Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-23, 00:51
Medlem
Skulle dammsuga en dag, tar ut dammsugarn och ska förlänga själva röret, man kan ju trycka ihop det. Den sitter nått så in i helvetes hårt att jag blir tvungen att sätta mig ner för att kunna få grep om den. Drar och drar samtidigt som jag börjar bli förbannad i det stekheta vardagsrummet efter en lång sommareftermiddag. Tillslut tar jag i med sådan kraft att jag drar till med näven rakt i pannan när skiten lossnar.

Dammsuger nu mera i hukad ställning då munstycket ej finns kvar.
Citera
2011-05-23, 00:59
Medlem
Stalinsbusss avatar
Slog i sovrumsdörren efter ett tjafs och alldeles för lite sömn, blev ett fint knytnävsmärke, och liten skada på min näve.

Slog mitt nattygsbord i golvet och slet av benen på det.

Sparkade in i ett vitrinskåp så det gick sönder.
Citera
2011-05-23, 01:11
Medlem
FuckThePolices avatar
Slog väl världens jävla hål i gipsväggen när hundvalparna skällde som in åt helvete kl 7 på morgonen. Sen så har man väl krossat tagentbord, mus och en gammal bildskärm när man har dött på counter-strike Sen så har väl morsan ringt en när man redan är tillräckligt lack så man har dragit mobilen åt helvete och sen så kommer jag ihåg att jag blev så arg så jag tog en skruvmejsel och högg sönder en lägenhets dörr dock så kommer jag inte ihåg vad som gjorde mig så arg, tror att det var något med mitt ex.

Får inte glömma bort spegeln som jag krossade med knytnäven som jag sedan fick plåstra om.
Senast redigerad av FuckThePolice 2011-05-23 kl. 01:54.
Citera
2011-05-23, 01:22
Medlem
FEFBGs avatar
Blev förbannad pga min dusch ändrade temperatur hela tiden, och så fick jag shampoo i ögonen och såklart fanns det inte några handdukar. Då gav jag toalocket (plast) en rejäl smäll så man rev upp hela handen
Citera
2011-05-23, 01:46
Medlem
Mobil, tangentbord, låda i frysen, hål i väggen, hål i köksskåpsdörr, hål i dörr, spegel (massa glasfibrer i handen, precis innan utgång på nyår), två tennisrack, ~6-7 golfklubbor, armstöd till soffa, och så kanske lite småsaker. Det allra mesta för helt obetydliga problem. Men men.
Citera
2011-05-23, 01:56
Medlem
roki0322s avatar
tog sönder min ps3 handkontroll
Citera
2011-05-23, 02:02
Medlem
ArmeCykels avatar
Har slagit en mobiltelefon i molekyler eftersom jag blev arg på morsan när jag pratade med henne i telefon.
Har kastat en mobiltelefon in i väggen eftersom jag blev arg på någon jag inte minns som jag pratade i telefon med.

Så jag har förstört 2 mobiltelefoner under mina psykbryt. Faktiskt 2 speglar också!

Slog näven in i en spegel när jag bråkade med morsan, den gick i tusen bitar. Klarade mig utan allvarliga skärskador.
Slog armbågen in i en stor jävla spegel när jag var arg för att jag inte hittade min plånbok. Klarade mig oskadd.

Har krossat mitt sommarstugefönster med en sopkvabba för att jag var arg och hade en dålig dag.

Annars har jag varit dyngrak, skrikit och betett mig som en galning vid ett flertal tillfällen
Citera
2011-05-23, 02:03
Medlem
sakkwalds avatar
Efter Real Madrid förlorade emot Barcelona med 5-0 så förstörde jag först bena till sängen så nu ligger jag bara på madrassen, på golvet. Gick sedan vidare emot garderoben och offret för massakern blev dörren till den, har nu ett draperi som tillfällig dörr. Några krukor rök också under min massaker, i hemmet.
Citera
2011-05-23, 02:04
Medlem
Rainmans avatar
Några mobiltelefoner och 2 stycken laptops har åkt med i psykbryten man haft genom tiderna....
Citera
2011-05-23, 03:01
Medlem
Wargs avatar
Skickade en antik stol i väggen min mor ärvt från hennes morfar. Har för mig att stolen sprack lite vid ryggstödet samtidigt som det blev ett mindre hål i väggen. Anledningen var trubbel med damer.

Anlände till hemmet kring fyra på morgonen en halvkall vårnatt. Självfallet fanns det ingen hemma, och inga nycklar hade jag. Hade precis upplevt min första snefylla - spytt som en gris, mått som en gris. Var så tankad att jag inte kunde ta mig hem själv, mina "polare" övergav mig någonstans varpå en halvbekant person hjälpte mig hem. Var rejält illamående, kall, trött och arg varav jag drog sönder en ruta på vår villa för att kunna komma in. Sedan gick jag helt sonika och la mig.
Citera
2011-05-23, 03:16
Medlem
picsordidnthappens avatar
Jag kastade fjärrkontrollen i vägen så att den blev totalt splittrad, ångrade mig genast sekunden efter och var tvungen att bygga ihop dem igen :/
Citera
2011-05-23, 03:17
Bannlyst
jag lirade dota. och jag hade en 1.5 ghz, 512 ram dator... och glappigt internet som las ner varje timme typ... datorn va trög, internet slocknade och jag kunde få blåskärm helt random. och jag droppades många games... fyfan vad jag bitchslappade skiten ur chassit och tangentbordet... det blev blåskärm direkt efter första slaget, andra slaget blev det helt svart och efter 6 slag så började den låta konstigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in