2011-05-13, 12:53
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Alla "raser" är blandade inkl min.
Nej, och du vet inte vad du snackar om. Och Renewable har inte debunkat ett skit i den frågan, han har helt enkelt inte populationsgenetiken på sin sida.

Citat:
En sak jag kan debunka åt han är ett framtida Assyrien chansen att det inträffar är nog lika stor som att världen går under 2012.

Området du vill ta över kryllar av muslimer som förökar sig snabbare än kaniner det är en mycket större risk att Sverige blir helt Islamiserat än att ett Assyrien uppstår där.
Din defaitistiska inställning är vanlig bland det förrädarpack som kallar sig själva "syrianer/araméer". Som sagt, ni är en del av problemet, inte en del av lösningen.
2011-05-13, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renewable
Du ser bara en sida av ditt folks mynt. Jag säger fortfarande att ni inte har lyckats bättre än andra folkslag i väst. Iranier t.ex. är också väldigt högutbildade och jag är också för den delen civilingenjör inom energisektorn, varav mitt namn. Har också en hel del släktingar som har kommit långt och som bor runt hela världen. Skillnaden är att jag inte hycklar om att alla i min grupp är änglar. Jag förnekar inte att vi har en hel del rötägg. Innan du skaffar lite självdistans kommer du att förbli som Elias, förblindad av falsk ära. Att vara driven av en sådan kraft leder till självdestruktion.

Det finns skit inom alla folkslag var har jag förnekat det?

Syrianska nätverket, Original Gangsters är skit i våra led, men jag anser fortfarande att vi lyckats bättre än väldigt många folkslag i väst i Synnerhet är vi bättre än Turkar och Negrer och om man jämför oss med somalier så är vi fanemig "änglar".
Senast redigerad av Sabin 2011-05-13 kl. 13:14.
2011-05-13, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Nej, och du vet inte vad du snackar om. Och Renewable har inte debunkat ett skit i den frågan, han har helt enkelt inte populationsgenetiken på sin sida.

Din defaitistiska inställning är vanlig bland det förrädarpack som kallar sig själva "syrianer/araméer". Som sagt, ni är en del av problemet, inte en del av lösningen.

Det finns i runda slängar 10 Miljoner Assyrier/Syrianer utspridda överallt i världen.

From imorrn är vi alla Assyrier och inget annat vi flyttar alla till Mellanöstern för att skapa en nation bland en MILJARD muslimer som hatar oss och vi har inte hela USA som hjälper oss.

Förklara för mig hur vill du lyckas kom inte med dina halvintelligenta teorier jag vill ha en klar plan skriven av dig som är så jävla smart.
2011-05-13, 13:21
Bannlyst
Citat:
Men kom igen nu då, "Iron Man" förklara gärna för oss hur exakt ni kommer att gå tillväga när ni "tar över" Mellanöstern?
Kommer ni att ha er kommando-central I Södertälje? Hur många Assyriska trupper beräknar du att kunna mobilisera? Blir det initiala angreppet utförd från luft, hav eller land? vilket land kommer ni att först belägra, Irak? Turkiet? Var ifrån kommer ni att hämta eran militära resurser? Kommer kanske Israel att låna er krigskepp och Jetplan?

Detaljera hur du exakt hade tänkt dig när du skall återinföra det Assyriska Imperiet. Vem blir den nya första Kejsaren, du kanske?
Senast redigerad av Akhenaton 2011-05-13 kl. 13:25.
2011-05-13, 14:04
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Det där är vetenskapliga artiklar. De håller faktiskt mycket hög vetenskaplig standard. Haka inte upp dig på att det är publicerade på två bloggar; huvudsaken är att det är empiriska tester och open source, och vetenskap är som bäst när den är fri och öppen.

Sedan låter du ganska desperat och griper efter halmstrån när du kräver "vetenskapliga artiklar". Poängtera istället falsarierna i Eurogenes och Dodecad, innan du ställer krav på vetenskapliga artiklar. Ingen populationsgenetiker kommer ge dig ett annat svar än vad jag ger dig om assyrisk renrasighet: de kan inte hitta negroida eller mongoloida gener bland assyrier, eftersom det inte finns, då vi är extremt homogena och rasrena. Det är inget jag hittar på eller tagit ur luften, och du behöver inte tro mig, men så är det. Bara för att du inte är renrasig så behöver du inte hitta på lögner om assyrier, okej?

