Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Försök var verkligen rätta ordet, då han inte lyckats spricka hål någonstans. Hans argument är skit och baserade på desinformation och att du håller med honom beror på din bias, inte att han skulle ha rätt i sak.
Är det ett sårat ego jag ser här? Att jag besvarar dig är inte för din skull utan just för "publiken".
Citat:
Jag är inte arrogant, snarare självsäker, och varför skulle jag inte vara det?
Skulle du kunna vara så vänlig för mig och förklara denna "ondska" du beskriver mig? Förklara gärna "självdestruktiviteten" också är du snäll.
Du är arrogant. Din ondska är att du förespråkar värdeskillnader bland folkgrupper som splittrar ett samhället som består av många olika grupper. Du främjar hat och hetsar folk mot varandra. Din självdestruktivitet är att du inte inser hur sårbar du och din grupp är i det samhälle du lever i. Dina tankebanor kan inte bara appliceras på de grupper du finner oönskade, utan kan utan större ansträngning vändas mot dig och din grupp. Att du är dum och blind som inte kan se detta gör att jag tycker synd om dig. Nöjd?
Citat:
Jag glorifierar inte på något sätt och vis. Skillnaden är att jag inte accepterar dina lögner. Den som glorifierar är väl ändå du med ditt snack om iranska övermänniskor.
Har har du fått något fundamentalt om bakfoten. Medan jag är stolt över min historia menar jag inte att jag är bättre än andra. Du däremot behöver konstant självbekräftelse och sipprar arrogans med dina nedvärderande uttalanden om allt och alla.
Citat:
Jodå, jag förstod att det var ett försök från ditt håll att provocera.
Jag anser dock inte att det rör sig om enbart provokation, utan att du faktiskt är en judedyrkande svenskhatare.
Du skrev länken två ggr som ett sätt att skydda sig själv mot mina argument. Jag genomskådade dig direkt. Du fiskar efter svenska kommentarer till vår diskussion, ännu ett patetiskt försök till självbekräftelse. T.o.m. dina assyriska "bröder" håller inte med dig. Har du aldrig tänkt tanken att du har fel och att du är förblindad av hat och ondska? Var inte rädd att erkänna att du har fel. Skriv ett PM om du skäms.
Citat:
Du är brunhyad, ingen idé att förneka det. Jag har lärt känna många iranier genom åren, så jag vet hur ni fungerar. När ni iranier är vita (och det är ytterst ovanligt, men det finns sådana iranier också), då skryter ni och stoltserar om hur ariska ni är, enligt den europeiska definitionen av arier (arier=vit alltså), när ni inte är vita (och det är normen, då ni ser mer ut som bruna pakistanier än något annat mellanösternfolk), då kommer mindervärdeskomplexen fram när européer snackar om arier.
Vilket även gäller dig. Det är varför du runkar till tanken om att utrota svenskar.
Du tar många saker för givet här. För det första kommer jag aldrig att beskriva något om mig själv eftersom det bara förgiftar diskussioner i liknande trådar. För det andra är definitionen på arier snedvriden. Arier betyder nobel och har inte med hur ljus man är. Det finns iranier som har samma tankebanor som dig och de hatar dig för att du är semitisk. Alla av din sort verkar hata varandra och är fullständigt misslyckade i att bidra med något konstruktivt till deras samhällen.
Citat:
Det är bra att du underskattar mig och har felaktiga uppfattningar om mig. Fortsätt så.
Det har fungerat de senaste 2500 åren. Mina förfäder har hållit er i schack sedan tidernas begynnelse.
Citat:
"Mörkrets spridare"? Du är psykiskt sjuk i huvudet mannen, sådana tankar hör hemma på ett mentalsjukhus.
Du tappar allt mer i din kvalitet i svenska ju längre vår diskussion fortskrider. Upprätthåll kvaliteten tack om du behärskar språket. Jag har redan beskrivit vad jag menade med "självdestruktivitet" och "ondska" med högst rationella definitioner. "Mörker" är ännu en metafor som här symboliserar dina tankebanor. Att du tycker att användandet av metaforer är sinnessjukt är nog unikt för dig, kan bero på att ditt ego inte klarar av att acceptera att du inte kan förstå sådana språkliga finesser.
