Flashback bygger pepparkakshus!
2012-08-02, 15:04
Medlem
Yulses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapeOfHate
För att dra liknelse till mitt tidigare inlägg så är ju inte jag en sådan person som slår sin flickvän för att visa min dominans utan här slog jag ju henne av en bra anledning. Så när man väl blir så förbannad så kan man ju inte göra något.

Så hela världen ska anpassa sig efter ditt defekta humör? Det finns ingen anledning att slå sin flick/pojkvän någonsin. Ska du inte flytta till Sudan också när du ändå är i farten?
Citera
2012-08-02, 15:12
Medlem
Agge-Bs avatar
Slog näven i skrivbordet efter allt rage på spelen till slut hörde jag ett kras. Min Icemat från 2002 (Frostglas musmatta).
Citera
2012-08-02, 15:30
Medlem
Hafflafloss avatar
Citat:
Satt och lira lite wow, wotlk, och raidade icecrown citadel ( för outbildade, svår bana) en helt vanligt fredagskväll när min dåvarande flickvän kommer in och rycker ut nätverkssladden när bossen har typ 3% hp kvar och det nästan är dax för loot ( kan passa på att säga att det var en jävligt svår boss, då vi hade wipat hela kväll). Då lackar jag ur totalt och flyger ur datorstolen och ger henne en smäll rakt på näsan innan jag själv hinner reagera. Hon typ ramlar ihop och börjar blöda rätt kraftigt. Gjorde slut där på direkten och bad henne gå hem, eller rättare sagt skriker något i stilen: "Dra åt helvete hora, innan du får en smäll till". Då faller poletten ner och hon tjappar direkt.

Fick höra senare av hennes polare att hon hade brutit näsbenet, men det var rätt åt henne eftersom jag var utkickad från gruppen når jag loggade in och saved för veckan... Dock så blev jag inte kickad från guilden för då skulle subban fått en omgång till. Fattar inte varför hon drog ut nätverkssladden. Speciellt när vi var tillsammans och hon visste hur extremt stark och rippad jag var( fortfarande är) och dessutom visste hon att det var jag som bestämmde i vårt förhållande. Aja skönt att bli av med bitchen.

Annars så har man väl haft sönder ett antal tangentbord, möss och skärmar då de har kolliderat med varandra under vissa utbrott, aka ja har slängt in musen och tangetnbordet i skärmen så rubb och stub pajas. Detta brukar ofta bero på att någon typ ninjalootar( stjäl(baxar) något i wow som dom inte ska ha utan jag ska ha), eller kickar mig från gruppen för att jag är "noob" trots att det är tvärtom varje gång...

Tur att man har riktigt rika föräldrar så man får nya saker dagen efter

Jävla tönt som slår en brud pga ett spel.
Citera
2012-08-02, 15:40
Medlem
Efter en misslyckad kväll på krogen slog jag sönder spegeln som hängde precis bredvid ytterdörren. Inte för att jag var arg, men jag tänkte (påverkad av alkohol och piller) att nåt skulle hända. Så jag stod nog en minut innanför dörren och funderade... sen drämde jag till med knytnäven i spegeln.

Jag sa att en full gäst hade ramlat rätt in i spegeln. Såren på högernäven var svårare att förklara.
Citera
2012-08-02, 17:03
Medlem
j1nxs avatar
Slog sönder nyckelskåpet en gång vill jag minnas. Varför vet jag inte tyvärr. Kul var det iaf
Citera
2012-08-02, 17:08
Medlem
j1nxs avatar
Juste! Kom på en till. När jag lirade WoW för ett bra tag sedan så ropade farsan på mig för att han ville ha någon golvmopp typ. Sagt och gjort går jag och plockar golvmoppen och går riktigt irriterad (eftersom han störde mig i mitt spelande) och ställer den vid dörren. Det jag ej såg var att själva skaften hamnade vid gångjärnen på någon vänster så jag drämmer igen dörren stenhårt. Nu märker jag att det är något fel för hela jävla dörrhelvetet har lossnat Fick skita med öppen dörr ett tag efter det Blev inge mer WoW för mig den kvällen
Citera
2012-08-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yulse
Så hela världen ska anpassa sig efter ditt defekta humör? Det finns ingen anledning att slå sin flick/pojkvän någonsin. Ska du inte flytta till Sudan också när du ändå är i farten?

Personligen så kan jag se ganska många tillfällen där det är lämpligt att slå sin pojk- respektive flickvän. Tex ifall min flickvän försöker mörda min far med en stor kniv, då skulle jag inte tveka på att smälla till henne något fruktansvärt hård rakt i planetet.

Eller ifall hon har tagit droger och inte är sitt normala jag och försöker begå självmord, då skulle kag också försöka knocka henne så att hon kunde vakna upp senare som den sötnosen hon egentilgen är.

Kan räkna upp flera olika gånger där jag anser att det är eller kan vara lämpligt att använda sig utav gränslöst mycket våld. Så man kan inte bara se allt så naivt och svart på vitt, det funkar inte så i världen. Även om du jättegärna tror eller vill intala dig det.