Dessutom, varför har du sådana psykiska problem med att inse att vi assyrier är renrasiga? Är det för att vår renrasighet inte går ihop med dina fördomar om oss eller?

Kunskapen på dessa bloggar är varken fri eller öppen. Den är inte öppen för granskning eller fri att användas som teorem. Jag litar inte på ditt ord eftersom du är har en agenda och inte är ute efter "sanning". Citationstecknen är till för att ämnet är betydligt mer invecklat än vad en Excel-graf kan illustrera. Våra förfäder har bott tillsammans sedan vi började mäta tid. Det du gör med dina länkar till ett par bloggar är att håna människors intellekt.

Citat:
Fast din åsikt är irrelevant. Juden Doron Behar och associerade publicerade i fjol en alldeles utmärkt akademisk studie om renrasighet, däribland armenisk renrasighet visade sig vara imponerande. Och betänk då, att assyrier är mer renrasiga än armenier:

The genome-wide structure of the Jewish people: http://www.nature.com/nature/journal...ture09103.html

http://2.bp.blogspot.com/_Ish7688voT...ure-global.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_Ish7688voT...-caucasoid.jpg

Så att han anser att Eurogenes och Dodecad är professionella genetikbloggar, det väger mer än dina påhitt och lögner i den här tråden.

Att du är lömsk är bara förnamnet. Assyrier är inte ens nämnda i nature-artikeln. Dessutom drar du vilda slutsatser och poserar dessa som sanningar. Ännu en gång försöker du att dra in mig i din mörka värld av skenvetenskap. Bra försökt. Borde nästan hitta ett tal från Hitler och ha honom som en trovärdig källa på vad ditt folk har för värde.

Citat:
Fast det är viktigt här att du förstår att din åsikt om renrasighet är irrelevant. Vad som är relevant är att vetenskapsmän, populationsgenetiker och lekmän idag kan studera gener, tack vare genome-wide forskningen där det är möjligt att analysera den genomiska strukturen. Du kan fortsätta försöka låta intelligent genom juderetorik att det inte finns raser, och så vidare, men huvudsaken här är att du har fel. Man kan om man inte är en ignorant iranier med rasliga mindervärdeskomplex över ens desi-liknande brunhet, faktiskt observera renrasighet, genom detaljerad genomisk struktur.

Det är snarare din åsikt om renrasighet som är förlegad. Det finns inga raser, det är inte juderetorik, det är fakta, sådan som kan styrkas. Din fortsatta besatthet av min påstådda hudfärg visar allt för väl vad som driver ditt intresse för ämnet. Tycker jag synd om dig, du får hoppas att du lyckas hjärntvätta dina barn för annars är du dömd att bli lämnad av dem.

Citat:
Inte alls, i framtiden kommer det även vara helt accepterat eftersom alla kommer att testas genetiskt redan vid födseln. Din ignoranta mentalitet i sakfrågan hör hemma i den historiska soptippen.

Återstår att se, vi väntar fortfarande på det nya assyriska riket också.

Citat:
Tror du ja. I själva verket har vi haft en mycket inflytelserik roll i hela mellanösterns historia sedan Nineve's fall. Eller du kanske tror att det var etniska araber som styrde islamkalifaten när huvudstäderna låg i Irak och Syrien? Hur kommer det sig att alla muslimska vetenskapsmän var från Iran och Mesopotamien? Nigger please, utan oss assyrier fungerar inte mellanöstern.

Ni har inte haft någon inflytelserik roll att tala om under den epoken. Ni bidrog med enstaka individer men att påstå att ni lämnade något stort arv efter er under den islamiska guldåldern är patetiskt. Det är sant att många av de muslimska vetenskapsmännen var iranier men det är inget jag tänker stoltsera med, behöver inte bekräftelse som dig. Även Norra Afrika och Andalusien (Spanien) bidrog med många vetenskapsmän, där var de oftast araber eller berber. Mellanöstern har klarat sig alldeles utmärkt utan barbariska assyriska arméer sedan bronsåldern. Tack för hjulet.

Citat:
Du har fått det om bakfoten. Snarare var det så att iranier, araber och annat muslimpack inte var välkomna med deras gener bland oss assyrier. Så fort någon assyrier gifte sig med en muslim, blev han direkt utesluten ur folkgruppen. Vilket även förklarar varför ni iranier idag liknar mer assyrier på en genetisk nivå än vad ni liknar östeuropeiska arier, då ni till stor del (dock inte helt och hållet) är resultatet av lokalbefolkning från regionen (mesopotamisk, elamitisk, och så vidare) utspätt med vaga inslag från östra Europa.

