2024-12-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Självklart vill hon förhärliga sin tillvaro, som alltid, på bloggen. Men tror också att 13 grader här inte är som 13 grader i solen i södra Frankrike. Och visst barbent går hon ju i alla väder.

Nu såg man folk ha på sig dunjackor i bakgrunden på hennes storys och även Pontus hade bylsat på sig med både college-tröja och jacka.
Citera
2024-12-30, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Nu såg man folk ha på sig dunjackor i bakgrunden på hennes storys och även Pontus hade bylsat på sig med både college-tröja och jacka.

Näää, hade de dunjackor och mannen college-tröja och jacka . Och Elsa bah: "jag går barbent och skiter i vad andra tycker och tänker".

Alltså, det är klart man blir förbannad.
Citera
2024-12-30, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countcatula
Gud vad ni håller på! Sån otrolig skillnad är det väl ändå inte. Ja, hennes ben är lite grövre än på hennes tillrättalagda spegelselfies, resten av kroppen ser väl ungefär likadan ut förutom att hon inte drar in magen på Pontus bild. Vi behöver inte bete oss som att hon redigerar sig själv flera storlekar smalare, hon har oavsett vinklar och poser gått ner mycket i vikt.

Ser du inte skillnaden? Det är jävligt stor skillnad. Men usch vad hemskt att jag var tvungen att kolla in Pontus insta, herregud vad många selfies människan lägger upp… hjälp. Är han tom mer egenkär än Elsa? Trodde han var cool men haha vilket skämt.
Citera
2024-12-30, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanny06
Näää, hade de dunjackor och mannen college-tröja och jacka . Och Elsa bah: "jag går barbent och skiter i vad andra tycker och tänker".

Haha! Äsch, man har nog själv levt på hoppet och tagit på sig shorts i ett småkyligt Sydeuropa nån gång när man vägrat inse att det är för kallt, och sen skamset fått byta om till byxor.
Tyckte bara det var en lite kul iakttagelse och typiskt Elsa på något sätt..
Citera
2024-12-30, 11:42
Medlem
Elsa har burit fårskinnspäls och pälsmössa den senaste tiden. I Stockholms innerstad där temperaturen legat runt 8-10 plusgrader.

Jag passerade en fotbollsplan i hennes kvarter i dagarna där en hop ungar lekte. De flesta klädda som Lynn i soliga Frankrike. Dvs (forbolls)shorts och tröja. Och så spatserar hon omkring i päls och pälsmössa. För att bara några dagar senare i ett några få grader varmare Frankrike bära muskort sommarklänning.

När jag var i Frankrike i påskas var jag samma kläder som hemma även om jag tog av jackan nr jag satt på soliga uteserveringar. Det är inte tropikerna hon rest till...

Liiite konstigt är det att som medelålders bry sig så mycket mer om content än komfort.
Citera
2024-12-30, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Ser du inte skillnaden? Det är jävligt stor skillnad. Men usch vad hemskt att jag var tvungen att kolla in Pontus insta, herregud vad många selfies människan lägger upp… hjälp. Är han tom mer egenkär än Elsa? Trodde han var cool men haha vilket skämt.
Det är ju en helt annan person! Skulle tippa på att hon redigerar bort 2 storlekar, utan prut.
Citera
2024-12-30, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanny06

Förbannade på vad exakt? 😂 låt henne frysa om hon nu gör det! Vem bryr sig om att hon går barbent i 13 grader? 😂
Citera
2024-12-30, 16:21
Medlem
Ja låt henne frysa. Det drabbar ju ingen annan än henne själv? Bara lite löjligt att hon koketterar så otroligt med det.

En annan sak, jag var av en slump inne på bloggen av Johanna Bradford som är hennes (och Sandras?) vän. Det var en uppenbarelse. Samma innehåll (vet ej vem som var först med vad men identiska saker som Elsa, Sofia W) men en stor skillnad! Bloggen var så lugn och ostressad och harmonisk. Funderade på varför tills jag insåg - inga selfies! Hon kan verkligen förmedla det hon vill och inspireras av utan att strössla bloggen med samma gamla selfies dag ut och dag in. Elsa och Sandra borde verkligen inspireras av henne…
Citera
2024-12-30, 20:28
Medlem
Hon måste redigera minst 3 storlekar, ser man henne på stan ser hon så kraftig ut som Pontus Instagram. Sorgligt, och dom jag sagt förut hon är fejk fejk…Min åsikt och min iakttagelse. Gott nytt år
Citera
2024-12-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Ja låt henne frysa. Det drabbar ju ingen annan än henne själv? Bara lite löjligt att hon koketterar så otroligt med det.

En annan sak, jag var av en slump inne på bloggen av Johanna Bradford som är hennes (och Sandras?) vän. Det var en uppenbarelse. Samma innehåll (vet ej vem som var först med vad men identiska saker som Elsa, Sofia W) men en stor skillnad! Bloggen var så lugn och ostressad och harmonisk. Funderade på varför tills jag insåg - inga selfies! Hon kan verkligen förmedla det hon vill och inspireras av utan att strössla bloggen med samma gamla selfies dag ut och dag in. Elsa och Sandra borde verkligen inspireras av henne…
När jag började följa Elsa på Insta tyckte jag om hennes konto just pga avsaknad av selfies. Hon gav då intryck av att ha mer självdistans än många andra influensers. Alla spegelselfies har ökat i takt med viktnedgång och att hon blivit "lyckligare".
Citera
2024-12-31, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Förbannade på vad exakt? 😂 låt henne frysa om hon nu gör det! Vem bryr sig om att hon går barbent i 13 grader? 😂

Jag var ironisk och menade precis det du skriver (vem bryr sig etc)
Citera
2024-12-31, 06:36
Medlem
Såg henne i Allt för Sverige när hon skulle lära amerikanerna att fira riktig Midsommarafton.
Tyckte att hon såg ganska fin ut. Vägde några kilo för mycket kanske.
Men varför har hon så stirrig blick? Påtänd? Nervös? Sjukdom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in