Satt och lanade med några polare, vi hade suttit i en vecka och delat upp lite dagliga uppgifter som matlagning och diskning. Det slutade med att alla satt och svälte men vägrade gå upp och fixa lite käk åt resten av folket. Till slut bröt jag ihop och gick upp och körde ihop lite köttbullar med korvbröd(ett av mitt livs största misstag...), tänk att en person åt en köttbulle, bajsa ut den, sen åt den igen 10ggr...
Dom gasfyllde sakta men säkert hela jävla huset av den mest vidrigaste lukten någonsin producerat utav en "Homo sapiens sapiens", jag som har ett helt fantastiskt matsmältningssystem lyckades inte med detta själv så det var jag vs 4st grabbar med biokemiska vapen.

Dom njuter av varje fis dom släpper och tittar mot mig med världens flin, jag försökte gömma mig i t-shirten utan någon framgång. Senare spelar vi cs, alla är döda och det är jag ensam mot 3 och jag är totalt fokuserad, jag får 2 av 3 och sitter 2cm från skärmen.
*fniss* *fniss* jag tittar över på mina polare och då kommer sista fram och dödar mig, jag tar ett andetag genom näsan och får en känsla av att jag andas bajs.
Jag går till attack mot mitt tangentbord med knytnävarna, slag på slag på slag, tills jag märker att alla knapparna har försvunnit från tangetbordet och mina händer har små skärsår överallt, jag tittar upp och cs har hängt sig och mina polare håller på att dö utav garv.
Senare däckar jag i 23 timmar av ljuv sömn men väcks av mina polare, och i samma sekund jag öppnar ögonen får jag syn på ett rövhåll som stirrar mig rakt i ansiktet. Jag ser en viss fisring muskel arbeta och känner hur en pust av vind träffar mig rakt i ögonen och hela jävla ansiktet, förutom att jag börja veva så drog jag in mitt headset i en betongvägg, ska aldrig lana där igen.