Hata inte oss assyrier bara för att vi bättre lyckats bevara våra förfäders genpool.

Stoppa inte ditt huvud i sanden genom att säga "Nej, det är tvärtom" ok? Vi är vuxna människor här. Om ni på något minsta vis vore önskvärda av era grannfolk skulle ni har förpassats till historien redan några hundra år efter ert fall. PK är en modern skapelse, under större delen av er drängperiod var ni uppenbarligen föraktade, oönskade och marginaliserade.

Citat:
Fast det är snarare dina önsketankar som bygger på ditt bruna mindervärdeskomplex. Och även om de "tog för sig" av assyrier, så resulterade det endast i assyriskt genflöde till er untermenschen. Det är viss skillnad på att vi sprider våra gener till er men utesluter era gener hos oss, än att ni skulle ha blandat era skitgener bland oss assyrier, förstår du?

En assyrisk grupp konverterar till islam och ett par generationer senare kallar de sig själva araber, en assyrier som inte konverterade säger sedan efter att ha flytt till Europa att "vi spred våra gener till araberna". Många av de människor du kallar "araber" är egentligen assyrier, de lever som araber och gifter sig emellanåt med etniska araber. Man kan fråga sig vem som spred sina gener till vem. Med ditt resonemang kan du välja en liten familj/grupp vars historia kan följas till 10000 f.kr. (hypotetiskt) och säga att eftersom alla andra har beblandat sig med varandra har de alla en del av denna familjs gener och inte tvärtom. Frågan blir då hur signifikant detta är med tanke på hur marginaliserade denna familj eller grupp är. Att du inte kan förstå den stora bilden beror nog på att du inte är redo att acceptera att människor inte har tänkt i dina banor särskilt länge. De beblandade sig med varandra och levde sina liv.

Citat:
Nja, våra förfäder betraktade dock er muslimer oavsett härkomst som spetälska. Vilket förklarar den extrema renrasigheten i den assyriska genpoolen. Trots att vi är geografiska grannar med bland annat iranier så klustrar ni långt ut i öst, i närheten av indier, medan vi assyrier klustrar långt mer åt väst bland sydeuropéer. Hur kommer det sig, om ni iranier och turkar har som du hittar på, bidragit till den assyriska genpoolen? Det håller helt enkelt inte. Du snackar skit, det du säger rimmar illa med de genetiska resultaten.

Du återkommer hela tiden med dina löjliga teorier. Ni satt och sitter fortfarande under muslimernas nåd, varför ser vi inte massvåldtäkter av ert folk? Ingen bryr sig om er längre. Folken i Mellanöstern vet hur insignifikanta er passivitet och feghet har gjort er.

Citat:
Du får för all del gärna skjuta dig i själv i foten. När det kommer till kritan så har jag rätt om renrasighet, och du har fel. Att du vägrar inse det är ditt psykiska problem.

Väldigt omoget sagt. Du borde växa upp och känna lukten av hummus.

Citat:
Iranier har inget grekiskt påbrå. Önsketänkande från ditt håll.

Det är dock helt korrekt att iranier har mongoloida gener, exakt hur ni har fått det är en bra fråga.

Varför tror du inte det? Är det något som är svårare att acceptera än att vi har mongoliskt blod i oss? Är det ena mer värdefullt än det andra? Jag delar inte din ondska för att ens bry mig om en sådan kommentar.
2011-05-13, 14:38
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Vad det handlar om är att vi människor har i tusentals år av geografisk separation, etablerat en fyra-fem stycken genetiska isolatgrupper. Vi assyrier representerar fortfarande en fläckfri genetisk grupp som går tillbaka till utvandringen från Afrika för en cirka 100,000 år sedan. Ni iranier och araber har dock på ett eller annat sätt varit ansvarslösa och släppt in rasfrämmande gener inom er befolkning. I vissa fall har det inte varit ert val, utan det har skett under krigiska förhållanden, bland annat då turco-mongolerna vänder upp och ner på hela världen.

I slutändan handlar det om generna, och hur bra man förädlar dem och bevarar renrasigheten. Detta väger mer än imperier och materialistiska rikedomar. Vill du gå och rasblanda med negrer eller kineser får du göra det om det gör dig lyckligare.

