2024-02-03, 17:31
Medlem
[quote=Sardinbrus|87253885]
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Gissar att det blir ett inlägg med några bilder från något vackert museum eller slott där Elsa spånar om hur himla härligt det skulle vara om just lilla hon bodde i lokalerna istället.

Haha, så ”drömmigt” hon bad sina läsare om tips för någon vecka sedan. Ville tipsa om Lewisham. Inte ens taxichaufförer åker dit. Den kommentaren blev såklart inte godkänd. Elsa ” up in her own arse ” Billgren.
Tycker synd om Lynn som måste leva i skuggan av sina föräldrar.
Citera
2024-02-04, 19:38
Medlem
Hon var mer attraktiv som mullig rödtott
Citera
2024-02-04, 21:20
Medlem
brianmolkos avatar
[quote=Trash-Panda84|87254123]
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus

Haha, så ”drömmigt” hon bad sina läsare om tips för någon vecka sedan. Ville tipsa om Lewisham. Inte ens taxichaufförer åker dit. Den kommentaren blev såklart inte godkänd. Elsa ” up in her own arse ” Billgren.
Tycker synd om Lynn som måste leva i skuggan av sina föräldrar.

I London? vad för ställe är de då?
Citera
2024-02-05, 11:51
Medlem
Totalt intetsägande blogg idag. Den där bilden med röda skor från Paris har jag sett minst 3ggr, senast häromveckan i inlägget om att klä sig i kallt väder har jag för mig. Blogg på repeat verkligen, som någon påpekat.
Citera
2024-02-05, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Totalt intetsägande blogg idag. Den där bilden med röda skor från Paris har jag sett minst 3ggr, senast häromveckan i inlägget om att klä sig i kallt väder har jag för mig. Blogg på repeat verkligen, som någon påpekat.

Ja, bloggen är verkligen satt på en loop. En massa upprepningar. Både i bild & text. Trött på hennes eviga tjat om ateljén & ”kostymgänget”. Jag vet jag behöver inte läsa bloggen men jag är så fascinerad hur den här kvinnan kan dra sån stor publik. Är verkligen kvinnor så grunda?
Citera
2024-02-05, 12:31
Medlem
Håller med & på tal om senaste podden som var outhärdlig, alla har vi varit tonåringar kanske också har/haft tonårstjejer.Dom är 2 medelålderskvinnor som likt fullkomligt oroliga & ängsliga småtjejer pratar om vad som blivit modernt igen, så sköööönt o hääärligt m glittriga ögonskuggor, maskerad, vara en karaktär som Elsa tusentals ggr förklarat att det var förut när hon mådde dåligt som hon sminka sig m ögonskuggor o färgat hår ( var en karaktär) aldrig mer lät det för inte så länge sedan, men nu plötsligt låter det som att vad bra att det är inne igen så Elsa kan klä ut sig och vara lite färgglad. Så höll man på i 10 års åldern, extremt orolig över vad som var ok och inte ok.. Allvarligt talat, hur fan får dom fortsätta podda o blogga med Bebisröster dessutom🤮🤮🤮
Citera
2024-02-05, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Ja, bloggen är verkligen satt på en loop. En massa upprepningar. Både i bild & text. Trött på hennes eviga tjat om ateljén & ”kostymgänget”. Jag vet jag behöver inte läsa bloggen men jag är så fascinerad hur den här kvinnan kan dra sån stor publik. Är verkligen kvinnor så grunda?
Jag är mest fascinerad över att jag tyckte att hon var så intressant och inspirerande för några år sen. Vet inte om jag eller hon förändrats, kanske är det att hon inte förnyats. Jag tyckte t o m att hon va en av få influencers som hade självdistans (ofattbart), sen hade hon mindre selfies då när hon inte var nöjd med sin kropp men det gjorde ju blogg och instagram mer intressant. Jag tror mer de har en yngre följarskara 25-30 åringar som har upptäckt dem senaste åren och beundrar deras stil
Citera
2024-02-08, 12:44
Medlem
Från dagens blogginlägg:

”Jag blir alltid så melankolisk i de här kvarteren. Minnen från olika sjukhus och tider antar jag.”

