummet och rispade även upp ett litet sår på handen.
Garderobsdörren hängde kvar så i trasor i säkert ett år, sen fick jag nog och lossade på hela skiten, så nu har min garderob endast en dörr.

* Den sista incidenten jag kan komma på inträffade för ett par månader sedan. Jag var kalasfull, och började käfta med någon på en fest och blev så där arg som man bara kan bli på fyllan. Det hade hänt massa saker den veckan (blivit dumpad av tjejen efter två år, och hon är på g med min bästa vän och sådant eländigt), så det brast för mig helt enkelt.

Jag stormade ut ur huset och dundrade ner längs gatan. Då såg jag en brevlåda i metall som satt fast på en metallpåle. Denna brevlåda satt även lite längre ut från tomten än de andra, så jag utdelade den hårdaste och elakaste spark jag någonsin gjort, och fick in en fullträff med smalbenet, vilket separerade brevlådan från sitt fäste och skickade iväg den säkert tio meter.
Synd bara att ägaren till brevlådan stod i trädgården, vilket jag inte noterade över huvudtaget i min ilska. Han vrålade.

Runt klockan 4 den natten/morgonen vaknade jag av att jag hade så groteskt ont i benet att jag trodde jag hade brutit det. Jag hade en riktigt stor bula på smalbenet som verkade komma från skelettet. Jag har fortfarande kvar denna bula, cirka två månader senare, och den gör ont vid kontakt.
Citera
2011-05-21, 15:10
Medlem
Slängde en iPhone 3GS för 9500:- i golvet när jag förlorade i något spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in