Fyra-fem stycken? Det beror på definitionen, varför inte ändra definitionen och säga 400-500? Idioter som dig har inte en ensamrätt på att sätta definitionerna på vad olika grupper har gemensamt eller inte. Det finns åter igen inga raser. Dessutom säger inget att en blandning av grupper medför en sämre eller dummare avkomma snarare tvärtom, enligt enkelt evolutionär teori. Assyrier har en lika heterogen bakgrund som alla andra.

Citat:
Eftersom du är ignorant kanske det är svårt för dig att förstå vikten av renrasighet. Genpoolen är en fråga om kollektivet och vikten av rashygien över flocken. Medan ni araber och iranier går omkring och tror att ni är bättre än resten av världen har ni tyvärr förlorat er renrasighet. Ni har släppt in rasfrämmande skitgener inom er folkstam (särskilt araberna), och kommer det till valet mellan materialistiska rikedomar och en renrasig genpool väljer jag det senare.

Dessutom så kan negrer och mongoler alltid reta er att de har spridit deras gener bland er araber och iranier, medan vi assyrier kan stolt uppvisa bristen av sådana rasfrämmande gener.

Reta oss? Hur gammal är du egentligen? Du verkar ju tro att annat folks blod är något negativt men så är inte fallet. Du bestämmer inte vad som är dåligt eller bra hos olika folkgrupper, din arrogans är löjligt patetisk. Vad menar du med "främmande skitgener"? Menar du skitgenerna som du påstår att assyrierna har spridit till andra i Mellanöstern? Ifall du påstår att jag skjuter mig själv i foten menar jag att du spränger din fot med granater.

Citat:
Sorry, inte jag här som är brun. Gå och blek din hudfärg och operera din iranska kuknäsa

Börjar bli tröttsamt det där med min påstådda bruna hud. När blev assyrier betraktade som vita egentligen? Ni är knappast ansedda som vita bland européer. Snacka om att ha mindrevärdeskomplex och självhat.

Citat:
Nejdå, vi assyrier har det relativt bra, det finns många folkgrupper som har det mycket värre än oss.

Rensa latriner är endast "relativt bra" i din psykiskt sjuka hjärna. Det är sant dock, svältande afrikanska folkgrupper har det sämre. De har inte herrar som matar dem.

Citat:
Det är dock inget som inte går att ändra på ganska snabbt. Så fort vi assyrier börjar organisera oss och bli mer eniga, kommer vi komma på fötterna ganska snabbt. Anledningen till att det gått en sådan lång period utan någon assyrisk makt i mellanöstern beror på att det varken fanns vilja eller behov för sådant, och att vi blev förvirrade av kristendom bland annat. Mer fokus lades på en egalitär religion och våra förfäder tog deras nya religion på allvar. Till exempel förekom det missionering ända så långt ut som Kina, av assyrier. Hade assyrier istället lagt all den energi som lades på proselytism, på krig och politisk makt hade det hänt andra saker.

Mer skitsnack och önsketankar från din sida. Bara för att man var kristen på den tiden betyder verkligen inte att man var fredlig. Du kan uppenbarligen inget om historia. Dina bortförklaringar, som är klassiska för assyrier, är befängda och saknar verklighetsförankring. Assyriernas existerar tack vare kristendomen, annars hade ni blivit muslimer och blivit arabiserade, faktum är att stora delar av ert folk blev det.

Citat:
Dessutom blev vi inte mer förtryckta än resten av mellanöstern. Eller du kanske tror att hela mellanöstern levde i lyx och hade någon hög vetenskapligt baserad levnadsstandard medan assyrier dödades dagligen? Hela mellanöstern har haft långa perioder av krig, vi var faktiskt ganska isolerade från det mesta av sådana problem då vi inte deltog i det ena eller det andra.

Det är relativt. Jag tror att ni hade det generellt mycket sämre än era muslimska grannar för att Mellanöstern radikaliserades med åren och förtrycket mot er ökade konstant. Att påstå att ni hade det bättre generellt är en löjlig lögn som är lätt att genomskåda.

Citat:
Vi har gott om svartmusk faktiskt, även vår del av bruna individer. Det skall bli intressant att studera dessa mörkare assyrier och se hur de liknar eller skiljer sig åt från andra ljusare assyrier.