Angående flytten så anser jag att vi kan tala vidare om det i reseforumet då jag anser att det är ett olämpligt ämne här

Citat:
Ursprungligen postat av Hafflaflos
Jävla tönt som slår en brud pga ett spel.
Nu tror jag att du har missuppfatta mig lite. Om du läser texten igen så kommer du se att jag inte slog henne pågrundav ett spel utan snarare eftersom hon förstörde. Sen om det var en raid, min bil, min sons arm eller mitt näsben spelare ingen större roll. Alla anledningar går bra så länge de är former av förstörelse.

Sedan skiljer det sig säkerligen från person till person på vilken form av skadegörelse man reagerar kraftigt på och mindre kraftigt på, men det är givetvis ett annan ämne som man kan diskutera i tex filosofi eller möjligtvis juridik.
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Är det ett bra exempel verkligen?`

Att förklara att du skulle vinna mot en tjej i 1vs1 till döden?

Nåja, jag förutsätter ju dock inte att bara för man inte har en penis så är man automatiskt svagare, dummare, fulare och allmänt en sämre människa. Jag tror säkert att det finns starka tjejer och så men nu drog jag det exemplet för att binda ihop det snyggt men jag kan ta ett annat om du vill:
Jag skulle kunna vinna i en duel 1vs1 till döden mot exakt alla hundraser och vargar. Dessutom mot alla som helt smådjur under 50 kg.

Nu var ju det bara exempel. Men sensmoralen med det hela var att berätta att jag är stark till skillnad från personen som skrev det dumma och ologiska inlägget som svaret är riktat till.
Citera
2012-08-02, 19:01
Medlem
EdwardWs avatar
Ptja, det värsta var väl när jag krossade ett fönster med en pall. Värt att nämna är att jag var 10 år, min äldre syster hade låst in mig och jag var rasande på henne som stod och gjorde grimaser utanför.

Så det gick som det gick.
Citera
2012-08-02, 21:14
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Personligen så kan jag se ganska många tillfällen där det är lämpligt att slå sin pojk- respektive flickvän. Tex ifall min flickvän försöker mörda min far med en stor kniv, då skulle jag inte tveka på att smälla till henne något fruktansvärt hård rakt i planetet.

Eller ifall hon har tagit droger och inte är sitt normala jag och försöker begå självmord, då skulle kag också försöka knocka henne så att hon kunde vakna upp senare som den sötnosen hon egentilgen är.

Kan räkna upp flera olika gånger där jag anser att det är eller kan vara lämpligt att använda sig utav gränslöst mycket våld. Så man kan inte bara se allt så naivt och svart på vitt, det funkar inte så i världen. Även om du jättegärna tror eller vill intala dig det.

Angående flytten så anser jag att vi kan tala vidare om det i reseforumet då jag anser att det är ett olämpligt ämne här

Nu tror jag att du har missuppfatta mig lite. Om du läser texten igen så kommer du se att jag inte slog henne pågrundav ett spel utan snarare eftersom hon förstörde. Sen om det var en raid, min bil, min sons arm eller mitt näsben spelare ingen större roll. Alla anledningar går bra så länge de är former av förstörelse.

Sedan skiljer det sig säkerligen från person till person på vilken form av skadegörelse man reagerar kraftigt på och mindre kraftigt på, men det är givetvis ett annan ämne som man kan diskutera i tex filosofi eller möjligtvis juridik.

Nåja, jag förutsätter ju dock inte att bara för man inte har en penis så är man automatiskt svagare, dummare, fulare och allmänt en sämre människa. Jag tror säkert att det finns starka tjejer och så men nu drog jag det exemplet för att binda ihop det snyggt men jag kan ta ett annat om du vill:
Jag skulle kunna vinna i en duel 1vs1 till döden mot exakt alla hundraser och vargar. Dessutom mot alla som helt smådjur under 50 kg.

Nu var ju det bara exempel. Men sensmoralen med det hela var att berätta att jag är stark till skillnad från personen som skrev det dumma och ologiska inlägget som svaret är riktat till.
Men nej, snälla dra härifrån din jävla pajas!
Citera
2012-08-02, 22:01
Medlem
mytologis avatar
Mitt temperament är inte det bästa denna värld har skådat.
Under diverse dispyter har jag slagit sönder:
Mobil, var förbannad på min syster när hon ringde å tjata en massa.
Sterio+högtalare, var förbannad på min far.
Ett par cd skivor tillsammans med stereon.
Diverse leksaker när jag var liten.
Slagit i väggar, dock utan att åverka några större skador.
Stolar.
Tallrikar.
Och lite mer jag inte kommer ihåg just nu.
Citera
2012-08-03, 00:08
Medlem
två tangentbord, en dörr (inomhus) en glaspipa, en FD polare Några trådlösa möss(dom flyger för bra, kör alltid med sladd nu)

Tror inte jag är nå överdrivet våldsam, fast det kanske alla våldsamma galningar säger?
Citera
2012-08-03, 10:25
Medlem
Hafflafloss avatar
Citat:

Hahaha, om du nu e så jävla biff varför slår du inte någon annan då? 1v1 mot hundraser mot döden.. snälla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in