” Det här fina huset som jag nog aldrig tittat noga på ligger precis vid Södra Latin, där både Pontus och jag gick, och pappa.”

Alltså hur länge har detta ältande av Cancer och konstnärsföräldrar pågått? Känns som det nämns i minst vart tredje inlägg?
Så fruktansvärt pinsamt, ingen annan bloggare eller vuxen människa nämner sina föräldrar så ofta?
Oavsett om man är stolt över sina föräldrar är det verkligen inte klädsamt att nämna det i tid och otid om man inte är typ tre år?
Fascinerande människa.
Citera
2024-02-08, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allakandra
Från dagens blogginlägg:

”Jag blir alltid så melankolisk i de här kvarteren. Minnen från olika sjukhus och tider antar jag.”

” Det här fina huset som jag nog aldrig tittat noga på ligger precis vid Södra Latin, där både Pontus och jag gick, och pappa.”

Alltså hur länge har detta ältande av Cancer och konstnärsföräldrar pågått? Känns som det nämns i minst vart tredje inlägg?
Så fruktansvärt pinsamt, ingen annan bloggare eller vuxen människa nämner sina föräldrar så ofta?
Oavsett om man är stolt över sina föräldrar är det verkligen inte klädsamt att nämna det i tid och otid om man inte är typ tre år?
Fascinerande människa.
Haha, jag kände precis samma! Att hon känner sig tvungen att poängtera att hon, Pontus och pappa Billgren gått på Södra latin, som om det vore världens grej. Hon är SÅ STOLT över att ha gått där, så sjukt?! Det är ett vanligt gymnasium. Jag kom in där men valde ett annat gymnasium, jag har vänner som gått där, vänners barn har gått där osv och det är noll coolt? Hon får det att låta som Oxford, Cambridge eller Harvard 😂
Citera
2024-02-08, 16:09
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Haha, jag kände precis samma! Att hon känner sig tvungen att poängtera att hon, Pontus och pappa Billgren gått på Södra latin, som om det vore världens grej. Hon är SÅ STOLT över att ha gått där, så sjukt?! Det är ett vanligt gymnasium. Jag kom in där men valde ett annat gymnasium, jag har vänner som gått där, vänners barn har gått där osv och det är noll coolt? Hon får det att låta som Oxford, Cambridge eller Harvard 😂
Det som är coolt med Södra Latin är att man kan gå förbi där sent på kvällen och höra något litet ungdomsband träna där inne med skramlande trummor och guror. Estetiska skolor maler ur sig en del fina och speciella människor som ägnar barn- och ungdomen åt att träna, träna, träna på det de brinner för och sedan gör till sitt yrkesliv. Elsa hör inte till dessa såvitt jag vet. Inte satt väl hon självmant i dammiga källare sent på kvällen och skrev låtar, målade eller gnagde Strindbergrepliker? Det märks i alla fall inte numera eftersom hennes kulturintresse är obefintligt.
Citera
2024-02-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allakandra
Från dagens blogginlägg:

Fascinerande människa.
Måste va så att hon vänder sig till tilltänkta nya läsare, annars är det urfånigt som sagt.
Bilderna fr hemmafesten: fattar inte grejen med att vara barbent på fester vintertid. Sätter de på sig strumpbyxor innan de går ut/hem, eller fortsätter de barbenta?? Fattar inte heller grejen med att se ut som man är osminkad på fest (är de ju knappast så det är väl en look). Inte ens lite extra stark färg på läppstiftet har hon till fest? Och aldrig uppsatt hår till fest numer. Ser ju knappt uppklädd ut.
Hon lever verkligen i en bubbla där alla vänner har samma stil och liknande yrken.
Senast redigerad av Fridafogel99 2024-02-08 kl. 17:17.
Citera
2024-02-08, 18:16
Medlem
Hon var säkert barfota på hemmafesten också. Ryser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in