Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 16:21
Medlem
jaghetereriks avatar
aldrig lyckats ta sönder något men när man lira cs slog man väl i skärmen 5 gånger i timmen på laptopen gör jag fortfarande fast då är det bara ifall det är något som inte går som man vill har sparkat/ slagit i dörrar o vägar fast aldrig lyckats tagit sönder något antligen svag eller bra dörrar/väggar
Citera
2011-05-22, 16:29
Medlem
ShockShocks avatar
Det jag kommer på för tillfället är att jag böjt sönder ett headset och slagit hål i datorbordet (under hetsigt datorspelande). Kastat sönder mobiltelefonen när jag var sur. Kastade sönder ett ölglas på krogen under en snefylla.

Sen stampade jag även sönder en router när min internet uppkoppling krånglade, men det hjälpte inte
Citera
2011-05-22, 16:30
Medlem
Ohaithars avatar
Har slått hål i väggen två gånger, har även sparkat sönder min vänsterfot två gånger, en gång för att min kompis lillebror tog min xboxkontroll och vägrade ge tillbaka den
Sen har det vart lite småsaker, t.e.x att jag har kastat mitt headset in i väggen då internet dog.
Finns väl ännu fler saker, men dessa är de jag kommer ihåg atm.
Citera
2011-05-22, 16:34
Medlem
odditys avatar
Jag har nog aldrig någonsin fått ett psykbryt.
Att slå/sparka/skalla/kasta saker/personer är inte det som dyker upp när jag blir förbannad.

Eller jo, jag nitade ett halvt kilo oöppnad Gevalia (El-Brygg) en gång.
Citera
2011-05-22, 16:37
Medlem
westergrens avatar
2 laptops, 1 datorskärm, 3-4 mobiler, otaliga xbox kontroller och tangentbord.

Edit: Påminn mig själv att inte spela Starcraft 2 och Fifa på Xbox
Citera
2011-05-22, 16:38
Medlem
Det värsta psykbryt jag någonsin haft, var nog när jag bråkade med mina föräldrar, för att jag skulle plocka ur diskmaskinen och städa mitt rum. Detta hände nog för 5 år sen eller något.
Allt slutade med att jag sparkade sönder foten på dörren, efter detta blev jag så sjukt jävla lack att jag kastade ner allt jag hade på mitt rum på golvet, hoppade lite på det, vilket resulterade att det gjorde ännu ondare i fotfan. Slängde mig därefter i sängen, skrek som fan i kudden och matade konstant HÅRDA jävla slag i 5 minuter...

Vettofan vad som tog till mig den dan, men jävligt kul så här i efterhand
Citera
2011-05-22, 16:39
Jag slår på saker som tål lite stryk som t.ex väggen, bord eller säng när jag får "psykbryt". Ibland har tanken dykt upp att slänga ut min dator när jag är väldigt arg men det är inget jag sätter i verket. Men hörlurar är väl nog det enda som jag råkat förstöra av frustration.
Citera
2011-05-22, 16:40
Bannlyst
Slängde min laptop i golvet när datorn hängde sig när jag spelade FM11 under finalen i FA-cupen med mitt Newcastle mot Man united, ledde med 2-0. Skärmen, tangentbordet, touchpaden och hårddisken gick sönder.

Sedan har flera mobiler fått sig en flygtur, på den tiden man hade mobiler som man fällde upp skärmen på var kostsam. Lyckades ofta knäcka av skärmen från mobilen..
Senast redigerad av RoddickJR 2011-05-22 kl. 16:44.
Citera
2011-05-22, 16:43
Medlem
Sparkat sönder väggen i trapphuset här, men det händer varje vecka att någon gör det. Har dock en vän som slog sönder sin dator när han förlorade i poker,så han köpte en ny dator och slog sönder den också, när han förlorade igen. Båda datorerna dog helt, på 3 dagar.
Citera
2011-05-22, 16:48
Medlem
haft sönder x antal tangentbord efter att jag förlorat på spel, eller datorn/internet strulat.
dragit näven i laptopen så att hårddisken gått sönder vid 2 olika tillfällen.
sparkat in min egna rumsdörr så att det blev hål i väggen när jag var sur på far..
etc.
Citera
2011-05-22, 16:56
Medlem
Kommer ihåg när jag gick i 9:an och var tvungen att gå upp till något prov. I rent raseri kastar jag min 2 dagars gamla mobil i väggen så den går i tusen bitar.

När jag väl hade kommit ner, så försökte jag övertala min mamma att köpa en ny mobil samma dag.

Fick vänta 3 veckor innan jag fick en ny, sen har det väl varit tangentbord och väggar, jädra quinnor!
Citera
2011-05-22, 16:57
Medlem
Qxxys avatar
Slog väggen så att sprickan blev värre, kastade min stol på väggen och sparkade på skrivbordet med knäna när jag dog på Tibia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in