2011-05-13, 15:50
Medlem
tankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Det finns skit inom alla folkslag var har jag förnekat det?

Syrianska nätverket, Original Gangsters är skit i våra led, men jag anser fortfarande att vi lyckats bättre än väldigt många folkslag i väst i Synnerhet är vi bättre än Turkar och Negrer och om man jämför oss med somalier så är vi fanemig "änglar".
Tror ja knappast de Turkar som bor i Sverige är oerhört intrigerade i systemet och samhället, sen att det inte finns många är en annan sak och ja pratar om riktiga turkar inte falska turkar som kurder eller Og medlemmar det är bara skit
2011-05-13, 15:56
Medlem
Qxxys avatar
EliasAlucard, anledningen till att negrer eller mongoler inte vill blanda upp med er, är för att ni är sand negrer (semiter).
2011-05-13, 17:12
Medlem
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Hacker
1. Att ta över mellanöstern blir nog svårt men en dag så kommer vi nog få en bit mark, det är då vi kommer börja organisera oss för ett krig mot övriga länder i mellanöstern. Antigen kommer vi fölora eller vinna. Vi har blivit bra mycket klokare här i Europa vi har många högt utbildade Assyrier/Syrianer. Jag har en släkting i Tyskland som snart är proffessor i fysik. Han jobbar för ESA.
Den Assyriska filosofin är antigen är ni med oss eller emot oss. Du är välkommen att strida med oss
.
Kommer aldrig och ske, sluta dröm, allvarligt. Ni är betydelselösa och kommer snart utrotas. Det finns annat folk utan land som är långt före er och flera ljusår före er när det gäller politisk organiserade.

Citat:
Jag visste inte att ni nordafrikaner vart tvingade till islam, de flesta nordafrikaner kallar sig stolt för araber trots att de egentligen inte är det. Majoriteten av vårt folk som konventerade började också kalla sig för araber men vår lilla stold grupp som de har försökt att tvinga på islam. Vi har behållt vårt, språk, religion och kultur. Alla övriga har tagit över arabernas.
Det är för att du är oerhört dum. HAde du varit lite smart hade du vetat att i princip alla folk som är muslimer idag, förutom de riktiga araberna som lever i Saudi Arabien och de delarna, har blivit tvunga till Islam dvs islamiserade. Men du är ju dum så det är lugnt.
Vi har inget emot nordafrikaner, indonesier etc. egentligen oavsett religon, när vi pratar islam så är det i första hand folken i mellanöstern det handlar om.
2011-05-13, 17:13
Medlem
Kommer aldrig och ske, sluta dröm, allvarligt. Ni är betydelselösa och kommer snart utrotas. Det finns annat folk utan land som är långt före er och flera ljusår före er när det gäller politisk organiserade. i mellanöstern måste jag tillägga.
2011-05-13, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akhenaton
Nej fyfan, så cynisk är jag inte, tvärtom, jag tycker det är tragiskt när jag läser vissa inlägg här, i synnerhet EliasAlucards inlägg. Mer förvirrad och inskränkt individ får man fan leta efter, killen har sitt huvud så långt inkörd i arslen att han numera inte vet fall han kommer eller går.

Däremot så måste jag erkänna att jag tycker det är underhållande att se hur "Renewable" systematiskt demonterar EliasAlucards kvasi-intellektuella argument och all det pseudo-vetenskapliga svammel han ständigt gillar att svänga sig med här.
Keep up the good work!

Elias vet ju inte vad han säger, det är hans mindervärdkomplex och hans avundsjuka som talar. Sen talar han emot sig själv väldigt ofta, i ett inlägg skrev han att nåt DNA-trams om att assyrier eller vilket folk han nu representerar har samma DNA-oryupphöjt till 4 med alawiterna son är araber. I ett annat inlägg hävdar han att assyrier har noll släktskap med alawiter.

sen hatar han muslimer så mkt, det är för att han är avundsjuk. Han ser hur Iranier och turkar och araber och självfallet kurder är självständiga, medan hans folk är obetydliga.
Sen kommer han å säger "OM vi hade ett land blablabla..." eller "ni har ett land men ni är så här och här". Elissa, du borde inte ens öppna munnen, ni HAR inte ens ett stycke jord så ditt folk kan inte ha en aning om hur det är att leda och äga ett land.
Elissa, har du och några syriannationalister en hemlig plan om att skapa ett självständig suryoyo, precis som zionisterna hade det i slutet av 1800-talet i Europa? HAHAHAHAHHAHAHA

ni kommer aldrig och lyckas, judarna är smarta till skillnad från er, ni är bara hatade (och inkompetenta)
2011-05-13, 18:05
Medlem
Citat:
jag är stolt ortodox (men inte så kristen dock) men inte en falsk Syrian eller falsk kristen som Christania. Pajasen kan inte ens prata sitt språk. Han är säkert en kerburan syrian eller arab syrian och de har verkligen inte hög status bland oss turk syrianer.

