2012-08-15, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Dom börjar inte jiddra om ditt körkort om du itne torskar på knark i samma veva, alt. åker på några LOB:ar.
Okej skönt att veta!, har du blivit utsatt för de eller haha
Citera
2012-08-15, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dudemate
Säkert efterbliven fråga men jag är parnoid o vill vara på den säkra sidan, påverkar det körkortet något om man åker dit för klotter eller vandelisering eller va det nu räknas som? nån som kan tala av egen erfarenhet kanske lite fel ställe och fråga på men är ju nybörjare så. /parnoid person.

Det kommer inte påverka nånting förutom din personliga ekonomi.
Citera
2012-08-15, 23:28
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Dom börjar inte jiddra om ditt körkort om du itne torskar på knark i samma veva, alt. åker på några LOB:ar.
Yes, dock ska man komma ihåg att det krävs inte särskillt mycket för att dom ska ge dig en LOB i samband med ett gripande för något helt annat, har man otur kan man få LOB utan att ens vara vidare alkoholpåverkad, så några LOB:ar kan man lätt dra på sig med lite oflyt.

Jag har själv inte åkt på såpass många att det har påverkat något överhuvudtaget, men detta är iaktagelser jag har gjort från både egna och andra likasinnades möten med "Lagen om omhändertagande av berusade personer".

Men som svar på den ursprungliga frågan: Nej, att enbart torska för klotterrelaterade brott påverkar inte körkortet.
Senast redigerad av Mx_1337 2012-08-15 kl. 23:31.
Citera
2012-08-16, 01:06
Medlem
Busfroe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Det kommer inte påverka nånting förutom din personliga ekonomi.

Det kommer det ju sannerligen att göra, om man på något sätt vi skaffa en karriär i framtiden så minskar du möjligheterna markant, om du inte har märkt det så är vi klottrare jämförbara med samhällets kackerlackor, går inte att ställa sig emot det faktumet tyvärr...
Citera
2012-08-16, 13:58
Medlem
Såg en graffare idag, han gick runt med något slags paraply med en sopsäck virad runt det?! Har det något med graff att göra ?
Citera
2012-08-16, 14:10
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeozHD
Såg en graffare idag, han gick runt med något slags paraply med en sopsäck virad runt det?! Har det något med graff att göra ?
Hur vet du att han var ''graffare''?
Citera
2012-08-16, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeozHD

Jag kan komma på 1000 olika orsaker.
Citera
2012-08-23, 20:18
Medlem
Emptycola99s avatar
2 frågor här. Hur nära en elledning till tågen kan man vara utan att dö (har inte tänkt och testa men är bara allmänt intresserad) och är det olagligt och isåfall hur olagligt är det att sätta upp plast jag kan måla på i en skog?
Citera
2012-08-23, 21:06
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99
2 frågor här. Hur nära en elledning till tågen kan man vara utan att dö (har inte tänkt och testa men är bara allmänt intresserad) och är det olagligt och isåfall hur olagligt är det att sätta upp plast jag kan måla på i en skog?
Är det det här du tänker på?
Citera
2012-08-23, 21:12
Medlem
Emptycola99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejz
Är det det här du tänker på?

Nej inte nån tunnelbana vanlig hedlig ledning i luften
Citera
2012-08-23, 22:15
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99
om du går på spåret under ledningen kommer inget hända, men håll dig borta ifrån att klättra i stolparna längs spåren och att klättra på tåg. det är då olyckor kan ske. var försiktig bara och ha respekt för saker och ting längs järnvägar.

det värsta som kan hända med plast vad jag tror är att polisen kan tvinga dig att ta ner plasten, ifall markägaren skulle se dig och ringa polisen såklart. skulle gissa på att det är antingen nedskräpning eller en typ av affischering om du låter det sitta kvar. detta är bara vad jag tror så är inte helt hundra alltså, men du behöver inte oroa dig särskilt, har aldrig fått några problem när jag målat på plast.
Senast redigerad av jagluktarketchup 2012-08-23 kl. 22:17.
Citera
2012-08-29, 11:47
Medlem
hade behövt få reda på åtminstone ett bra fame i gbg området! om nån skulle vilja dela.med sig lr iaf hinta mig lite så släng iväg ett pm! Hade!

edit; i närheten av frölunda hade varit de bästa
Senast redigerad av Bollockks 2012-08-29 kl. 11:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in