Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-23, 23:59
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Arsenal leder med 4-0 mot Newcastle efter första halvlek.. Matchen slutar 4-4. Gitarren i hörnet went "bye-bye"
Citera
2011-05-24, 00:04
Medlem
848s avatar
Doppat brorsans tandborste i toan för ett x antal år sen efter ett bråk ^^
Citera
2011-05-24, 00:41
Medlem
845s avatar
Härlig läsning!
Får sällan rejäla psykbryt som går överstyr, brukar bli till att random vråla ut sin ilska istället.
Senast jag fick ett rejält psykbryt slängde jag ut min telefon i väggen så den gick i bitar för att sedan skicka ut ex'et ur huset.
Citera
2011-05-24, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knuule
Alla har vi någon gång tappat fattningen helt och hållet, så pass illa att vissa av oss t o m tagit sönder diverse saker. Allt från föremål till kroppsdelar.

Senast detta hände i min närhet var när Sverige förlorade VM-finalen mot Finland i ishockey. Min kära vän vart så pass förbannad att han slog näven rakt i lägenhetsdörren, en sån dörr med en stålskiva i mitten, och bröt två ben i handen

Själv har jag kastat ut teven ut från balkongen, en gammal skruttig en så det gjorde inget. Detta pga en jäkligt dålig dag då allt gick åt helvete, bägaren rann över när jag inte hittade mitt ID inför kvällens krogrunda...

Så, nu vill jag höra vad ni har lyckats ta sönder under psykbryt, och givetvis lite bakgrundshistoria

De flesta psykbryt jag har fått har alltid haft med killar att göra. Jag har aldrig någonsin blivit så förbannad att jag tagit sönder något, gett mig på någon eller skrikit rakt ut pga något annat än när jag varit i en relation. Om det är NÅGON som kan ge mig ett riktigt psykbryt så är det en kille jag har ett förhållande med. Det finns INGET värre än när killen i fråga ljuger mig rakt upp i ansiktet fast jag har alla bevis på bordet framför honom. me goes hulken..

Det spelar ingen roll hur stor killen är eller hur manlig.. när jag flippar ur så kryper han till dvärgstorlek och gömmer sig under soffan. Jag får verkligen vulkan utbrott då. Han hade nog hellre föredragit att ha två sumobrottare sittandes på hans ansikte i en hel vecka än att behöva ta en sådan fight med mig när det väl gäller.

Jag har slagit hål i väggen, råkat slita ner en dörr när jag tagit i med allt för mycket kraft, bokstavligt talat fått ett x på 190 cm och 90 kilo att flyga rakt in i väggen genom att ha knuffat till honom, kastat sönder en telefon, slitit ner en av mitt ex datorer med en väldigt kraft ner i golvet så den gått i tusen bitar och ja.. inget mer vad jag kan minnas.
Citera
2011-05-24, 00:47
Medlem
När tvillingbroshan inte vill gå ut med hunden får han en o annan kontorsstol på sig och några goa lårkakor, dock, what comes around goes around...
Citera
2011-05-24, 00:47
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Juste, slet sönder ett handtag på min byrå när jag saknade exet som värst.
Citera
2011-05-24, 00:52
Medlem
Awokad0s avatar
Min bror slog sönder en full ketchupflaska mot matbordskanten. Det blev jävligt mycket städa upp all ketchup i köket efter det
Citera
2011-05-24, 01:11
Medlem
Lassemanbubbelgums avatar
Svartnade under ett bråk för några år sen, polarna hjälpte mig bort och när jag "vakna till" hade jag slagit två djuka gropar i en gräsmatta. Polarna hade bara låtit mig hållas.
Citera
2011-05-24, 01:36
Medlem
Beelzebobs avatar
När jag gick i mellanstadiet var det en sandapa som lyckades reta upp mig något så fruktansvärt. På den tiden var jag killen som aldrig gjorde något när någon jävlades med mig, men den dagen brast det rätt rejält. Han hade tagit min bok eller något sådant där löjligt och sprang iväg med den precis när min lektion hade börjat.
Jag, förblindad av raseri, sprang efter fanskapet. Han öppnade en glas/trädörr cirka 20 meter längre fram och fortsatte springa. När jag nådde dörren penetrerade jag den med hela min vikt lagd på knytnäven, vilket gjorde att det blev ett stort hål i glaset, och trät sprack vid gångjärnen efter att dörren smällde in i väggen.

Mirakulöst nog fick jag inga skador, hur det nu gick till. Och boken fick jag tillbaks nästan direkt efter sammandrabbningen med dörren! Han som tog boken såg väldigt rädd ut. Och det var han som var tvungen att betala för den trasiga dörren. Den dagen var full av vinst.
Citera
2011-05-24, 01:57
Medlem
För ett par år sedan så bråkade jag med min storebror, så låste han in mig i mitt rum. Kom på den smarta idén när jag var som argast att sparka på dörren. Hade kanske gjort jävligt ont om det inte var för att jag hade inlines på mig. Dörren sprack så in i helvete.
Citera
2011-05-24, 02:06
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Spelade Tibia för mer än 10 år sedan. Dog aldrig med någon av mina seriösa karaktärer av mobs men en dag så kukade internet ur, jag kommer in och ser att jag har väldigt lite liv och ska precis använda en healingspell när jag ser texten "You Are Dead".

Kan ta att jag själv tabbar mig, detta var bara att få skiten tryckt i ansiktet.

Tänk er en gammal tjockskärm. Ett hårt slag. Sedan slag slag slag slag så att skärmjäveln skakar, och mirakulöst nog spricker i ena hörnet utan att sluta fungera. Magiskt. Skulle vela se det på en plattskärm!
Citera
2011-05-24, 02:20
Medlem
kolits avatar
Kört office space style i en blandning av ångest och psykbryt med mitt softball-rack i aluminum på en stereo. Fler än tusen bitar sannerligen.
Ryckt loss en lampa som var fastskruvad i väggen.
Mindre prylar har förekommit såklart såsom headsets (notera plural) glas, burkar m.m.

Det största får nog ändå bli en stationärdator a lá windows 98, den stod och skräpade och jag var mer i en trans än i ett raseri så jag slänger ut den genom ett öppet fönster, sen om jag inte minns helt åt helvete så slog jag sönder större delarna av den samt tände eld på den.

Tro det eller ej men jag är faktiskt en väldigt lugn person men när det väl brister så brister det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in