Det är dock inte en fråga om vem som har brun hud eller vit hud och så vidare. Det handlar om att inte se ut som en mörkbrun untermensch, inte så mycket på grund av den bruna hudfärgen utan snarare på grund av era fula ansiktsdrag.

Du är en person som är väldigt besatt av utseende. Assyrier betraktas inte som vita och är inte kända för fina näsor precis. Dessutom har ni ofta utstickande ögonbryn likt neandertalare. Din idealiserade bild av hur en människa ska se ut passar inte in på den typiska assyriern, därför fasthåller jag vid att du hatar dig själv.

Citat:
Ja, analfabetismen var ett större problem förr. Beror till stor del på vår geografiska isolation (vilket även bevarade vår genpool, som sagt). Skillnaden är att vi har potential att lära oss och bli duktiga på det vi gör, och det har även en del iranier också faktiskt, dock bara en minoritet, eftersom ni har en hel del bruna idioter med ert genomsnittliga IQ på 84

En analfabet är inte nödvändigtvis korkad, Renewable, det måste du lära dig. Min mormor kan varken läsa eller skriva, och hon är obildad, men hon är inte på något sätt korkad och talar 6 språk flytande. Förr i tiden saknade folk utbildning och var analfabeter, detta så sent som på 1900-talet, och om du tror att ni iranier inte hade det problemet så misstar du dig. Gå till vilken iransk by som helst så kommer du stöta på en hel del analfabeter från den äldre generationen. Detta problem beror på er muslimer, er fientlighet till kunskap har drabbat hela regionen.

En analfabet är generellt dummare än en icke-analfabet. Trivialiteter är inget jag har lust att diskutera med dig om.

Du har fortfarande inte besvarat min fråga om var IQ siffran för iranierna kommer ifrån. Tatu Vanhanens siffror är som sagt jävligt misstänkta och oseriösa.
2011-05-13, 14:57
Medlem
somalisomaliers avatar
Citat:
Kolla hur Invandringen sett ut sen Irak kriget började så fattar du varför din äckliga Somalier.

.

Du din vitlökstinkande, SD röstande, håriga krisna arab! Spelar ingen roll om Assyrier/Syrianer har kommit Sverige från Irak som flyktingar de senaste 10 åren. Assyrier/syrianer skiljer sig från andra invandrare/flyktingarn är den kommunen de bor i flesta av dom, har största antal socialbidragstagare i hela Sverige.

Citat:
Flest får socialbidrag i Södertälje

Under flera år i rad har Södertälje varit den kommun i landet där störst andel av invånarna får socialbidrag. Förra året fick mer än var tionde Södertäljebo socialbidrag under någon del av året. I Danderyd, som ligger lägst i Stockholms län, fick mindre än var hundrade invånare socialbidrag.

Socialbidragstagarna är flest i SödertäljeSocialbidragstagarna är flest i Södertälje (1:10)
Under flera år i rad har Södertälje varit den kommun i landet där störst andel av invånarna får socialbidrag. Förra året fick mer än var tionde Södertäljebo socialbidrag under någon del av året..
2011-05-13, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somalisomalier
Du din vitlökstinkande, SD röstande, håriga krisna arab! Spelar ingen roll om Assyrier/Syrianer har kommit Sverige från Irak som flyktingar de senaste 10 åren. Assyrier/syrianer skiljer sig från andra invandrare/flyktingarn är den kommunen de bor i flesta av dom, har största antal socialbidragstagare i hela Sverige.

Det är fortf anstormningen av Irakier som bidrar till statistiken.

Jag hatar vitlök men det är allmänt känt att alla Somalier luktar värre än bajs.
2011-05-13, 15:27
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Försök var verkligen rätta ordet, då han inte lyckats spricka hål någonstans. Hans argument är skit och baserade på desinformation och att du håller med honom beror på din bias, inte att han skulle ha rätt i sak.

Är det ett sårat ego jag ser här? Att jag besvarar dig är inte för din skull utan just för "publiken".

Citat:
Jag är inte arrogant, snarare självsäker, och varför skulle jag inte vara det?

Skulle du kunna vara så vänlig för mig och förklara denna "ondska" du beskriver mig? Förklara gärna "självdestruktiviteten" också är du snäll.

