Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 15:31
Medlem
hmm... tjockskärm och tangentbord men det var ändå dags o byta
Citera
2011-05-22, 15:33
Medlem
Capeenas avatar
Haft problem med min ps3 kontroll så slagit mycket på den, håller upp den och drar en knytnäve så hårt jag kunnat på den. Fick ett psybryt igår o drog den i marken så batteriet(!) i den flög till andra sidan rummet, dryg 3-4 meter.

Sen har det hänt innan samma sak fast då bröt jag skiten på mitten, så jävla förbannad jag var då.
Citera
2011-05-22, 15:35
Medlem
Jag brukar vanligtvis inte få såna där spel men en gång satte jag en brevkniv i displayen på min mp3-spelare när ett programmeringsprojekt inte riktigt ville gå min väg.
Citera
2011-05-22, 15:37
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreasyJohn
tänkte du begå självmord?

Han hängde sig i den med händerna troligen
Citera
2011-05-22, 15:41
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acog
Slog sönder datormusen när jag dog på Cod4 hela tiden. Kände att det inte var värt att slå näven i tangentbordet då det är en bärbar dator jag har.
Jag tror att jag pajade laptopen för ett tag sen på det sättet, jag slog som jag brukar med näven rätt ner i laptopen och nu funkar inte skiten Jävligt korkat men jag hatar verkligen när skitdatorn laggar, ska nog köpa en stationär nästa gång.
Citera
2011-05-22, 15:48
Medlem
tog sönder min TV med min ps kontroll när jag lirade cod
Citera
2011-05-22, 15:53
Medlem
jonnolainens avatar
Efter en riktigt dålig fifa-match slog jag hål i toalettdörren, jag ångra det djupt sekunden efter.
Citera
2011-05-22, 15:57
Medlem
Lumenamos avatar
Vet inte om det bara gäller mig, men som tjej finner jag det mer pinsamt att erkänna sånt här. Har ett jävla temperament och det går ofta ut på inredning eller mig själv. Har haft sönder mycket under mitt liv när jag varit arg.

Minns en gång i gymnasiet för några år sedan då jag bara stod stilla i fem minuter av ren frustration, sedan gick jag fram till ett glasskåp och drog näven rakt igenom det. Ha, det blev en blodig historia. Jag hade tur som inte klassades som spykfall efter det.

En annan gång under samma period kastade jag en megastor (svindyr) vas i golvet. I blindo av allt raseri sprang jag in på toaletten och satte mig därinne utan att tända lyset. Efter några minuter då jag lugnat ner mig märker jag hur jag är kall om fötterna och tänder lampan brevid mig. Mina fötter är totalt sunderskurna och blodet droppar för fullt :P

Skulle kunna berätta många fler sådana här historier, men nu måste jag ta mig till köket och äta något
Citera
2011-05-22, 16:08
Medlem
Liptions avatar
Drog min mobil i golvet så det small om de efter att jag fått reda på att jag var tvungen att laga mat även fast det inte var min dag. Jag har också haft sönder 2st Xbox 360 kontroller på samma kväll efter att ha förlorat konstant på Gears of war

OT: Fan va skönt det är att läsa om andras psykbryt
Citera
2011-05-22, 16:09
Medlem
1 X Omega Seamaster
1 X Hp laptop
1 X Flickvännens Laptop
Sparkat en stor buckla i dörren på min egen bil detta är väl det jag ångra mest av allt.
Alla händelser pga av flickvännen !
Citera
2011-05-22, 16:18
Medlem
Snotrics avatar
* Slagit sönder ett tangentbord efter att ha blivit förbannad på ett spel.
* Kastat sönder en xbox 360 kontroll efter att ett spel inte gjort som jag ville.
* Snört väckarklockan i väggen då den inte väckt mig.
* Brutit armen efter att ha slagit den hårt i en kant då jag var förbannad.
* Kastat sönder ett par headsets då man dött i spel.
Citera
2011-05-22, 16:20
Medlem
Keihs avatar
Brukar oftast inte få psykbryt men då och då händer det. Oftast är det inte något speciellt jobbigt, utan mer att det är dags att släppa ut all ilska jag hållt inom mig de senaste åren.

Mitt senaste psykbryt var för 4-5 månader sedan. Hade haft en ganska dålig dag, inget verkade vilja gå min väg. Hade precis duschat klart och skulle gå ut när jag helt plötsligt halkar och slår mig rätt hårt. Jag reser mig upp, tar nånting som föreställer en vas eller vad tusan det var, slänger den hårt i väggen men av nån anledning går den inte sönder helt utan den studsar tillbaks på min fot där den såklart går sönder helt. Jag får skitont i foten och börjar blöda, blir ännu mer ilsken och riktar en spark med min andra fot mot duschdörrarna, sedan gick jag och satte mig på balkongen för att lugna ner mig.

Sen dess har man inte kunnat stänga duschdörrarna helt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in