Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-21, 18:10
Medlem
CRonaldos avatar
*När mitt favoritlag i fotboll förlorade så slängde jag min nya 3GS i golvet så den sprack, ångrade mig något efter detta.

*När Sverige inte gick vidare till VM i fotboll så slängde jag min datorstol rätt i golvet så den gick totalt sönder, bör tilläggas att det var en kontorsstol och ingen trästol

*Har även kastat sönder 5 handkontroller till både gamla xbox och 360, detta efter förluster på FIFA.

*Har även slagit sönder hela handen så jag hade ont i cirka en vecka, detta när jag hade en vild diskussion med någon polare.

*Har även kastat sönder en del saker i skolan, men det fick jag inte betala själv så det spelar inte så stor roll.
Citera
2011-05-21, 18:12
Medlem
Knuules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden
Slog hål i väggen pga min bror åt upp mina pepparkakor.

Hahaha, mer sådana grejer, tror de där va dagens bästa definition av ett riktigt spykbryt
Citera
2011-05-21, 18:16
Medlem
Bongmons avatar
Mobiltelefoner har slängts iväg.
Playstation kontroller har flugit åt hellvete.
Tv dosan har åkt den med.

Det var längesen, numera brukar:

Tangentbordet få smäll,
Dörrar
väggar
och vad jag har till hands.

En gång slängde jag en cykel genom en ruta (den åkte inte igenom men rutan gick åt hellevte) för att jag glömt nycklarna.
Citera
2011-05-21, 18:21
Medlem
Under ett av mina psykbryt för många år sedan så hängde jag mig i familjens takfläkt (ni vet en sån där ful omodern i trä). Det slutade med att hela skiten lossna och drog med sig halva murbruket i taket ner. Minns tyvärr inte vad anledningen till detta briljanta tilltag var.
Citera
2011-05-21, 18:25
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Har väl slagit sönder en och annan hockeyklubba.
Citera
2011-05-21, 18:28
Medlem
Xel2oXs avatar
Jag slet av en vinge på en bil en gång.
Citera
2011-05-21, 20:42
Medlem
mellanrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Under ett av mina psykbryt för många år sedan så hängde jag mig i familjens takfläkt (ni vet en sån där ful omodern i trä). Det slutade med att hela skiten lossna och drog med sig halva murbruket i taket ner. Minns tyvärr inte vad anledningen till detta briljanta tilltag var.

Måste varit jävligt jobbigt att förklara för föräldrarna sen :P
ONT: Har bara gjort sönder en papperskorg en gång när jag spelade fifa.
Citera
2011-05-22, 00:48
Medlem
Jag har haft sönder handkontroller när spelet "Inte funkar som det ska" Den tog jag med ut i snön och hade sönder ännu mer, snurrade med den och drämde i backen. :> Lampskärmar i trappuppgången slog jag sönder när jag var förbannad. Jag har tryckt en sax igenom en av skolans biblar också för att jag kände för det.
Citera
2011-05-22, 00:53
Medlem
Roxorzs avatar
Sparka sönder min lillebrors dörr för jag trodde han hade tagit min läsk, slog sönder en spegel i unga år, har haft sju års olycka bakom mig kastat en mus i skolan på ett fönstret, musen och fönstret gick såklart sönder (lidl fönster) kan skriva en bok om det här
Citera
2011-05-22, 01:21
Medlem
Kh4ns avatar
Inte jag och jag vet inte exakt hur bra det passar in men för några år sen var det en snubbe i grannskapet som körde med bilen in i en stolpe och bucklade till framändan. Han blev så förbannad över detta att han satte i full back och gas och körde bakändan full fart rakt in i ett träd och totaldemolerade bilen på samma gång.

Själv har jag väl haft sönder någon cd och ett par stolar har fått sig en luftfärd men tack och lov med mycket tur inte förstört något stort och dyrbart.
Senast redigerad av Kh4n 2011-05-22 kl. 01:23.
Citera
2011-05-22, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y

tänkte du begå självmord?
Citera
2011-05-22, 01:52
Medlem
Har haft väldiga problem med att hålla mitt humör i styr.
Så det jag haft sönder är väl fönster, en dörr, en och annan mobil och lite små saker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in