Du är arrogant. Din ondska är att du förespråkar värdeskillnader bland folkgrupper som splittrar ett samhället som består av många olika grupper. Du främjar hat och hetsar folk mot varandra. Din självdestruktivitet är att du inte inser hur sårbar du och din grupp är i det samhälle du lever i. Dina tankebanor kan inte bara appliceras på de grupper du finner oönskade, utan kan utan större ansträngning vändas mot dig och din grupp. Att du är dum och blind som inte kan se detta gör att jag tycker synd om dig. Nöjd?

Citat:
Jag glorifierar inte på något sätt och vis. Skillnaden är att jag inte accepterar dina lögner. Den som glorifierar är väl ändå du med ditt snack om iranska övermänniskor.

Har har du fått något fundamentalt om bakfoten. Medan jag är stolt över min historia menar jag inte att jag är bättre än andra. Du däremot behöver konstant självbekräftelse och sipprar arrogans med dina nedvärderande uttalanden om allt och alla.

Citat:
Jodå, jag förstod att det var ett försök från ditt håll att provocera.

Jag anser dock inte att det rör sig om enbart provokation, utan att du faktiskt är en judedyrkande svenskhatare.

Du skrev länken två ggr som ett sätt att skydda sig själv mot mina argument. Jag genomskådade dig direkt. Du fiskar efter svenska kommentarer till vår diskussion, ännu ett patetiskt försök till självbekräftelse. T.o.m. dina assyriska "bröder" håller inte med dig. Har du aldrig tänkt tanken att du har fel och att du är förblindad av hat och ondska? Var inte rädd att erkänna att du har fel. Skriv ett PM om du skäms.

Citat:
Du är brunhyad, ingen idé att förneka det. Jag har lärt känna många iranier genom åren, så jag vet hur ni fungerar. När ni iranier är vita (och det är ytterst ovanligt, men det finns sådana iranier också), då skryter ni och stoltserar om hur ariska ni är, enligt den europeiska definitionen av arier (arier=vit alltså), när ni inte är vita (och det är normen, då ni ser mer ut som bruna pakistanier än något annat mellanösternfolk), då kommer mindervärdeskomplexen fram när européer snackar om arier.

Vilket även gäller dig. Det är varför du runkar till tanken om att utrota svenskar.

Du tar många saker för givet här. För det första kommer jag aldrig att beskriva något om mig själv eftersom det bara förgiftar diskussioner i liknande trådar. För det andra är definitionen på arier snedvriden. Arier betyder nobel och har inte med hur ljus man är. Det finns iranier som har samma tankebanor som dig och de hatar dig för att du är semitisk. Alla av din sort verkar hata varandra och är fullständigt misslyckade i att bidra med något konstruktivt till deras samhällen.

Citat:
Det är bra att du underskattar mig och har felaktiga uppfattningar om mig. Fortsätt så.

Det har fungerat de senaste 2500 åren. Mina förfäder har hållit er i schack sedan tidernas begynnelse.

Citat:
"Mörkrets spridare"? Du är psykiskt sjuk i huvudet mannen, sådana tankar hör hemma på ett mentalsjukhus.

Du tappar allt mer i din kvalitet i svenska ju längre vår diskussion fortskrider. Upprätthåll kvaliteten tack om du behärskar språket. Jag har redan beskrivit vad jag menade med "självdestruktivitet" och "ondska" med högst rationella definitioner. "Mörker" är ännu en metafor som här symboliserar dina tankebanor. Att du tycker att användandet av metaforer är sinnessjukt är nog unikt för dig, kan bero på att ditt ego inte klarar av att acceptera att du inte kan förstå sådana språkliga finesser.

Citat:
Ja, för att det är ju verkligen "avskyvärda värderingar" att vara intresserad av antropologisk biologi, men det är inte avskyvärt att vilja utrota den svenska folkgruppen du parasiterar på, eller hur? Skaffa dig lite självkritik och verklighetsuppfattning, din fjant.

Att du anser att rasbiologi är avskyvärt säger en hel del om hur ignorant du är.

Ditt intresse ligger inte i antropologisk biologi, ditt intresse ligger i att tolka vissa saker godtyckligt för att tjäna din sjuka agenda.

Citat:
De tidigaste ariska talarnas genetik:

http://en.wikipedia.org/wiki/Andronovo_culture#Genetics

De tidigaste arierna såg ut som vilken östeuropeisk grupp som helst. De var inte nödvändigtvis nordiska, men de såg mer ut som Kaukasusfolkslag och ryssar än vad de såg ut som Ahmadinejad.

