Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-23, 03:39
Medlem
Tomatpures avatar
Slagit sönder ett par glas, gjort hål i väggen, slängt en och en annan fjärrkontroll i marken, allting på grund av playstation 2 bilspel....
Citera
2011-05-23, 04:27
Medlem
-charliesheens avatar
det var julafton, jag och min lillebror hade planerat in en fifa-match precis efter julklappsöppningen eftersom att då skulle hela familjen sitta med och kolla. alla i familjen var för första gången lite intresserade av vårat fifa-spelande och såg fram emot att följa matchen. jag börjar känna mig lite nervös eftersom att jag vill visa för min mor och far, plus resterande syskon att jag faktiskt är bättre än min lillebror. vi brukar i vanliga fall spela väldigt jämnt. hela familjen samlas och följer matchen noggrant.

i 37e minuten så gör min lillebror 4-0. och alla skrattar år mig. jag känner mig så jävla misslyckad och arg, så jag tar kontrollen och sular upp den i lampan. resultatet blir att både lampan och kontrollen "sprängs". när jag inser vad jag gjort så springer jag fort ut i snön och gömmer mig en timme. känns onödigt såhär i efterhand hehe
Citera
2011-05-23, 07:20
Medlem
Är det någon merän jag som tycker det är jättepinsamt typ 1 sekund efter vredesutbrottet?
När skammen över att man varit så okontrollerad och omogen kommer.
Fast det är jävligt kul ändå, för några år sedan när vi fick hem kontoutdrag från min och min systers sparkonto såg jag att jag hade 8000 mindre, trots att jag är 2 år äldre än henne, så jag frågade varför.
"Vi var tvungna att betala några rutor som du hade sönder på dagis" blev svaret.

Datormus, som klarade sig.
Telefon, som alla har klarat sig.
Sen brukar jag kasta gafflar. Vet inte varför, det är skönt bara.
Citera
2011-05-23, 07:26
Medlem
Petrs avatar
Satt och lanade med några polare, vi hade suttit i en vecka och delat upp lite dagliga uppgifter som matlagning och diskning. Det slutade med att alla satt och svälte men vägrade gå upp och fixa lite käk åt resten av folket. Till slut bröt jag ihop och gick upp och körde ihop lite köttbullar med korvbröd(ett av mitt livs största misstag...), tänk att en person åt en köttbulle, bajsa ut den, sen åt den igen 10ggr...
Dom gasfyllde sakta men säkert hela jävla huset av den mest vidrigaste lukten någonsin producerat utav en "Homo sapiens sapiens", jag som har ett helt fantastiskt matsmältningssystem lyckades inte med detta själv så det var jag vs 4st grabbar med biokemiska vapen.
Dom njuter av varje fis dom släpper och tittar mot mig med världens flin, jag försökte gömma mig i t-shirten utan någon framgång. Senare spelar vi cs, alla är döda och det är jag ensam mot 3 och jag är totalt fokuserad, jag får 2 av 3 och sitter 2cm från skärmen.
*fniss* *fniss* jag tittar över på mina polare och då kommer sista fram och dödar mig, jag tar ett andetag genom näsan och får en känsla av att jag andas bajs.
Jag går till attack mot mitt tangentbord med knytnävarna, slag på slag på slag, tills jag märker att alla knapparna har försvunnit från tangetbordet och mina händer har små skärsår överallt, jag tittar upp och cs har hängt sig och mina polare håller på att dö utav garv.

Senare däckar jag i 23 timmar av ljuv sömn men väcks av mina polare, och i samma sekund jag öppnar ögonen får jag syn på ett rövhåll som stirrar mig rakt i ansiktet. Jag ser en viss fisring muskel arbeta och känner hur en pust av vind träffar mig rakt i ögonen och hela jävla ansiktet, förutom att jag börja veva så drog jag in mitt headset i en betongvägg, ska aldrig lana där igen.
Citera
2011-05-23, 07:46
Medlem
Liksom många andra kommer mina största psykbryt under influens av antingen ett TV- eller datorspel.

Hade varit på DH och vunnit en ny fin mus som jag testade hemma under kvällens WoW-raid, progress på Al'Akir och allt var mysigt. Plötsligt börjar skärmen att rålagga, min fina mage hackar sig framåt, gör urusel DPS och ser dessutom till att fastna i varenda jävla virvelvind som spawnar. Efter den tredje wipen orsakad av min urusla dator får jag storflippen och bankar musen rakt i datorbordet, samtidigt som jag frustrerat stönar något och tar av mig mitt headset och bryter skiten rakt itu varpå jag slänger det in i väggen. När den värsta ilskan lagt sig och jag insåg att jag hade bankat sönder musen och mitt headset började jag nästan gråta av ilska. Det hela slutade dock bra, då jag fick byta till min gamla mus och efter en reboot downade vi bossen utan problem.
Citera
2011-05-23, 08:11
Medlem
0bbAs avatar
Jag var förbannad på min bror som låste in sig i sitt rum. Jag knäade sönder dörren sönder och samman och klev sonika rakt igenom.
Citera
2011-05-23, 08:55
Medlem
SvartNatts avatar
x antal mobiler och har idag inga glas skålar hemma
Citera
2011-05-23, 08:58
Medlem
flexschemas avatar
Har förstört minst 2 stycken X360-kontroller och min fina dualshock till PS1. Inte det absolut värsta, men det ändå dyra grejer i längden.
Citera
2011-05-23, 09:01
Medlem
tglrs avatar
Xbox360-kontroll som flög in i väggen, ett par datormöss, ett par tangentbord, en sopkvast, osv. Kommer förmodligen inte ihåg allt.

Justja! Två dörrar har jag sparkat hål i också.

EDIT igen, knäckte min mobil för inte så länge sedan heller. http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dda07c344e24_lolllleeee.JPG
Senast redigerad av tglr 2011-05-23 kl. 09:08.
Citera
2011-05-23, 10:04
Medlem
Snusmannens avatar
Lite smågrejer, men jag brukar kunna kontrollera mig.

Dock så förlorade jag en viktig bf2 final för några år sedan, blev så jävla förbannad för att hitboxarna var skeva och vi hade vunnit om det inte var för dom. Släckte ner datorn på strömknappen, slog igång den igen, f12 Rebootade hela systemet i ilska så det blev fabriksinställningar. Tänkte aldrig mer röra skiten.

Lite ångest när jag fick upp windows igen dagen efter och fattade att allt jag hade var borta, skolarbeten musik, filmer osv.
Citera
2011-05-23, 10:16
Medlem
Hakapelitas avatar
Får ångest när jag tänker på det.

För några år sen köpte jag en ny mobil och efter bråk med min tjej så slet jag av luckan på den, hade haft den någon vecka.

En gång slet jag sönder en tröja, en slags zip.
Citera
2011-05-23, 10:29
Medlem
playtawins avatar
2st plattskärmar, en mus, ett antal tangentbord och några headsets, Allt på grund av spel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in