Christinia, jag gillar att ha muslimska tjejer som sängvänner men skulle aldrig gifta mig med en.
Sen ska du som kallar för kristen skämmas över ditt hat som du känner för dina egna, kahb, nikemo kit menoch. Kristendomen som är fredlig religion och förespråkar kärlek. I bibeln står det att du ska älska din granne om du inte ens kan älska dig själv så kan du inte älska din granne.

Men fikus som du utan stake oavsett du kallar för Assyrier/Syrian så är du säkert en av de pajaserna som vi hade i byarna som tjalla på sin egna och skicka andra folkgrupper på sina egna. Och när det krisa lite som när stora stygga turken och kurden kom så försvann ni till arab landet och glömde ert språk av rädsla och skänkte era rövar till araber.
Om du går emot hela ditt folk så börja bara kalla dig för kristen för vi gillar inte falska Assyrier/Syrianer. Jag ska be till din gud och be han förlåta dig för att du vart otrevlig mot mig på ett internet forum.

mashalla jag märker hur stolt ortodox du är, det bara skriker kristen om dej. jag förstår inte hur DU har mage att sitta och kalla dej stolt ortodox när du uppenbarligen inte har en aning om vad det betyder. du behöver dock inte konstatera att du inte är troende, det framgår ganska tydligt utav dina kommentarer. dock har du alldeles riktigt i det du säger men dina och elias kommnetarer gör det jävligt svårt att förbli en god kristen och jag inte minnas att jag någonsin påstått att jag skulle vara en bra sådan men åtminstone försöker jag göra mitt bästa och tänka på mina handlingar och ord till skillnad från dej din jude.

öppna inte ens din käft när du inte vet ett piss om mig den. om det är någon av oss två som inte kan arameiska så är det utan tvekan du då du inte ens har koll på gramatiken eller kan tolka det jag säger you pathetic piece of shit. and for your knowledge du har så jävla fel i ditt påstående att det är synd om dej, jag är mer troende och kristen än vad du någonsin kommer kunna begripa dig på.

jag kunde inte brytt mig mindre om vad du tycker om elias, för i mina ögon är du inte mycket bättre!

och anledningen till varför jag inte förstod ett piss av det du sa din äckliga muslimälskare är för att jag inte är som er resterande syrianer som enbart besitter kunskap i att svära. Jag kan inte mitt språk lo de tåkh håzena man fåhem o qåre kthobonoyo kayis. lo fethat femåkh do lo kudhat temede. ahyifånå mo shgaliyat didåkh o do elias ste. latlåkh Alåhå latlåkh.

du och han är orsaken till vårt folks splittring, inte vi som väljer att kalla oss stolta syrianer eller stolta arameer, vi älskar vårt folk och är så sjukt stolta över att vi talar Herrens språk, medan ni gör allt i er makt för att hävda att ni tillhör ett annat folk och söker efter bevis som bekräftar det. jag säger inte att alla vi syrianer är bra, långt ifrån, men vi har åtminstone Gud på vår sida och även om alla inte är så religiösa av sig så är vår tro stark och i slutändan är det det enda som räknas.

tro mig när jag säger att det tar emot att vara så hatisk som jag är just nu men jag förstår inte hur du kan sitta bakom din skärm och kalla dej stolt kristen när du snackar så jävla mycket skit. och du anar inte hur mycket det sårar resten av ditt folk som är troende att läsa dina idiotiska och patetiska kommentarer. Du säljer din egna Gud för vad? mahkayli snälla jag ber dej. ett land som inte existerar eller någonsin kommer att existera sluta drömma för fan och var realistisk för helvete. sannolikheten att vi kommer få en egen stat en vacker dag eller lika stor som den att vi att vi alla kommer att komma överens och älska varandra. when are you suppose to get it dude? och bara en simpel fråga hur hade du tänkt att någon skulle vilja gifta sig med dig när du stolt skryter om din promuskiösa livsstil där du sätter på muslimska tjejer?

jag vill mitt folk väl men jag kan helt enkelt inte respektera männsikor som dig och Elias. det är dock aldrig försent att söka efter sanningen
2011-05-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barcathebest
sen hatar han muslimer så mkt, det är för att han är avundsjuk. )

hahahaha fucking skrattretande är vad du är! vad i helvete finns dte att vara avundjsuk på? vilken självständighet ? om det är någon/några folkfrupper som är hatade runtom i världen så är det just dem du listade upp samt även somalier, sorry for being honest. jag vill inte generalisera alla muslimer då det finns riktigt bra sådana runt om i världen, men den enda anledningen till varför kristna syrianer/arameer hatar muslimer är för att dem/ni är smuts och för att vi har svårt att glömma och förlåta det dem/ni utsatt/utsätter oss kristna i mellanöstern för och inget annat.

