2023-12-03, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
På bilder ser de så slarvigt skrynkliga ut i ateljén också, hur inbjudande ser skrynkliga kläder ut att pröva?

Starta en Frida Lundtråd och diskutera där, det är världens enklaste sak att göra.

Ja starta en Frida Lund !
Citera
2023-12-04, 09:05
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Ja starta en Frida Lund !
Gör det själv, jag har ingen aning om vem Frida Lund är. Har redan startat en tråd om Sofia Wood, som jag inte heller visste vem det var, för att slippa prat om henne i denna tråd.

Varför detta motstånd till att starta nya trådar hos er som vill prata om bloggare? Gå till Kändisskvaller, sidan där alla kändisämnen listas, och tryck på knappen "Nytt ämne" uppe i vänstra hörnet - simsalabim, en ny tråd.
Citera
2023-12-05, 16:11
Medlem
Citronfjerils avatar
Vips så har Köpenhamn nu blivit Elsas home away from home! Hon ser sig inte längre som en turist enligt dagens inlägg. Trots att hon (mig veterligen) aldrig spenderat mer än en helg där. Snacka om att hon har en grandios självbild. En riktig Köpenhamnare skulle förmodligen ogilla Elsa starkt, men en sån har hon väl aldrig träffat.
Citera
2023-12-05, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Vips så har Köpenhamn nu blivit Elsas home away from home! Hon ser sig inte längre som en turist enligt dagens inlägg. Trots att hon (mig veterligen) aldrig spenderat mer än en helg där. Snacka om att hon har en grandios självbild. En riktig Köpenhamnare skulle förmodligen ogilla Elsa starkt, men en sån har hon väl aldrig träffat.
Verkligen! Jag har familj i Köpenhamn (och runt omkring i Danmark överlag) och känner att Elsa är så lite dansk i mentaliteten som någon bara kan bli! Att hon hittar på ett par gator betyder tydligen att hon plötsligt känner Köpenhamn som sin egen ficka 🫣
Citera
2023-12-05, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Verkligen! Jag har familj i Köpenhamn (och runt omkring i Danmark överlag) och känner att Elsa är så lite dansk i mentaliteten som någon bara kan bli! Att hon hittar på ett par gator betyder tydligen att hon plötsligt känner Köpenhamn som sin egen ficka 🫣

Jag bor i Köpenhamn och hon lyckades få min älskade stad att se så otroligt beige ut. Sedan smet de in på Glyptoteket. LOL. Allt för de vackra instagrambilderna. SNARK.
Citera
2023-12-05, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Jag bor i Köpenhamn och hon lyckades få min älskade stad att se så otroligt beige ut. Sedan smet de in på Glyptoteket. LOL. Allt för de vackra instagrambilderna. SNARK.
Verkligen. Köpenhamn är bara ytterligare en kuliss i sagan om beiga Elsas liv
Citera
2023-12-06, 09:49
Medlem
plommonstups avatar
Vet att Elsas viktnedgång har stötts och blötts här i tråden men kan vi inte prata om att människan faktiskt ser fantastisk ut i den bemärkelsen att hon strålar? Hon ser så rosig, fräsch och lycklig ut och jag undrar hur det är möjligt när man gått ner rejält i vikt. Själv var jag bara hålögd och sur för att jag inte hade fått äta ordentligt på evigheter. Är det träningen som gör det?
Senast redigerad av plommonstup 2023-12-06 kl. 10:21.
Citera
2023-12-06, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Vet att Elsas viktnedgång har stötts och blötts här i tråden men kan vi inte prata om att människan faktiskt ser fantastiskt ut i den bemärkelsen att hon strålar? Hon ser så rosig, fräsch och lycklig ut och jag undrar hur det är möjligt när man gått ner rejält i vikt. Själv var jag bara hålögd och sur för att jag inte hade fått äta ordentligt på evigheter. Är det träningen som gör det?
Jag tycker också att hon är fin, men att hon hade minst lika mycket utstrålning innan viktnedgång. Vi får komma ihåg att hon visar såklart inte bilder från när hon är nyvaken eller nyduschad och trol använder filter + ler ganska överdrivet på många bilder och såklart väljer ut de bilder där hon är till sin fördel.
Citera
2023-12-06, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plommonstup
Vet att Elsas viktnedgång har stötts och blötts här i tråden men kan vi inte prata om att människan faktiskt ser fantastisk ut i den bemärkelsen att hon strålar? Hon ser så rosig, fräsch och lycklig ut och jag undrar hur det är möjligt när man gått ner rejält i vikt. Själv var jag bara hålögd och sur för att jag inte hade fått äta ordentligt på evigheter. Är det träningen som gör det?

Man går inte ner i vikt av träning. Tycker hon hade mycket härligare och gladare utstrålning förr med sitt vackra röda hår. Nu mest hysteriskt uppspärrade och koksade ögon typ. Hon verkar genuint mer ängslig nu. Tycker det lyser igenom det mesta hon tar sig för. Hon som har alla möjligheter att verkligen ta ut svängarna!
Citera
2023-12-06, 11:10
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Man går inte ner i vikt av träning. Tycker hon hade mycket härligare och gladare utstrålning förr med sitt vackra röda hår. Nu mest hysteriskt uppspärrade och koksade ögon typ. Hon verkar genuint mer ängslig nu. Tycker det lyser igenom det mesta hon tar sig för. Hon som har alla möjligheter att verkligen ta ut svängarna!

Jag vet att man inte går ner i vikt på det sättet av träning, det jag funderade över var att hon ser så väldigt fräsch och lycklig ut - blir man det av för lite mat och mycket träning? Sedan utvecklas man ju stilmässigt, man mognar och blir äldre. Elsa kanske inte är så sugen på att se ut som en rödhårig pinuppa längre som hon gjorde för tio år sedan. Jag tycker också att hon var ett bombnedslag då men tycker ändå att hon ser fantastisk ut nu, om man bortser från vissa modemissar. Var sak har sin tid.
Citera
2023-12-06, 12:27
Medlem
För er som liksom jag tycker att Elsa har onaturligt uppspärrade ögon och plutande läppar på sina selfies och foton, kolla in Pontus foton. Både de från Köpenhamn och sommarbilderna idag. Jättefina! Kul att se Köpenhamn från hans kamera och på hans bilder slipper man oftast se Elsas poserande = hon är mkt vackrare.
Citera
2023-12-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
För er som liksom jag tycker att Elsa har onaturligt uppspärrade ögon och plutande läppar på sina selfies och foton, kolla in Pontus foton. Både de från Köpenhamn och sommarbilderna idag. Jättefina! Kul att se Köpenhamn från hans kamera och på hans bilder slipper man oftast se Elsas poserande = hon är mkt vackrare.

Underbart! Jag blir verkligen genuint glad för hennes skull om hennes riktiga liv är mer normalt och glatt än vad hon presenterar online. Hennes liv verkar sååå otroligt trist och beige och likadant dag ut och dag in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in