Citat:
Ursprungligen postat av Yulse
Så hela världen ska anpassa sig efter ditt defekta humör? Det finns ingen anledning att slå sin flick/pojkvän
någonsin.

Ska du inte flytta till Sudan också när du ändå är i farten?
Personligen så kan jag se ganska många tillfällen där det är lämpligt att slå sin pojk- respektive flickvän. Tex ifall min flickvän försöker mörda min far med en stor kniv, då skulle jag inte tveka på att smälla till henne något fruktansvärt hård rakt i planetet.
Eller ifall hon har tagit droger och inte är sitt normala jag och försöker begå självmord, då skulle kag också försöka knocka henne så att hon kunde vakna upp senare som den sötnosen hon egentilgen är.
Kan räkna upp flera olika gånger där jag anser att det är eller kan vara lämpligt att använda sig utav gränslöst mycket våld. Så man kan inte bara se allt så naivt och svart på vitt, det funkar inte så i världen. Även om du jättegärna tror eller vill intala dig det.
Angående flytten så anser jag att vi kan tala vidare om det i reseforumet då jag anser att det är ett olämpligt ämne här
Citat:
Ursprungligen postat av Hafflaflos
Jävla tönt som slår en brud pga ett spel.
Nu tror jag att du har missuppfatta mig lite. Om du läser texten igen så kommer du se att jag inte slog henne pågrundav ett spel utan snarare eftersom hon förstörde. Sen om det var en raid, min bil, min sons arm eller mitt näsben spelare ingen större roll. Alla anledningar går bra så länge de är former av förstörelse.
Sedan skiljer det sig säkerligen från person till person på vilken form av skadegörelse man reagerar kraftigt på och mindre kraftigt på, men det är givetvis ett annan ämne som man kan diskutera i tex filosofi eller möjligtvis juridik.
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Är det ett bra exempel verkligen?`
Att förklara att du skulle vinna mot en tjej i 1vs1 till döden?
Nåja, jag förutsätter ju dock inte att bara för man inte har en penis så är man automatiskt svagare, dummare, fulare och allmänt en sämre människa. Jag tror säkert att det finns starka tjejer och så men nu drog jag det exemplet för att binda ihop det snyggt men jag kan ta ett annat om du vill:
Jag skulle kunna vinna i en duel 1vs1 till döden mot exakt alla hundraser och vargar. Dessutom mot alla som helt smådjur under 50 kg.
Nu var ju det bara exempel. Men sensmoralen med det hela var att berätta att jag är stark till skillnad från personen som skrev det dumma och ologiska inlägget som svaret är riktat till.