so please spare me the bullshit and just shut the fuck up cause no one wants to hear what you have to say.

p.s. du kan lära dej ett och annat av Guerilla, som btw också är kurd. till skillnad från dej så har han åtminstone vett i skallen!
2011-05-13, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renewable
Vad menar du med att man har förstört allt? Folken i Mellanöstern tog till sig det assyrierna hade upptäckt och byggde vidare på det. Hela vår mänskliga historia visar hur grupper av människor lär sig av varandra, sporrar varandra och ibland tvingar varandra till att bygga vidare på känd kunskap och att göra nya upptäckter. Problemet mer er assyrier är att er civilisation krossades redan under bronsåldern. Efter det har det varit svårt för er att bidra med kunskap då ni var undersåtar som skulle plöja åkrar och inget annat, självklart med ett och annat undantag, annars vore det absurt.

För att det är verkligheten. Ni har varit undersåtar så länge att ni tror det är normalt att ha andra folk som härskare över ert folk och frågar varför en utomstående tjatar om något så "självklart".

Källa på att andra folk har härskat över oss din jävla pajas. Vi härskar över er än idag, det kan jag påstå utan källa.
För det första så var det svårt för Mongoler, Turkar, Romare etc.. och komma åt oss då vi hade naturen på vår sida. Har du ens besökt Turkiet din IQ befriade pajas ?
Om du har gjort det så skulle du se att vi byggt hem i bergs och skogsområden som de ej kommer åt med häst eller med något annat modernt fordon. Vi byggde unerjordstunnlar, du skulle bli förstummad och sluta vräka ur dig allt skit. Du är ingen Pers utan en äcklig iranier en blandning av allt skit i mellanöster förutom de fina Assyriern.

För det andra är en av världen rikaste av Assyriska påbrå. Assyrierna i USA är bland de rikaste. Assyrierna som finns i Turkiet bla. släktingar till mig är också bland de rikaste i Turkiet. De är dollar miljadärer men fittor dock.

Assyrierna i Sverige har även dem väldigt många miljonärer, vet ej ifall någon ännu har en miljard men många miljonärer likaså i övriga europesika länder.

Vi har inte tagit hjälp av saud arabien eller andra rika olje länder för bygga i mosker. Vi har byggt våra kyrkor med egna pengar. Även det är tecken på att vi lyckats bättre än dig och dina landsmän och övriga musslor.

Att ni har en och annan proffessor som inte ens tjänar lika mycket som mig som pizzabagare det skiter jag i. Money talks bullshit walks.

Jag skulle vilja veta varför du lider av detta mindrevärdeskomplex genetemot oss. Var du mobbad under skolgången ?

Din tjej/fru lämna hon dig för en mer välutrustad som förnedra henne tolalt och som den hund du är tog tillbaks henne.

Din mamma, har någon snygg syrian vart på henne ?

Din syster......

Listan kan göras lång.

Snälla och åk till Södertälje eller område där det bor mkt Assyrier/Syrianer spy ut ditt hat där och kriga mot dem, du som tillhör herra folken. Du hade fått en kuk i munnen, en i röven och ett svärd i ditt hjärta innan du hunnit säga IRANI.
Om du är man så gör det, istället för att sitta här och hata. Jag har förnedrat dig på alla sätt man förnedra en människa men du verkar för dum för att förstå.

Ni är inga män, ni har aldrig ens vart det under historien. En gång fjolla alltid fjolla!
Den skräcken vi spred i MÖ och Afrika känner ni av en idag, era fotfolk.
2011-05-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renewable
Mer skitsnack och önsketankar från din sida. Bara för att man var kristen på den tiden betyder verkligen inte att man var fredlig. Du kan uppenbarligen inget om historia. Dina bortförklaringar, som är klassiska för assyrier, är befängda och saknar verklighetsförankring. Assyriernas existerar tack vare kristendomen, annars hade ni blivit muslimer och blivit arabiserade, faktum är att stora delar av ert folk blev det.

Elias din nöt, här hat han visat sig vara smartare än du. Detta är det smartaste han sagt, jag kan inget annat en hålla med.

Om det inte vore för kristendomen så hade inte den minoritet av oss idag funnits. Istället för att snacka skit om kristendomen så borde du tacka den om du tycker din sketna armeniska genpol.

Elias din de flesta Assyrier har ljusbruna i huden, vi har vissa blonda, röda men de tillhör minoriteten. Så om du är blond så tillhör du en minoritet i vår folkgrupp. Då är du nog mer Armenier än Assyrier.

