2010-01-07, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvistlack
Och din "kopia" av det avtalet befinner sig just nu?

på min mail =)
Citera
2010-01-07, 22:57
Medlem
kvistlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelacke
Citat:
Och din "kopia" av det avtalet befinner sig just nu?
på min mail =)

Ok, ok, fair enough. Antar att du återkommer med varning om det kukar ur?
Citera
2010-01-07, 22:58
Medlem
kaxen82s avatar
Men tänk om dina uppgifter hamnar på villovägar och används av Bandit-Börje för fuffensaffärer i ditt namn?
Citera
2010-01-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ok, ok, fair enough. Antar att du återkommer med varning om det kukar ur?

Haha, det gör jag. Samtidigt så tänker jag såhär: varför skulle de på 500krgratis.com betala mig 500kr ifall de skulle använda mina uppgifter till något olagligt? Då skulle de ju lika gärna kunna skita i att betala också

Då har de ju brytit mot avtalet och dessutom begår ju Bandit-Börje ett brott. missbruk av urkund eller urkundsförfalskning
Citera
2010-01-09, 19:18
Medlem
Nu har även min kompis som testade regga sig på www.500krgratis.com fått sina pengar, kan jag meddela. Så tror risken för att sajten är lurendrejeri är minimal =)
Citera
2010-01-09, 19:28
Medlem
kaxen82s avatar
Ja, men om din "kompis" också kan intyga att det inte är något lurt med företaget är det ju bara att tuta och köra. Detta är det vi har väntat på!
Citera
2010-01-09, 19:54
Medlem
kvistlacks avatar
Citat:
Nu har även min kompis som testade regga sig på www.500krgratis.com fått sina pengar, kan jag meddela. Så tror risken för att sajten är lurendrejeri är minimal =)
Jo, men nu är det kanske inte just där lurendrejeriet ligger, utan när det visar sig att ni har skulder på 10k+ stålars till något spelbolag någonstans... (Men hela knäskålar har ju ändå alltid varit överskattat...)

Citat:
Ursprungligen postat av kaxen82
Ja, men om din "kompis" också kan intyga att det inte är något lurt med företaget är det ju bara att tuta och köra. Detta är det vi har väntat på!
Aaaaah, härligt med sarkasm!
Citera
2010-01-10, 11:46
Medlem
okey guys. jag återkommer om någon månad om något fuffens förekommit!
Citera
2010-01-11, 14:17
Bannlyst
Citat:

haha skämtar du?Du kommer bli så jävla körd, agera målvakt för 500kr, då är man billig
Citera
2010-01-11, 14:21
Medlem
kaxen82s avatar
Citat:

Sjäääälvklart kommer du det. För inte lär du skämmas som en hund den dagen du får x antal tusenlappar i skuld i din roll som målvakt och tycka det är för pinsamt att medge hur blåst du blev?
Citera
2010-01-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaxen82
Sjäääälvklart kommer du det. För inte lär du skämmas som en hund den dagen du får x antal tusenlappar i skuld i din roll som målvakt och tycka det är för pinsamt att medge hur blåst du blev?

förstår inte hur du resonerar riktigt. hur skulle det kunna bli så? dom har ju då gjort sig skyldiga till ett brott, och inte är det jag som åker dit på det.
Citera
2010-01-12, 15:33
Medlem
kaxen82s avatar
Citat:
förstår inte hur du resonerar riktigt. hur skulle det kunna bli så? dom har ju då gjort sig skyldiga till ett brott, och inte är det jag som åker dit på det.

Jag förutsätter att du har läst igenom deras villkor. Och då menar jag LÄST och inte bara ögnat igenom ala jaja-jag-klickar-i-rutan-så-jag-kan-aktivera-mitt-Hotmail-konto-för-det-står-bara-en-massa-skit-inge n-läser-ändå.

Citat:
Haha, det gör jag. Samtidigt så tänker jag såhär: varför skulle de på 500krgratis.com betala mig 500kr ifall de skulle använda mina uppgifter till något olagligt? Då skulle de ju lika gärna kunna skita i att betala också

Då har de ju brytit mot avtalet och dessutom begår ju Bandit-Börje ett brott. missbruk av urkund eller urkundsförfalskning

Men vad gör du om de ligger lågt ett tag? De kanske inte använder dem förrän om ett år. Eller två. Eller fem. Då är det kanske svårt för dig att misstänka att det är just dessa personer som ligger bakom det, eller hur? Eller så kanske de säljer uppgifterna vidare?

Nej, det låter fuffens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in