Vet att det finns ett stort antal postade trådar och inlägg om det här redan.
Behöver rassla ihop 600:- tills imorgon.
Vad kan man göra för det?
Tänkte sälja min iPod (nano 3d gen.), WakeUp lamp (Denver)och Trådlöst T-bord + mus av märket HP (Hyfsat nytt, ungefär 8mån.)
Vad tror ni detta skulle inbringa?
Andra tips är mer än gärna välkommna, förutom att sälja min kropp
Du kan lätt få ihop 600 kr om du ger någon en BJ. Möjligtvis 2 då priset ligger på 50 euro ~500 kr för en "Head" vill säga.
Men jag själv kan (skulle*) betala 600:- utan problem.
Men vem ska du fråga? Sen beror det ju också på kön, antar att du är en kille som heter Axel (?) så då blir det nog 300 kr per BJ då man ej vill ha en hane på sin tane. Men dem flesta går ju med på 300 då det ger samma "Pleasure" hur som helst.
Vet att det finns ett stort antal postade trådar och inlägg om det här redan.
Behöver rassla ihop 600:- tills imorgon.
Vad kan man göra för det?
Tänkte sälja min iPod (nano 3d gen.), WakeUp lamp (Denver)och Trådlöst T-bord + mus av märket HP (Hyfsat nytt, ungefär 8mån.)
Vad tror ni detta skulle inbringa?
Andra tips är mer än gärna välkommna, förutom att sälja min kropp
Om du har mod så kan du ju också självklart råna någon?
Folk brukar inte ha så mycket kontanter nowdays men om du rånar ett par stycker ( ca 2-4 st ) så får du nog garanterat 600 kr. Kanske du kan råna någon i en affär som ska köpa något? Tryck en kniv mot hans skeva ryggrad och viska "Ge mig 600:-"
Ska man sälja saker med riktigt kort varsel riskerar man dessvärre bara en massa skambud och då är det nästan mer värt att ta ett billigt sms lån på liten summa och sälja grejerna lite dyrare för att täcka räntan och kanske få en slant över i slutändan i mina ögon.