Flashback bygger pepparkakshus!
2016-11-01, 23:50
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zteffen81
Förra vintern körde jag fast rejält med skotern. Stod och försökte skotta bort snön med en liten skyffel som jag hade med mig. Jag skottade, ryckte i styret, puttade skotern och försökte köra iväg. Tillslut slängde jag av mig crosshjälmen. Sedan skottade jag lite till. Det tog över en timme att få loss skotern. När jag var klar hade jag gjort sönder glasögonen som satt på crosshjälmen som jag hade slängt in i ett träd och skyffeln hade jag stampat på och jag hade även stått och slått på ett träd med skyffeln.

Tur att jag inte tog ut ilskan på skotern.

Haha tyckte de va roligt som fan att du stod o slog på ett träd måste vatt dubbelt jobbigt att skyffeln va så liten när du skulle slå på trädet med den
Citera
2016-11-02, 13:14
Medlem
Zteffen81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
Haha tyckte de va roligt som fan att du stod o slog på ett träd måste vatt dubbelt jobbigt att skyffeln va så liten när du skulle slå på trädet med den
Kul att du tyckte att det var kul. Det värsta var att jag gick lös på trädet med skyffeln i säkert 5 minuter.
Citera
2016-11-11, 00:59
Medlem
Tråden för folk som vill visa hur idiot man kan vara.

Jag har också varit idiot vid några tillfällen.

En gång sparkade jag in fronten på min dator. Det var på den tiden jag spelade diablo 2 online via ADSL modem. Min dator var från 1996 och detta var 2001, en tid när datorerna förändrades snabbt. Så min dator var faktiskt inte alls lämplig att spela D2 på. Så laggade och låse sig datorn en gång för mycket och min gubbe dog och jag förlorade XP så sparkade jag in hela datorns front så att metallen böjde sig. Dock skadades inga komponenter så efter att man startade upp datorn så fungerade den men den såg verkligen böjd och konstig ut. Man kan säga att andrahandsvärdet på datorn gick från 20:- till 0:-.

Sedan en telefon en gång, vilket var ren idioti av mig egentligen. I det förra exemplet med datorn riktade jag faktiskt min aggression mot ett föremål som var ansvarigt för något. Denna gång riktade jag min aggression mot ett helt oskyldigt föremål, vilket renderar denna gång som mycket mer idiotisk. Lögner från ett ex fick mitt temperament att flöda över så efter lögnsamtalet med exet kastade jag in telefonen i väggen. Det var hemtelefon men relativt billig, nypris 350 kr.
w-w-wasted.
Citera
2021-01-27, 12:31
Medlem
Knacka sönder min teve
Citera
2021-01-27, 12:44
Medlem
Bret-Harts avatar
Rev sönder en porrtidning en gång i min ungdom
Citera
2021-03-26, 17:24
Medlem
Bum1s avatar
Jag spelade rundpingis i högstadiet och åkte ut. Det fanns två olika väggmaterial i pingisrummet. En betongvägg och en gipsvägg som vi odågor brukade sparka hål på. I mitt raseri så försökte jag sparka hål på fel vägg och var extremt nära att bryta stortån. Jag kunde inte gå normalt på tre veckor.
Citera
2021-08-12, 19:26
Medlem
Slagit sönder min fot, fönster, sparkade in en dörr, sparkade sönder ett element.
Citera
2021-08-12, 19:31
Bannlyst
har lyckats ha av ett spett ,
sparkat på en sten så en träsko sprack mitt i tu ,
kastat ut en bordsantenn som blev tokskrot då den inte funkade när det va ett måste
Citera
2021-08-12, 19:57
Medlem
Galdars avatar
Sällan jag på senare år faktiskt blir arg , det ska krävas mycket till ... Nåväl

Min fot gick rakt igenom köksdörren i samband med ett vredesutbrott, går inte att köpa dörrar som passar , man måste bygga om hela karmen , så jag fick spendera hela nästa dag med att klä om dörren i tunnt trä material för att dölja det stora hålet .

Sparkade in en bil dörr en gång ( min egna bil ) blev en buckla som jag lyckades ploppa tillbaks så gott som helt samma bil blev påkörd bakifrån och fick skrotas några månader senare .

Jag kan inte komma på några flera som hänt på senare år .
Citera
2021-08-12, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knuule
Alla har vi någon gång tappat fattningen helt och hållet, så pass illa att vissa av oss t o m tagit sönder diverse saker. Allt från föremål till kroppsdelar.

Senast detta hände i min närhet var när Sverige förlorade VM-finalen mot Finland i ishockey. Min kära vän vart så pass förbannad att han slog näven rakt i lägenhetsdörren, en sån dörr med en stålskiva i mitten, och bröt två ben i handen

Själv har jag kastat ut teven ut från balkongen, en gammal skruttig en så det gjorde inget. Detta pga en jäkligt dålig dag då allt gick åt helvete, bägaren rann över när jag inte hittade mitt ID inför kvällens krogrunda...

Så, nu vill jag höra vad ni har lyckats ta sönder under psykbryt, och givetvis lite bakgrundshistoria
När jag var ca 13 år så blev det bråk med lillebrorsan av någon anledning Han sprang och låste in sig på sitt rum och jag vart så förbannad så jag försökte sparka in dörren för att få tag på honom. Dörren höll men såg inte så fin ut direkt.

När päronen kom hem så blev de rätt så förbannade och kvällens inplanerade biobesök blev inställt.

Det resulterade i att jag gick upp till mitt rum och sparkade in en gipsvägg i ren ilska över att ha gått miste om att få gå och se Titanic den kvällen.

Som bonus kan jag bjuda på historien om en tjejkompis med grav borderline som fick psykbryt av någon anledning och sänkte sin nya fina moped från en badbrygga rätt ner i vattnet mitt i natten.

Sedan gick hon hem till sina adoptivföräldrar och kastade mopedhjälmen rakt igenom ett fönster. Har för mig att de ringde snuten och att det slutade med ett LPT.
Citera
2021-08-12, 23:35
Medlem
killawifes avatar
Jag blev arg på min bil en gång när jag skulle lossa en drivknutsbult så jag drog sönder min momentnyckel i ett försök att lossa bulten med den. Inte smart och framförallt dyrt. Hade jag bara tänkt klart så hade jag inte gjort detta men jag hade hållt på med skiten i 2,5 timme och redan dragit av två hylsskaft innan.
Dagen efter lånade jag hem ett 2 meter långt rör från jobbet och med ett hylsskaft så sa det bara "klick!" så lossade bulten så lätt så. Det röret står numera i mitt garage och används flitigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in