Citat:
Ursprungligen postat av
Knuule
Alla har vi någon gång tappat fattningen helt och hållet, så pass illa att vissa av oss t o m tagit sönder diverse saker. Allt från föremål till kroppsdelar.
Senast detta hände i min närhet var när Sverige förlorade VM-finalen mot Finland i ishockey. Min kära vän vart så pass förbannad att han slog näven rakt i lägenhetsdörren, en sån dörr med en stålskiva i mitten, och bröt två ben i handen
Själv har jag kastat ut teven ut från balkongen, en gammal skruttig en så det gjorde inget. Detta pga en jäkligt dålig dag då allt gick åt helvete, bägaren rann över när jag inte hittade mitt ID inför kvällens krogrunda...
Så, nu vill jag höra vad ni har lyckats ta sönder under psykbryt, och givetvis lite bakgrundshistoria

När jag var ca 13 år så blev det bråk med lillebrorsan av någon anledning Han sprang och låste in sig på sitt rum och jag vart så förbannad så jag försökte sparka in dörren för att få tag på honom. Dörren höll men såg inte så fin ut direkt.
När päronen kom hem så blev de rätt så förbannade och kvällens inplanerade biobesök blev inställt.
Det resulterade i att jag gick upp till mitt rum och sparkade in en gipsvägg i ren ilska över att ha gått miste om att få gå och se Titanic den kvällen.
Som bonus kan jag bjuda på historien om en tjejkompis med grav borderline som fick psykbryt av någon anledning och sänkte sin nya fina moped från en badbrygga rätt ner i vattnet mitt i natten.
Sedan gick hon hem till sina adoptivföräldrar och kastade mopedhjälmen rakt igenom ett fönster. Har för mig att de ringde snuten och att det slutade med ett LPT.