Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 23:08
Medlem
Slagit hål i väggen efter att ha dött på ett online-spel och förlorat massa progress , dog pga att min kära mor stängde av routern då jag spelat för länge den dagen.

Var säkert 4-5 år sedan, lyckats dölja hålet med en almanacka ända sedan dess
Citera
2011-05-22, 23:15
Medlem
Heeths avatar
En och annan dörr har väl fått sig en knytnäve när man kommit hem och varit förbannad av nån töntig anledning som typ förlorat fotbollsmatchen. Tangentbord har det gått ett par när man har spelat poker eller cs på den gamla goda tiden.
Citera
2011-05-22, 23:20
Medlem
och folk säger att svenskar är mesiga..
sydlänningarna må ha ett jämnt vresigt temperament, men när svenskens teknikprylar inte fungerar, så kan italienarna gå och gömma sig.. inget att hämta där..

som så för många andra har jag slängt mobiltelefoner i väggen, slagit näven i tangentbordet, gett min datorskärm en rak höger (konstigt nog klarade den sig), gett min gamla tv en kickspark (också den klarade sig). oftast handlar det om en väldig frustration när saker och ting inte fungerar, men det kan handla om annat också.
teknikprylproblem är nog bara en utlösare, av frustration på tillvaron som byggts upp..

annars brukar jag bara slå näven i väggen. bättre så. detta beteende är ju inget eftersträvansvärd, men jag skulle inte vilja ta bort det! jag tycker om att jag kan bli arg!
Citera
2011-05-22, 23:20
Medlem
AFCgooners avatar
Har haft sönder en ny datamus när jag slog den i skärmen efter någon TK på COD. Efter det har jag försökt vara lugn, för det kan kosta att vara arg..
Citera
2011-05-22, 23:27
Medlem
sunderlings avatar
Slagit sönder några trädörrar hemma under dåliga dagar. Kastade även en pokermark igenom huset och rakt in i ett glasskåp...
Citera
2011-05-22, 23:37
Medlem
Luismis avatar
Kan inte komma på något på rak arm sådär, men jag minns när min bror var förbannad på mig för massor av år sen. Vi hade bråkat om nån småsak och han var riktigt arg och stängde in sig på vårt gemensamma rum, jag lät honom vara (dumt nog). Hittade något timme senare min mycket fint och noggrant utklippta skog av kartongträd (typ http://wilmiizblogg.blogg.se/images/2011/002_145358076.jpg ) hopknölad till oigenkännlighet... Min stackars barbiehäst hade ingenstans att bo på grund av honom
Var tröstlös och arg säkert en vecka efteråt Han måste ha varit 3 och jag 5 eller nåt sånt...
Citera
2011-05-22, 23:51
Medlem
Har vevat sönder min polares framtand med ett Warcraft 3 fodral då han låste dörren för mig när jag skulle gå in i bilen, eller det var egentligen polaren i baksätet som låste dörren, jag lacka ur och drämde iväg fodralet och tjoff in i käften på kompisen i framsätet varpå han utbrister en rad och blodet sprutar... naturligtvis hade inte tandläkare jour heller så hans kväll vart lite förstörd... han såg lagom glad ut ( ) när vi satt å tryckte ett skrovmål senare på kvällen

Sen har jag väl klyvt ett headset på en annan polares huvud med en petflaska

Bästa av allt tror jag är när jag sparkade genom gipsväggarna på dagis när jag blev ledsen i typ 6års, jävlar va skäll jag fick sen haha
Citera
2011-05-22, 23:53
Medlem
SparrisAgges avatar
Min polare slog sönder bakrutan på en bil när han lackade utanför krogen. Han vart rejält skuren i handen och fick åka hem och plocka glasbitar resten av kvällen. Han blodade ner hela jävla tunnelbanan när han skulle åka hem.
Citera
2011-05-23, 00:07
Medlem
ScrantonStranglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Oktor
Köpte en ny dammsugare av billigt märke. Fick inte fast dammsugarpåsen som den skulle sitta, så jag slog sönder dammsugaren och slängde den. Sen köpte jag mig en redig Electrolux istället
Hahaha, fantastiskt! Ibland önskar man att man ständigt blev filmad så man hade sånt här förevigat
Citera
2011-05-23, 00:22
Medlem
ScrantonStranglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keih
Brukar oftast inte få psykbryt men då och då händer det. Oftast är det inte något speciellt jobbigt, utan mer att det är dags att släppa ut all ilska jag hållt inom mig de senaste åren.

Mitt senaste psykbryt var för 4-5 månader sedan. Hade haft en ganska dålig dag, inget verkade vilja gå min väg. Hade precis duschat klart och skulle gå ut när jag helt plötsligt halkar och slår mig rätt hårt. Jag reser mig upp, tar nånting som föreställer en vas eller vad tusan det var, slänger den hårt i väggen men av nån anledning går den inte sönder helt utan den studsar tillbaks på min fot där den såklart går sönder helt. Jag får skitont i foten och börjar blöda, blir ännu mer ilsken och riktar en spark med min andra fot mot duschdörrarna, sedan gick jag och satte mig på balkongen för att lugna ner mig.

Sen dess har man inte kunnat stänga duschdörrarna helt
Hahahaha, Gunnar Papphammar! Jag skulle betalat stora pengar för att få sett detta
Citera
2011-05-23, 00:34
slagit hål i bord efter en orättvis fotbollsmatch.bordet var inte mitt så fick köpa ett nytt för 500 kr. mobilen flög i golvet en gång . var lite tjejens fel.
Citera
2011-05-23, 00:48
Medlem
MCVaginas avatar
Slog sönder mitt datorbord när jag lirade CS. Det var många år sedan men använder det fortfarande, dock är det något silvertejpat.

Bröt ett moderkort på mitten då datorhelvettet vägrade fungera.

Knäckte en DVD skiva då jag inte fick datorn att boota från den. Det visade sig senare att jag hade tagit fel skiva och därför fanns det inget operativsystem på skivan.

Drämde en hammare på en hårddisk som inte ville fungera. Den funkade kosntigt nog inte sen heller.

Kastade laptopen i marken efter att ha förlorat på CS. Den höll konstigt nog.

Massa datordelar har gått hemska öden till mötes då dom inte har fungerat som jag vill att dom ska. Jag brukar aldrig vara våldsam, men i närheten av datorer blir jag det.

Jag hade sönder en flyingalarmclock
http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=390454
När jag glömt stänga av den på en helg. Kom hem efter en sen natt så började skiten ringa. Av någon anledning så hade jag en hammare och skruvmejsel liggadens på sängbordet. Så jag hamrade i hålet tills den slutade låta. Morsan blev rätt förvånad när hon skulle väcka mig senare och såg att det satt en skruvmejsel rakt igenom klockan xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in