Citat:
Ja, för att det är ju verkligen "avskyvärda värderingar" att vara intresserad av antropologisk biologi, men det är inte avskyvärt att vilja utrota den svenska folkgruppen du parasiterar på, eller hur? Skaffa dig lite självkritik och verklighetsuppfattning, din fjant.
Att du anser att rasbiologi är avskyvärt säger en hel del om hur ignorant du är.
Ditt intresse ligger inte i antropologisk biologi, ditt intresse ligger i att tolka vissa saker godtyckligt för att tjäna din sjuka agenda.
Citat:
De tidigaste ariska talarnas genetik:
http://en.wikipedia.org/wiki/Andronovo_culture#Genetics
De tidigaste arierna såg ut som vilken östeuropeisk grupp som helst. De var inte nödvändigtvis nordiska, men de såg mer ut som Kaukasusfolkslag och ryssar än vad de såg ut som Ahmadinejad.
Du är ute och cyklar som vanligt. De gamla persiska kungarna kallade inte sig själva arier för att de var ljusa eller inte utan för att de ansåg sig vara nobla. Du använder dig av en modern tolkning av ordet arier när du egentligen skall se vad folk förr betraktade som arier. Du är inte rationell.
Citat:
Jaja, bespara mig tramspratet är du snäll, behåll din ignorans för dig själv och sluta försök moralisera.
Du har inte intelligensen för att förstå något utanför det du har snöat in dig på. Bespar mig din inkompetens.
Citat:
Nä, däremot är du en idiot.
Du kan utgå från det hur mycket du vill. Svårare kommer det dock vara för dig att faktiskt bevisa det, vilket du inte kan göra.
Saken är den att vi assyrier är varken turkar eller araber. Vad araberna sysslade med drabbade helt enkelt inte oss. Vi assyrier är kanske det mest genealogiskt medvetna folket i mellanöstern, och det syns verkligen när man kollar på vår genpool eftersom den är fläckfri. Du behöver inte bli avundsjuk.
Jag blir inte avundsjuk på vanföreställningar och önskedrömmar som inte ens många inom din egna grupp verkar dela. Man kan lätt tro att du är en fundamentalistisk person med grava personlighetsstörningar.
Citat:
Jag håller med om att SUMKA är korkade, men SUMKA är smartare än dig, vilket säger en hel om vilken idiot du är.
Bevisa det då? Även om de knullade assyriska kvinnor i mängder så har vi varken arabiska eller negroida gener. Vad araberna gjorde var att negroidisera deras egen genpool, inget vi assyrier drabbades av. Hur är det man säger? Leker man med elden så bränner man sig, eller något, samma princip gäller när man knullar negrer.
Dessutom, om det är något folk som mobbas för att ha blivit knullade av araber, så är det väl ändå ni iranier, så det är höjden av ironi att du skall anklaga någon annan för det. Kulturellt sett är ni mer arabiska än vad vi någonsin varit. Att ni inte talar arabiska gör ingen skillnad, ni beter er som vilken arab som helst idag.
Vem du anser är smart är oväsentligt. Jag behöver bara se på hur individerna inom din grupp uppvisar så stora variationer för att inse hur uppblandade ni är. Dina sjuka åsikter om att svart blod är något negativt kan du behålla för dig själv. Jag kommer aldrig att sänka mig till din nivå för att ens överväga att tycka om svarta på samma sätt som du gör. Du äcklar mig.
Citat:
Det är ingen här som demonterar mina inlägg, Renewable snackar bara skit och det han anklagar assyrier för stämmer egentligen mer in på iranier.
Vad är det han "debunkar"? Anser du att din egen folkgrupp är rasblandad?
Jag har inte påstått att vi är felfria änglar, det är bara dina halmgubbar det.
Ännu en själ som börjar inse hur gravt hatisk och okunnig du är.