Våra förfäder enl. de bilder som finns på dem så var de ljusbruna, hade mörkt (svart) hår och skägg.

Din självhatande, wannabe vita pajas du borde vända till kristendomen på nytt och lägga ner även ditt hat mot våra förvirrade bröder. Jag börjar misstänka att du är kurd som försöker splittra oss ännu mer.

Om du är en ÄKTA ASSYRIER så borde du veta att det är tack vare kyrkan som vi finns idag. Kyrkan har även orsakat splittringen men vore det inte för kyrkan så hade vi inte funnits.
2011-05-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cristiana
och anledningen till varför jag inte förstod ett piss av det du sa din äckliga muslimälskare är för att jag inte är som er resterande syrianer som enbart besitter kunskap i att svära. Jag kan inte mitt språk lo de tåkh håzena man fåhem o qåre kthobonoyo kayis. lo fethat femåkh do lo kudhat temede. ahyifånå mo shgaliyat didåkh o do elias ste. latlåkh Alåhå latlåkh.

Ber om ursäkt för mina svordomar visste inte du var en tjej. Jag hoppas du kan förlåta mig.

Sen om jag ska vara ärlig så läste jag kthobonoyo, du behärskar det säkert mycket bättre då jag glömt bort allt förrutom att skriva mitt namn. I vilket fall så är det ointerssant att kunna då vi inte pratar det utan det talas bara i kyrkan.

Du är inget annat en självhatande syrian, syrian i alla ära men åt helvete med arameérna det är inget annat en araber.

Du som kristen borde försöka ena oss istället för att splittra. Om du inte tror på en egen nation så tror du inte på gud. I gammla testamentet så står det att Assyriern kommer återuppstå. Historia som någon annan skrev tidigare förändras hela tiden.

Statsgränser är något nytt och håller på att försvinna. EU är ett exempel. Vi är människor och inga hundar, bara hundar såsom kurder och turkar har kvar sitt revir tänk. Världen förändras gumman något
som Araber, Iranier, Kurder, Syrianer, Turkar aldrig kommer förstå.

Sen så pratar vi inte arameiska utan toroyo.
2011-05-13, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barcathebest
Kommer aldrig och ske, sluta dröm, allvarligt. Ni är betydelselösa och kommer snart utrotas. Det finns annat folk utan land som är långt före er och flera ljusår före er när det gäller politisk organiserade. i mellanöstern måste jag tillägga.

Kurd ?

Enghout said. Debatterar ej med lägre stående människor. En gång fotfolk alltid fotfolk, förr åt MÖ folk idag åt USA.
Är amerikaner sköna ?
Senast redigerad av Hacker 2011-05-13 kl. 20:41.
2011-05-13, 20:46
Medlem
Qxxys avatar
Citat:
Om det inte vore för kristendomen så hade inte den minoritet av oss idag funnits. Istället för att snacka skit om kristendomen så borde du tacka den om du tycker din sketna armeniska genpol.

Så enligt dig, så betyder det att kristendomen betyder vithet?
Du har tappat bort dig själv, du är en semit, en brun fläck i vårt vita samhälle.
Oavsett vilken religion du tillhör, så kommer du alltid förbli en sand neger, när du tittar på dig själv i spegeln, ser du inte din bruna hudfärg, afro-tunna hår och diverse semitiska egenskaper?

Citat:
Elias din de flesta Assyrier har ljusbruna i huden, vi har vissa blonda, röda men de tillhör minoriteten. Så om du är blond så tillhör du en minoritet i vår folkgrupp. Då är du nog mer Armenier än Assyrier.
De flesta armenier har brunt hår och och bruna ögon, detta är bevisat och inget att skämmas över, man behöver inte ha blå ögon och blont hår för att vara vit.
Förresten, semiter som har blont eller röd hår, innebär inavel under lång period och drygt 1-2% av den semitiska befolkningen har dessa vita egenskaper.

Vita egenskaper existerar bara inom indo-europeiska folkslag.
Citat:
Om du är en ÄKTA ASSYRIER så borde du veta att det är tack vare kyrkan som vi finns idag. Kyrkan har även orsakat splittringen men vore det inte för kyrkan så hade vi inte funnits.
Kyrkan har skapat diversion eftersom kristendomen härstammar från judendomen precis som islam så egentligen ska man vända sig till någon icke-semitisk religion eller till ateismen.

Citat:
Kurd ?

Enghout said.
Din dåliga engelska och brist på kunskap kan bara betyda en sak, du är den bruna fläcken i vårt samhälle som inte gynnar någon förutom dig och dina släktingar.

Får man fråga varför du hatar vita folkgrupper?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in