2024-01-31, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Verkligen en loop! Alla inlägg är numera en obehaglig insyn i hennes eget ältande och självfixering.

Detta! Hon är så egocentrisk att det är makalöst. Men kanske inte så konstigt att man blir sån när ens jobb är att skriva om sig själv, och sen bara får läsa massa hejarop och frågor i stil med "vad använder du för balsam ditt hår är SÅ drömmigt) som får henne att tro att hennes liv faktiskt är världens centrum. Det blir ju så när hennes man tar bort alla kommentarer som är det minsta kritiska, en riktig ekokammare som matar hennes ego dagligen.
Citera
2024-02-01, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrumpeten
Detta! Hon är så egocentrisk att det är makalöst. Men kanske inte så konstigt att man blir sån när ens jobb är att skriva om sig själv, och sen bara får läsa massa hejarop och frågor i stil med "vad använder du för balsam ditt hår är SÅ drömmigt) som får henne att tro att hennes liv faktiskt är världens centrum. Det blir ju så när hennes man tar bort alla kommentarer som är det minsta kritiska, en riktig ekokammare som matar hennes ego dagligen.

Jag har läst hennes blogg ett tag och jag häpnas över hur världsfrånvänd hon framställer sig själv. Det verkar som att hon lever i ett parallelluniversum där inget otäckt eller farligt händer. Filmiskt, franskt och drömmigt.
Citera
2024-02-01, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Jag har läst hennes blogg ett tag och jag häpnas över hur världsfrånvänd hon framställer sig själv. Det verkar som att hon lever i ett parallelluniversum där inget otäckt eller farligt händer. Filmiskt, franskt och drömmigt.

Haha! Du missade ”vippig”.
Hör jag ”vippig kjol” en gång till kommer jag förgås!
Citera
2024-02-01, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Haha! Du missade ”vippig”.
Hör jag ”vippig kjol” en gång till kommer jag förgås!

Jag med och vippig dammig kjol med grå tröja och stor rosa rosett på hela magen!
Citera
2024-02-02, 12:59
Medlem
Än en gång avslöjar hon att hon är här inne o läser; i dagens inlägg var hon tvungen att skriva att de delar på semlorna! 😂
Citera
2024-02-02, 13:54
Medlem
Precis, dessutom menar hon att alla är så snälla och skickar kärlek efter hatavsnittet. Hon säger att ALLA håller med henne & endast 2 Troll finns på bloggen (jag kanske&#128563 skämt åsido. Hur kan man vara så jävla egovärldsfrånvänd. Hennes anhöriga raderar ju minsta lilla fråga som mellanbarnsElsa bryter ihop av, så sjukt & då menar jag enkla frågor som inte är på ngt vis olämpliga o hatiska!!! Fatta om man skulle gå på ett Kalas där bara dom som tycker exakt likadant & som absolut inte skulle ifrågasätta någon på kalaset.Annars blir du inte bjuden…Sådan ser Elsas förljugna låtsasvärld ut & dessutom tjänar pengar på detta. Tänk om ingen på mitt arbete fick ställa frågor, klaga ge kritik, komma med andra förslag än mina osv…Kejsarens nya kläder deluxe…..
Citera
2024-02-02, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Precis, dessutom menar hon att alla är så snälla och skickar kärlek efter hatavsnittet. Hon säger att ALLA håller med henne & endast 2 Troll finns på bloggen (jag kanske&#128563 skämt åsido. Hur kan man vara så jävla egovärldsfrånvänd. Hennes anhöriga raderar ju minsta lilla fråga som mellanbarnsElsa bryter ihop av, så sjukt & då menar jag enkla frågor som inte är på ngt vis olämpliga o hatiska!!! Fatta om man skulle gå på ett Kalas där bara dom som tycker exakt likadant & som absolut inte skulle ifrågasätta någon på kalaset.Annars blir du inte bjuden…Sådan ser Elsas förljugna låtsasvärld ut & dessutom tjänar pengar på detta. Tänk om ingen på mitt arbete fick ställa frågor, klaga ge kritik, komma med andra förslag än mina osv…Kejsarens nya kläder deluxe…..

Eller hur! Spot on! Har man en sån stor platform som Elsa har får man finna sig i kritik? Sandras filter har också åkt på nu när hon kommit hem från misär-resan från Mauritius 🤮😂
Citera
2024-02-02, 16:10
Medlem
Citat:
Eller hur! Spot on! Har man en sån stor platform som Elsa har får man finna sig i kritik? Sandras filter har också åkt på nu när hon kommit hem från misär-resan från Mauritius 🤮😂
Det är väl generellt så i influencervärlden att minsta fråga kallas "hat". Trist utveckling. Men man får väl söka sig till forum där det tåls diskussioner (flashback t ex &#128514 och strunta i medhårs-influencers.
Citera
2024-02-02, 18:32
Medlem
[quote=Fridafogel99|87242875]Det är väl generellt så i influencervärlden att minsta fråga kallas "hat". Trist utveckling. Men man får väl söka sig till forum där det tåls diskussioner (flashback t ex &#128514 och strunta i medhårs-influencers.[/QUOTE

😄 konstigt att inte Elsa har hoppat på Soho members club! Hon som är så Sthlms- ängslig eller har jag missat något?
Citera
2024-02-02, 22:09
Medlem
[quote=Trash-Panda84|87244269]
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Det är väl generellt så i influencervärlden att minsta fråga kallas "hat". Trist utveckling. Men man får väl söka sig till forum där det tåls diskussioner (flashback t ex &#128514 och strunta i medhårs-influencers.[/QUOTE

😄 konstigt att inte Elsa har hoppat på Soho members club! Hon som är så Sthlms- ängslig eller har jag missat något?
Soho members club är för mainstream för Elsa hon är mer continental hipster.
Citera
2024-02-03, 15:10
Medlem
[quote=Fridafogel99|87246708]
Citat:
Soho members club är för mainstream för Elsa hon är mer continental hipster.

Just det! Köpenhamn! Ska bli spännande att följa henne nu när dom ska till London. Lynn får följa med för en gång skull 😂
Citera
2024-02-03, 17:06
Medlem
Sardinbruss avatar
[quote=Trash-Panda84|87252749]
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99

Just det! Köpenhamn! Ska bli spännande att följa henne nu när dom ska till London. Lynn får följa med för en gång skull 😂
Gissar att det blir ett inlägg med några bilder från något vackert museum eller slott där Elsa spånar om hur himla härligt det skulle vara om just lilla hon bodde i lokalerna istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in