Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 17:04
Medlem
Har slagit näven rakt igenom ett datorbord. IKEA-kvalitet.
Jävligt förvånad över hur bra tangentbord håller under samma sorts behandling.
Citera
2011-05-22, 17:04
Medlem
Pedersons avatar
Mobil, dörr, vägg, tangentbord, bildskärm, cykel, bildörr, bilruta, vanlig ruta
Citera
2011-05-22, 17:06
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
Mobil, dörr, vägg, tangentbord, bildskärm, cykel, bildörr, bilruta, vanlig ruta
Bilruta är väl ganska bra jobbat? Knappast med knytnäve eller fot. Vad använde du för tillhygge och vad tänkte du när du gjorde det? Bara nyfiken!
Citera
2011-05-22, 17:07
Medlem
Pedersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Bilruta är väl ganska bra jobbat? Knappast med knytnäve eller fot. Vad använde du för tillhygge och vad tänkte du när du gjorde det? Bara nyfiken!

Nja, hoppade på framrutan, då var det inga problem... Hade jag klarat av det med knytnäven hade jag fan blivit imponerad
Citera
2011-05-22, 17:07
Medlem
Lastbils avatar
Min mobil när jag pratade med min dåvarande flickvän (ovanligt). Hon var sur för att jag inte gratulerat på vår månadsdag och jag blev förbannad för att hon blev förbannad för en sån skitgrej och drämde mobilen i en tegelvägg.
Sen slog jag sönder en nödutgångsskylt i glädejeruset på en krog när Sverige vann (ja, vann) mot Ungern i fotboll. Ett omvänt psykbryt kan man säga. Köpte dock en ny åt dem för 800 spänn och satte upp dagen efter.
Citera
2011-05-22, 17:12
Medlem
District9s avatar
När jag var 18 lol, var jag ett psykfall hahaha, tog hantlar krossade en hel dörr, krossade en ny mobil telefon genom att kasta mot väggen, flippa på min brosa när jag körde bil så jag nästan körde av vägen och in i diket... flippa ut totalt... fy fan... endast däcket gick sönder inget mer...

aja, jag har inte haft ett enda utbrott på flera år nu, värsta har nu varit några enstaka svordomar i mild ton privat... vissar sällan ilska eller någon form av psykfall beteende... hehe... aja tror det hade med hormonerna att göra när man var ung

Jag känner knappast igen mig för varje år som går... blir som en ny mer harmonisk person... bara lungare och mer avslappnade... antar det har med att man vuxit upp? Vill ha egen familj osv.
Citera
2011-05-22, 17:14
Medlem
JizzieJinxs avatar
Förra veckan drämde jag en form lasagne i golvet, min pojkvän gnällde om min matlåda som jag inte diskat så jag bad honom dra åt helvete och sa att han kunde diska sina egna jävla matlådor hädanefter då han vägrar diska mina. Formen åkte i golvet och killen sulade ett glas i väggen. Tidigare har jag kastat sönder mobiler, tallrikar och annat jag kommit åt. Killen har under vår tid mördat ett antal glas och tallrikar, en tv, sin iphone, sin laptop och en lampa samt en bli kruka som han kastade genom en glasdörr. Så hoppade han sönder vår ikeasoffa när vi det var omöjligt att få på det tvättade sofftyget. Han hoppade sönder den samtidigt som han vrålade att Ingemar Kamprad var en jävla jude.. Förra veckan tvättade vi tyget till vår nya soffa och det gick inte heller på kuddarna så lätt, vår granne hade tidigare under dagen ringt på och gnällt om att det lät om vår dammsugare (?). Min sambo vrålade om det förbaskade sofftyget och jag bad honom sänka volymen med tanke på grannen, då önskade han högljudt att grannen skulle ringa på igen så att han kunde hoppsparka ned honom för trappen, sen följde en rad svordommar som innehöll en hel del rasfientliga fraser
Citera
2011-05-22, 17:15
Medlem
Kayamas avatar
Under ett psykbryt på en kille jag tidigare träffat gjorde jag ett försök att knäcka hans näsa.
Han förtjänade det men jag lyckades inte.. Ont fick han i alla fall
Citera
2011-05-22, 17:27
Medlem
Quasys avatar
Har förstört en digitalkamera och en rislampa ifrån ikea.
Citera
2011-05-22, 17:28
Medlem
hedinos avatar
yngre år i skolan så kastade jag skolbänkarna genom rutorna och slog sedan sönder dom.. Man var allt ett litet psycho när man gick i skolan ^^, ( Mina föräldrar fick sedan en fet räkning hem )
Citera
2011-05-22, 17:33
Medlem
Bodde för tillfället på 4:e våningen, när jag fick ett litet raseriutbrott under en CS-match och kastade mitt tangentbord genom fönstret (vilket lyckligtvis var öppet)

Hade tröttnat totalt på en gammal touchmobil som jag hade för ett par år sedan, så jag drämde sönder den i backen..
Citera
2011-05-22, 17:33
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
Nja, hoppade på framrutan, då var det inga problem... Hade jag klarat av det med knytnäven hade jag fan blivit imponerad
Haha!!! Men vad fan tänkte du när du stod där och hoppade på en vindruta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in