2012-07-24, 00:55
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Reflexvästar är jag emot. Enligt mig så kan det dra till mer uppmärksamhet än vanligt.
Bästa är väl att dra på sig en csg jacka och köra. Eller något annat väktarbolag.
Antikamerakeps och flexväst kan inte gå snett dock.
Shit, fick ett erbjudande av en polare om en antikamerakeps billigt, är det värt eller?
Citera
2012-07-27, 09:58
Moderator
evilhoneys avatar
Som sagt: det finns en tråd om cans!
//mod
Citera
2012-08-07, 20:47
Medlem
TheDave448s avatar
Hur farligt är det att andas in ångorna?
Citera
2012-08-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDave448
Farligt på längre sikt om jag fattat rätt, så du bör använda gasfilter om du har tillgång.
Citera
2012-08-07, 23:01
Medlem
PeaceLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDave448

har buddies som börjat hosta upp svart färg från lungorna, trots det att dem stått i ett rum med öppna fönster. Som sagt, måla gärna med något som täcker munnen..
Själv blir jag lätt illamående och yr när jag målat utan "skydd", men vafan, man kan inte stå och muppa upp sig med värsta Anticimex skyddet framför en laglig vägg
Citera
2012-08-11, 21:29
Medlem
Kolfilters avatar
Jag har gjort en piece på ett ipad fodral med Molotow Paint markers. Har ni något tips på vad jag kan spraya över för att färgen inte ska skrapas bort om man använder fodralet?
Fodralet är gjort av "syntet läder"
Senast redigerad av Kolfilter 2012-08-11 kl. 21:35.
Citera
2012-08-12, 00:06
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolfilter
Jag har gjort en piece på ett ipad fodral med Molotow Paint markers. Har ni något tips på vad jag kan spraya över för att färgen inte ska skrapas bort om man använder fodralet?
Fodralet är gjort av "syntet läder"

Svårt att säga, testa att sätta genomskinlig plast över kanske? Typ sådan man använder på skärmen för smartphones... Annars kanske detta funkar:

http://highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=v94&search_brand=&page =14&shophex=&pid=3581
Citera
2012-08-13, 20:06
Medlem
Kolfilters avatar
Det där med plasten låter inte så smart men ska testa klarlack! Tack för tipset.
Citera
2012-08-15, 01:17
Medlem
Säkert efterbliven fråga men jag är parnoid o vill vara på den säkra sidan, påverkar det körkortet något om man åker dit för klotter eller vandelisering eller va det nu räknas som? nån som kan tala av egen erfarenhet kanske lite fel ställe och fråga på men är ju nybörjare så. /parnoid person.
Citera
2012-08-15, 02:29
Medlem
Simpeltnamn95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dudemate
Säkert efterbliven fråga men jag är parnoid o vill vara på den säkra sidan, påverkar det körkortet något om man åker dit för klotter eller vandelisering eller va det nu räknas som? nån som kan tala av egen erfarenhet kanske lite fel ställe och fråga på men är ju nybörjare så. /parnoid person.
Jag åkte fast, har inte påverkat mig ett dugg. Fast då hade jag körkort innan dock.
Citera
2012-08-15, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeltnamn95
Jag åkte fast, har inte påverkat mig ett dugg. Fast då hade jag körkort innan dock.
okej tack, har en kompis som sa att han höll på och förlora körkortet för liknande brott, därför ja var lite orolig
Citera
2012-08-15, 14:04
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dudemate
okej tack, har en kompis som sa att han höll på och förlora körkortet för liknande brott, därför ja var lite orolig
Dom börjar inte jiddra om ditt körkort om du itne torskar på knark i samma veva, alt. åker på några LOB:ar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in