Citat:
Ursprungligen postat av Renewable
Vad menar du med att man har förstört allt? Folken i Mellanöstern tog till sig det assyrierna hade upptäckt och byggde vidare på det. Hela vår mänskliga historia visar hur grupper av människor lär sig av varandra, sporrar varandra och ibland tvingar varandra till att bygga vidare på känd kunskap och att göra nya upptäckter. Problemet mer er assyrier är att er civilisation krossades redan under bronsåldern. Efter det har det varit svårt för er att bidra med kunskap då ni var undersåtar som skulle plöja åkrar och inget annat, självklart med ett och annat undantag, annars vore det absurt.
För att det är verkligheten. Ni har varit undersåtar så länge att ni tror det är normalt att ha andra folk som härskare över ert folk och frågar varför en utomstående tjatar om något så "självklart".
Källa på att andra folk har härskat över oss din jävla pajas. Vi härskar över er än idag, det kan jag påstå utan källa.
För det första så var det svårt för Mongoler, Turkar, Romare etc.. och komma åt oss då vi hade naturen på vår sida. Har du ens besökt Turkiet din IQ befriade pajas ?
Om du har gjort det så skulle du se att vi byggt hem i bergs och skogsområden som de ej kommer åt med häst eller med något annat modernt fordon. Vi byggde unerjordstunnlar, du skulle bli förstummad och sluta vräka ur dig allt skit. Du är ingen Pers utan en äcklig iranier en blandning av allt skit i mellanöster förutom de fina Assyriern.
För det andra är en av världen rikaste av Assyriska påbrå. Assyrierna i USA är bland de rikaste. Assyrierna som finns i Turkiet bla. släktingar till mig är också bland de rikaste i Turkiet. De är dollar miljadärer men fittor dock.
Assyrierna i Sverige har även dem väldigt många miljonärer, vet ej ifall någon ännu har en miljard men många miljonärer likaså i övriga europesika länder.
Vi har inte tagit hjälp av saud arabien eller andra rika olje länder för bygga i mosker. Vi har byggt våra kyrkor med egna pengar. Även det är tecken på att vi lyckats bättre än dig och dina landsmän och övriga musslor.
Att ni har en och annan proffessor som inte ens tjänar lika mycket som mig som pizzabagare det skiter jag i. Money talks bullshit walks.
Jag skulle vilja veta varför du lider av detta mindrevärdeskomplex genetemot oss. Var du mobbad under skolgången ?
Din tjej/fru lämna hon dig för en mer välutrustad som förnedra henne tolalt och som den hund du är tog tillbaks henne.
Din mamma, har någon snygg syrian vart på henne ?
Din syster......
Listan kan göras lång.
Snälla och åk till Södertälje eller område där det bor mkt Assyrier/Syrianer spy ut ditt hat där och kriga mot dem, du som tillhör herra folken. Du hade fått en kuk i munnen, en i röven och ett svärd i ditt hjärta innan du hunnit säga IRANI.
Om du är man så gör det, istället för att sitta här och hata. Jag har förnedrat dig på alla sätt man förnedra en människa men du verkar för dum för att förstå.
Ni är inga män, ni har aldrig ens vart det under historien. En gång fjolla alltid fjolla!
Den skräcken vi spred i MÖ och Afrika känner ni av en idag, era fotfolk.