Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 17:38
Medlem
armstoeds avatar
bröt stiftet på min penna och delade mitt sudd i två delar när jag var ett poäng ifrån mvg på ett mattetest. så jävla crazy.
Citera
2011-05-22, 17:46
Medlem
stenboms avatar
Hade en liten damm utanför mitt fönster i tonåren, jag satt då en våning upp. Gick inte så bra när jag satt och spelade, så jag öppnade helt enkelt fönstret och kastade ut min 21" CRT-skärm rakt ut i dammen, självklart kastade jag även ut mus och tangentbord också.

När jag sedan "nyktrade" till från psykbrytet sprang jag snabbare än ögat ner och plockade ut delarna, CRT-skärmen hade som tur var inte landat på pumpen i dammen, då hade det blivit ett jädrans liv

Annars brukar jag hålla mig ganska bra, ett och annat tangentbord och några möss har väll gått sönder. Mina 360-kontroller mår inte så jätte bra, däremot mina PS3-kontroller är fortfarande i sitt fulla bruk.
Citera
2011-05-22, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av armstoed
bröt stiftet på min penna och delade mitt sudd i två delar när jag var ett poäng ifrån mvg på ett mattetest. så jävla crazy.
.... och bad om ursäkt till pennan sen?

Jag e nog också för mesig, minns aldrig haft sönder nånting.
Citera
2011-05-22, 17:48
Medlem
DrBums avatar
Jag har knäckt av dörrar och slagigt sönder möbler i hemmet.
Även brutit min egna hand.
Citera
2011-05-22, 17:48
Medlem
Ett antal mobiler, bakgrunds fakta är oftast tvspel eller brudar och alkohol.
Citera
2011-05-22, 17:49
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armstoed
Du är så jävla hård att jag inte har något annat val än att fall ned på knä och tillbedja dig.
Citera
2011-05-22, 18:03
Medlem
Knuules avatar
Skummat igenom svaren nu, och det är en sak som förvånar mig. Det är inte många, om ens en enda som har en story om vart de förlorat ett vad, bet eller liknande, det om något borde ju få en att tappa fattningen totalt
Citera
2011-05-22, 18:05
Medlem
Resolutios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Låter inte billigt...

Va inte så farligt, det ända som kostade va nytt tangentbord och mus. Jag hade lite tur när jag slog sönder mina skärmar då det va i övergångsfasen till plattskärmar, så många i mitt område jag bodde i slängde såna där stora mega skärmar som jag sen plockade upp för att ersätta dem jag slagit sönder.

Dem två sönderslagna dataskärmarna skedde ganska kort in på varandra, sen fick jag inte spela CS längre. Och bra det, aldrig varit maken om ett spel som kan frambringa så mycket damp.
Citera
2011-05-22, 18:05
Medlem
lugna ner digs avatar
Har klarat mig rätt bra, när jag var yngre kunde jag dock inte behärska mig så bra. Pajat några möss när jag lirat wow, kastat ett (ett par egentligen) nytt tennisracket rakt i golvet så det studsade 2 meter upp i luften och det lät skumt efter det (fan vad jag hatar tennis ibland).
Citera
2011-05-22, 18:07
Medlem
brukar mest ha sönder mig själv genom att slå i väggen allt vad jag orkar ...
Citera
2011-05-22, 18:11
Medlem
quincys avatar
Ett par stora fina hörlurar som var mina bröt jag sönder till småflis i ett psykbryt. Jag har också slagit sönder ca 5 dörrar, sparkat och slagit hål i väggar 3 gånger, slagit igenom en stor glaslampa på krogen och slagit sönder mina knogar några gånger föremålet för mitt aggressionsutlopp var för hårt...

Aldrig slagit sönder något levande kan jag stolt säga.

Anledningen till psykbryten brukar vara olika, men oftast när jag blir arg på mig själv över att jag klantat till nått viktigt. Länge sen sist dock!
Senast redigerad av quincy 2011-05-22 kl. 18:16.
Citera
2011-05-22, 18:13
Medlem
Parabolas avatar
dom värsta psykbryten jag får är på elektronik framförallt datorer så gör väl en liten lista

1 laptop då jag förlorade på poker, räckte med 2 slag så slocknade den

4-5 microsoft intelli 3.0 möss

3 skärmar har fått smaka på näven när jag dött på spel

5 tangentbord har fått smaka på näven när mitt spelande inte gått som det ska

två hål i väggen bredvid mig

2 headsets har jag vridit av då micen har buggat eller liknande

varför all min ilska går ut på elektronik vet jag inte, är aldrig arg annars
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto