2023-11-27, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1
Hon kallar det "boa", jag kallar det konsumtion och att behandla sitt barn som en modeaccessoar, och det ska vara "en av njutpunkterna med att vara förälder".

https://elsa.elle.se/en-instickare/skarvor-stjarnor-och-pirr/
Hörde av min granne att det var katastrofdåligt, ängsligt pinsamt & osammanhängande. Skämskudde. Grannen m sällskap gick tidigare( hade fått biljetter gratis)
Citera
2023-11-27, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Hörde av min granne att det var katastrofdåligt, ängsligt pinsamt & osammanhängande. Skämskudde. Grannen m sällskap gick tidigare( hade fått biljetter gratis)

Vill gärna ha mer detaljer
Citera
2023-11-27, 10:00
Medlem
Vill också ha mer detaljer!

Kollade biljettförsäljningen precis innan och det såg ut som att långt mer än hälften av platserna var tomma.
Citera
2023-11-28, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1
Hon kallar det "boa", jag kallar det konsumtion och att behandla sitt barn som en modeaccessoar, och det ska vara "en av njutpunkterna med att vara förälder".

https://elsa.elle.se/en-instickare/skarvor-stjarnor-och-pirr/

Haha ja herregud hur kan hon på fullaste allvar utan en uns ironi skriva så? Såklart okej att vilja klä honom så länge han är okej med det och det är ju absolut roligt men att kalla det ”en av njutpunkterna med att vara förälder” och att ”boa” är ju riktigt konstigt.
Citera
2023-11-28, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Haha komiskt Ja, fasen alltså. Kan ingen bussa ihop Beijer och Lund på en scen med några glas vin?

Haha ja det vore nåt! Vet inte varför men jag tänker ofta att jag ska mötas av ett inlägg på någon av deras bloggar där de skriver om sitt alkoholproblem och att de äntligen insett och bla bla bl etc. Men det lär väl inte hända (eller kanske…?) Både Beijer och Lund känns som att titta på en trafikolycka i slowmotion 😅😣 Av bloggen att döma super nästan Lund mer än Sandra till och med! Hon måste vara en supermänniska som orkar vara bakis varje vecka med två småbarn, jobba, samt en man som också verkar ha mycket att stå i. Sandra har juli varje fall bara en unge och en hemmapappa nästan som verkar sköta all markservice.
Citera
2023-11-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Haha ja det vore nåt! Vet inte varför men jag tänker ofta att jag ska mötas av ett inlägg på någon av deras bloggar där de skriver om sitt alkoholproblem och att de äntligen insett och bla bla bl etc. Men det lär väl inte hända (eller kanske…?) Både Beijer och Lund känns som att titta på en trafikolycka i slowmotion 😅😣 Av bloggen att döma super nästan Lund mer än Sandra till och med! Hon måste vara en supermänniska som orkar vara bakis varje vecka med två småbarn, jobba, samt en man som också verkar ha mycket att stå i. Sandra har juli varje fall bara en unge och en hemmapappa nästan som verkar sköta all markservice.
Vinhaggor med markservice- kan deras show heta.

Bilderna på Elsa och Sofias efterfestande var lite sorgliga nästan. Det kanske blev en succé, vad vet jag, men på bilderna såg de ansträngt festliga ut.
Citera
2023-11-28, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Haha ja herregud hur kan hon på fullaste allvar utan en uns ironi skriva så? Såklart okej att vilja klä honom så länge han är okej med det och det är ju absolut roligt men att kalla det ”en av njutpunkterna med att vara förälder” och att ”boa” är ju riktigt konstigt.

Det där var ju så otroligt konstigt att skriva. Låt Lynn va. Tänk vad konstigt att leva i en värld där allting, även make och barn, går i samma tråkiga toner.

Tittar på Vintageresan på Svt och tänker på hur tråkig Elsa är. Bara i detta jävla land kan någon så beige utan formella kvalifikationer få kalla sig vintageexpert.

Om jag inte har missat något så har de inte heller pratat om livepodden efteråt. Gissar att det inte gick så bra.
Citera
2023-11-29, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Vinhaggor med markservice- kan deras show heta.

Bilderna på Elsa och Sofias efterfestande var lite sorgliga nästan. Det kanske blev en succé, vad vet jag, men på bilderna såg de ansträngt festliga ut.

Håller med, var ju bara ett par videor med polare. Man såg inte ens en publik… verkade vara främst familj och vänner, vilket iof också är trevligt. Men då kanske man inte behöver sälja biljetter publikt 🙃
Citera
2023-11-29, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Håller med, var ju bara ett par videor med polare. Man såg inte ens en publik… verkade vara främst familj och vänner, vilket iof också är trevligt. Men då kanske man inte behöver sälja biljetter publikt 🙃

Nu gäller ju detta Elsas bror men vem köper på riktigt en sådan gräslig spegel för 19,400? Älskar design men fniss.

https://www.udiso.se/
Citera
2023-12-03, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Nu gäller ju detta Elsas bror men vem köper på riktigt en sådan gräslig spegel för 19,400? Älskar design men fniss.

https://www.udiso.se/
Ämne: Äckliga bröllopsklänningar som luktar svett. Dom tvättas ej mellan brudarna, för ömtåliga& den som gift sig vet hur man svettas av anspänning o stress! Vidrigt
Citera
2023-12-03, 12:49
Medlem
OT men är det inte lite skumt att vara så killtokig som Frida Lund när man har en man? Tänker på alla hennes TikTok reposts med ”sexiga killar” och återkommande killsnack i sina poddar. Känns lite som en diss mot ens relation, skulle INTE uppskatta om min partner kåtade sig så i sociala medier??
Citera
2023-12-03, 13:11
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Ämne: Äckliga bröllopsklänningar som luktar svett. Dom tvättas ej mellan brudarna, för ömtåliga& den som gift sig vet hur man svettas av anspänning o stress! Vidrigt
På bilder ser de så slarvigt skrynkliga ut i ateljén också, hur inbjudande ser skrynkliga kläder ut att pröva?

Citat:
Ursprungligen postat av xylokain
OT men är det inte lite skumt att vara så killtokig som Frida Lund när man har en man? Tänker på alla hennes TikTok reposts med ”sexiga killar” och återkommande killsnack i sina poddar. Känns lite som en diss mot ens relation, skulle INTE uppskatta om min partner kåtade sig så i sociala medier??
Starta en Frida Lundtråd och diskutera där, det är världens enklaste sak att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in