Du är ute och cyklar som vanligt. De gamla persiska kungarna kallade inte sig själva arier för att de var ljusa eller inte utan för att de ansåg sig vara nobla. Du använder dig av en modern tolkning av ordet arier när du egentligen skall se vad folk förr betraktade som arier. Du är inte rationell.

Citat:
Jaja, bespara mig tramspratet är du snäll, behåll din ignorans för dig själv och sluta försök moralisera.

Du har inte intelligensen för att förstå något utanför det du har snöat in dig på. Bespar mig din inkompetens.

Citat:
Nä, däremot är du en idiot.

Du kan utgå från det hur mycket du vill. Svårare kommer det dock vara för dig att faktiskt bevisa det, vilket du inte kan göra.

Saken är den att vi assyrier är varken turkar eller araber. Vad araberna sysslade med drabbade helt enkelt inte oss. Vi assyrier är kanske det mest genealogiskt medvetna folket i mellanöstern, och det syns verkligen när man kollar på vår genpool eftersom den är fläckfri. Du behöver inte bli avundsjuk.

Jag blir inte avundsjuk på vanföreställningar och önskedrömmar som inte ens många inom din egna grupp verkar dela. Man kan lätt tro att du är en fundamentalistisk person med grava personlighetsstörningar.

Citat:
Jag håller med om att SUMKA är korkade, men SUMKA är smartare än dig, vilket säger en hel om vilken idiot du är.

Bevisa det då? Även om de knullade assyriska kvinnor i mängder så har vi varken arabiska eller negroida gener. Vad araberna gjorde var att negroidisera deras egen genpool, inget vi assyrier drabbades av. Hur är det man säger? Leker man med elden så bränner man sig, eller något, samma princip gäller när man knullar negrer.

Dessutom, om det är något folk som mobbas för att ha blivit knullade av araber, så är det väl ändå ni iranier, så det är höjden av ironi att du skall anklaga någon annan för det. Kulturellt sett är ni mer arabiska än vad vi någonsin varit. Att ni inte talar arabiska gör ingen skillnad, ni beter er som vilken arab som helst idag.

Vem du anser är smart är oväsentligt. Jag behöver bara se på hur individerna inom din grupp uppvisar så stora variationer för att inse hur uppblandade ni är. Dina sjuka åsikter om att svart blod är något negativt kan du behålla för dig själv. Jag kommer aldrig att sänka mig till din nivå för att ens överväga att tycka om svarta på samma sätt som du gör. Du äcklar mig.

Citat:
Det är ingen här som demonterar mina inlägg, Renewable snackar bara skit och det han anklagar assyrier för stämmer egentligen mer in på iranier.

Vad är det han "debunkar"? Anser du att din egen folkgrupp är rasblandad?

Jag har inte påstått att vi är felfria änglar, det är bara dina halmgubbar det.

Ännu en själ som börjar inse hur gravt hatisk och okunnig du är.
Senast redigerad av Renewable 2011-05-13 kl. 15:47.
2011-05-13, 15:29
Medlem
Renewables avatar
Citat:

Ödmjukhet är något du uppenbarligen saknar fullständigt.
2011-05-13, 15:31
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Det finns skit inom alla folkslag var har jag förnekat det?

Syrianska nätverket, Original Gangsters är skit i våra led, men jag anser fortfarande att vi lyckats bättre än väldigt många folkslag i väst i Synnerhet är vi bättre än Turkar och Negrer och om man jämför oss med somalier så är vi fanemig "änglar".

Du har en mildare åkomma än den som har drabbat Elias men det är fortfarande sjukt att se sig över andra p.g.a. temporära och föränderliga förhållanden.
2011-05-13, 15:34
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akhenaton
Men kom igen nu då, "Iron Man" förklara gärna för oss hur exakt ni kommer att gå tillväga när ni "tar över" Mellanöstern?
Kommer ni att ha er kommando-central I Södertälje? Hur många Assyriska trupper beräknar du att kunna mobilisera? Blir det initiala angreppet utförd från luft, hav eller land? vilket land kommer ni att först belägra, Irak? Turkiet? Var ifrån kommer ni att hämta eran militära resurser? Kommer kanske Israel att låna er krigskepp och Jetplan?

Detaljera hur du exakt hade tänkt dig när du skall återinföra det Assyriska Imperiet. Vem blir den nya första Kejsaren, du kanske?

Han ser sig säkert som assyriernas räddare. Assyriernas egna Hitler snarare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in