Citat:
Ursprungligen postat av
Allakandra
Från dagens blogginlägg:
”Jag blir alltid så melankolisk i de här kvarteren. Minnen från olika sjukhus och tider antar jag.”
” Det här fina huset som jag nog aldrig tittat noga på ligger precis vid Södra Latin, där både Pontus och jag gick, och pappa.”
Alltså hur länge har detta ältande av Cancer och konstnärsföräldrar pågått? Känns som det nämns i minst vart tredje inlägg?
Så fruktansvärt pinsamt, ingen annan bloggare eller vuxen människa nämner sina föräldrar så ofta?
Oavsett om man är stolt över sina föräldrar är det verkligen inte klädsamt att nämna det i tid och otid om man inte är typ tre år?
Fascinerande människa.
Måste va så att hon vänder sig till tilltänkta nya läsare, annars är det urfånigt som sagt.
Bilderna fr hemmafesten: fattar inte grejen med att vara barbent på fester vintertid. Sätter de på sig strumpbyxor innan de går ut/hem, eller fortsätter de barbenta?? Fattar inte heller grejen med att se ut som man är osminkad på fest (är de ju knappast så det är väl en look). Inte ens lite extra stark färg på läppstiftet har hon till fest? Och aldrig uppsatt hår till fest numer. Ser ju knappt uppklädd ut.
Hon lever verkligen i en bubbla där alla vänner har samma stil och liknande yrken.