Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-23, 10:34
Medlem
Infirmuss avatar
När jag var ca 16 så fick min mor för sig att leka auktoritär för första gången under min uppväxt och få mig att sluta spela bort hela natten, då jag faktiskt hade skola dagen efter. Så hon hotar med att bryta strömmen i mitt rum, genom att dra ut proppen. Och då hon aldrig levt upp till sina hot tidigare fortsatte jag spela, och sen blev det kolsvart i hela rummet och i skallen på mig. Min uptime på nästan två veckor var förstörd, min dator funkade även som spel- och FTP-server och jag höll ju på att seeda torrents. Så jag blev skogstokig och hade sönder tre gipsskivor i väggen, en garderobsdörr, två glasrutor till en innerdörr och så slog jag sönder en kökslucka också.

Safe to say, min mor jävlades aldrig med min dator igen.
(Och mina hormoner lugnade ner sig efter några år!)

I övrigt var jag expert på att kasta sönder mina mobiltelefoner och jag har också lyckats slå ett basebollträ i aluminium helt platt på ena sidan mot ett träd.

Jag misstänker att jag hade lite problem med humöret
Citera
2011-05-23, 10:38
Medlem
Jag får aldrig psykbryt offentligt, mer att jag absorberar mina kännslor, men min mamma har ingen respekt alls, och lyckas alltid vara den som får droppen att rinna över, och jag har lyckats få oss instänga, genom att slänga ut nycklarna genom fönstret, dörr karmen har släppt för att jag stängt dörren hårt, blåbärsfläckar i köket för att jag slängt ett glas med blåbärssoppa, flera krossade glas, 2 receptbeöagda krämer som jag kastat mot dörren då hon stängt efter att hon typ gjort mig upprörd med flit, en blommkruka, en markerings penna vilket fick var lös form som stänkte upp ända i taket, ett tangentbord, ett 20 sidikt skolarbete, som jag lyckades rädda i efterhand ocj sist men inte minnst hade jag sönder indirekt en högtalare, eller jag sprängde den då jag vred på högsta för att detta är det som iriterar min mamma mest.

Ledsen ifall stavfelen gör min wall of text oläsbar.
Citera
2011-05-23, 10:43
Medlem
Fraadyis avatar
Kastade min mobil i en tegelvägg för min polare som var på andra sidan huset inte svarade...Hade druckit en hel del.

Sparkade sönder en hel vask på en fest när jag va full, kommer dock inte ihåg varför...men festen slutade ganska snabbt och hela fästet på kakelväggen lossnade och drog med sig några plattor...

Drog armbågen i en dörr för någon anledningen ännu en gång på en fest och den slutade även ganska snabbt efter det...

Och en hel del andra skitsaker som jag inte kommer ihåg :/
Citera
2011-05-23, 10:53
Medlem
papi.fs avatar
Två lcd tv, 3 st xbox 360.
Lite små grejer som krukor o tavlor osv har väl flugit i väggen också. Och mobiler såklart.
Citera
2011-05-23, 11:06
Medlem
Slog min bror med ett sånt där långt skohorn av plast så att det gick av på mitten. Han hade jävlats redigt mycket med mig så han fick vad han förtjänade.

Sen har jag slått sönder en garderob hos en polare efter att han ramlade med min moppe på fyllan. Några förråds dörrar i papp eller vad det är gick det kvällen också!
Citera
2011-05-23, 11:11
Medlem
Rulzas avatar
Förlora i Playing with Fire 2 (Flash-spel) och tog min kompis hamster och kasta den i väggen så hårt jag kunde...den dog.

Whipa i en WoW raid och tog min datorskärm och smällde den i min kompis huvud som hade däckat när vi lana.

Var aspackad och tog ett järnrör och slog den i magen på en gravid mamma.
Citera
2011-05-23, 11:46
Medlem
Kalla Kåres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infirmus
När jag var ca 16 så fick min mor för sig att leka auktoritär för första gången under min uppväxt och få mig att sluta spela bort hela natten, då jag faktiskt hade skola dagen efter. Så hon hotar med att bryta strömmen i mitt rum, genom att dra ut proppen. Och då hon aldrig levt upp till sina hot tidigare fortsatte jag spela, och sen blev det kolsvart i hela rummet och i skallen på mig. Min uptime på nästan två veckor var förstörd, min dator funkade även som spel- och FTP-server och jag höll ju på att seeda torrents. Så jag blev skogstokig och hade sönder tre gipsskivor i väggen, en garderobsdörr, två glasrutor till en innerdörr och så slog jag sönder en kökslucka också.

Safe to say, min mor jävlades aldrig med min dator igen.
(Och mina hormoner lugnade ner sig efter några år!)

I övrigt var jag expert på att kasta sönder mina mobiltelefoner och jag har också lyckats slå ett basebollträ i aluminium helt platt på ena sidan mot ett träd.

Jag misstänker att jag hade lite problem med humöret

Fy fan, om jag hade varit din far hade jag nitat dig och kedjat fast dig i garaget efteråt. Å andra sidan hade aldrig problemet uppstått i första hand. Hoppas du har bett din mor om ursäkt.
Citera
2011-05-23, 11:53
Medlem
hobzs avatar
X antal nintendo 64 kontroller och 2 gameboys kanske, 1 mobil. Detta var dock i mina yngre dar, nuförtiden så kan jag hantera mitt rageutbrott någorlunda bra..
Citera
2011-05-23, 12:05
Medlem
oineris avatar
Stolar har gått sönder men inget annat.
Citera
2011-05-23, 12:07
Medlem
Berättade glatt för farsgubben att min flickvän var gravid som då svarade "nej fyfan gör inte det" tillsammans med lite annat olämpligt..
Körde bud med liten lastbil på den tiden och jag blev så satans förbannad att jag åkte hem till honom, backade upp till baksidan på tomten och lastade in trädgårdsmöbler, grill, vattenslang och nyplanterat äppelträd. Körde sen iväg till närliggande skogsdunge och eldade upp skiten.

Han har fortfarande två år senare inte sagt ett ord om denna incident..
Citera
2011-05-23, 12:25
Medlem
Datorskärm, hallspegel, med mera medelst knytnäve.
Citera
2011-05-23, 12:34
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag slog sönder farsans BMW, men det var en struntsak.
Jag är ekonomiskt oberoende och införskaffade honom en ny nästa dag.
Det hände faktiskt förra veckan.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2011-05-23 kl. 12:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in