2011-05-17, 00:18
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dopeman
Ett mer moget inlägg från din sida så du får ursäkta min ton tidigare. Det Renewable gör är att han skapar en motvikt till Elias inlägg som får assyrier att framstå som vita renrasiga intelligenta européer medan iranier är efterblivna, mongoloider som snart kommer utrotas m.m. snacka om nyanser. Det kan vara provocerande men det är riktat till Elias i första hand.

Ja, de assyrier som har något vett har även läst var jag annars står när det gäller människors lika värde. Det inkluderar självklart assyrier.
2011-05-17, 00:38
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aramaic
Kortlivat? Det assyriska riket varade och dominerade lika länge som Sverige existerat hittils, dvs i ca 1500år. Och den arameiska/syrianska kulturen dominerade också under flera tusenår. Vårt språk användes som officiella språk i det Ny-assyriskariket, det Nybabyloniska riket, det Persiska riket. Kända personer som talat vårt språk är bl.a Alexander den store och Jesus. Den arameiska kulturen och språket lever än idag så vi har inte försvunnit. Saken är att bokstäverna du skriver och läser nu är en av sakerna ni borde tacka oss för då vi utvecklat detta alfabet som ni europeer ärvt av oss.

"Man ska inte kasta sten om man bor i ett glashus."

PS Såg nyss att du var Iranier....råkade rikta min kritik åt fel folkgrupp då, sorry alla svenskar som tog åt sig
Samma skit gäller annars för er perser då vi tillfört världen mer än er

Det är väldigt enkelt att trivialisera historia och skriva 1500 år. Många av dessa år var Assyriern ett litet kungadöme och inte ett imperium. Jag talade om instabiliteten i imperiumet. Fasthåller att det var relativt kortlivat och väldigt instabilt med konstanta krig/inbördeskrig.

Jag bor i ett glashus med ett maskingevär på taket.
2011-05-17, 02:36
Medlem
1914 har jag för alltid inristad i mitt hjärta, då fick mitt ARAMEISKA folk utstå en olidlig smärta. Med gevär och med svärd, dom dödade alla ARAMÉER, ack vilken syn, Var kom dom ifrån? Vad var deras mål? Deras ögon lyste att dom oss inte tål. I Turabdin har vi bott sen urminnes tider, Nu finns ingen kvar där, mitt hjärta svider. Öde och tom står by efter by, Där finns våra döda, som ej kunde fly. I ruiner står våra hus och kyrkor, Jag ber till Gud att han ger mitt ARAMEISKA folk styrka, kvinnor och män, unga och gamla, Deras order var att alla samla. Överge ej tro! Överallt de eka, Men inte en enda Jesus förneka. En efter en för Jesus vi dog, Dom högg och dom slog och djävulen log. På gravida kvinnor dom sprättade magen, Inte en kvinna undkom att bli våldtagen. Högarna växte av ARAMÉER som dog, Sen tände dom på, beskåda och log. Röken av liken nådde högt i skyn, Röken av den kristna byn. När en vecka gått, på den sista dan, Fanns det inte kvar en enda ARAMÉER. Några hade lyckats fly, men de flesta var döda, Eufrat och Tigris hade färgats röda. Nästa kristna by dom letade upp, Dessa muslimska hundar gav aldrig upp. Jag kan inte någon döma, Men ni kan inte för Gud er gömma. En dag ska ni få svara inför han, Varför ni slakta hans lamm!

peace out everyone, kul att ha bråkat och diskuterat med er!
Må Gud vare med er alla <3
2011-05-17, 03:53
Medlem
Satelitens avatar
Shit palla gråta över 1914. Tror du ni e dom ända som upplevt folkmord? Vad sägs om judarna 1941-1945? Bosniska muslimer 1992-1995? Palestinier 1948-present? Rwanda 1994? Kineser 1933-1945? Kurder 1988? Vad hände med indianerna? Hur gick det för svarta i USA? Vad hände med alla muslimer o judar i Spanien? etc etc....

En fanatiker spränger sig i en kyrka o ni gråter i 10 år, hur många har inte sprängt sej i moskéer? Gråter ni då? Nej, så lägg av med er dubbelmoral.

Och palla hata islam, islam tillåter dig inte döda nån oskyldig. Om nån muslim gör det betyder det inte att han följer islam, har inte kristna mördat? vad gjorde era trosfränder serberna? eller tyskarna i andra världskriget? åtminstone i islam dyrkar man Gud ni kan inte ens förklara varför ni dyrkar en människa och kallar han Guds son o sen säger att ni är monoteister lol jesus skulle skämmas för er.
2011-05-17, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sateliten
Shit palla gråta över 1914. Tror du ni e dom ända som upplevt folkmord? Vad sägs om judarna 1941-1945? Bosniska muslimer 1992-1995? Palestinier 1948-present? Rwanda 1994? Kineser 1933-1945? Kurder 1988? Vad hände med indianerna? Hur gick det för svarta i USA? Vad hände med alla muslimer o judar i Spanien? etc etc....

En fanatiker spränger sig i en kyrka o ni gråter i 10 år, hur många har inte sprängt sej i moskéer? Gråter ni då? Nej, så lägg av med er dubbelmoral.

Och palla hata islam, islam tillåter dig inte döda nån oskyldig. Om nån muslim gör det betyder det inte att han följer islam, har inte kristna mördat? vad gjorde era trosfränder serberna? eller tyskarna i andra världskriget? åtminstone i islam dyrkar man Gud ni kan inte ens förklara varför ni dyrkar en människa och kallar han Guds son o sen säger att ni är monoteister lol jesus skulle skämmas för er.

Ät skit vem är det som spränger sig själv i kyrkor och Moskeér? Är det kristna kanske?

Nej det är muslimer varför jo för att Islamister är efterblivna likaså Islam.
2011-05-17, 10:11
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Ät skit vem är det som spränger sig själv i kyrkor och Moskeér? Är det kristna kanske?

Nej det är muslimer varför jo för att Islamister är efterblivna likaså Islam.

En jävligt tröttsam retorik. Kristendomen är långt ifrån fredlig. Att muslimska fanatiker får mest mediatid tar inte bort det faktum att det finns gott om kristna fanatiker som verkligen tror att de har rätt.

Här är en intressant video om kristna i Uganda och vad de tycker om homosexuella.

http://www.youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w

Ett lagförslag om att bestraffa homosexualitet med döden har "frysts" till nästkommande år.

Här är några av MÅNGA kristna terrorgrupper:

Orange Volunteers - Norra Irland
National Liberation Front of Tripura - Indien
Iron Guard and Lăncieri - Rumänien
Lord's Resistance Army - Uganda
KKK - USA
Army of God - USA
Lambs of christ - USA
Hutaree - USA

Eftersom många IQ-befriade människor här gärna kopplar ihop fanatiker med icke-fanatiker och säger att alla som är troende i en religion är ansvariga kan man ta upp några andra historiska exempel som är svåra att slå:

Slakten av indianerna i den Nya Världen
Slavhandeln
Första världskriget
Andra världskriget

Dessa fyra exempel kan alla påstås ha utförts av till majoriteten kristna människor.
2011-05-17, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renewable
Mord och våldtäkt är två skilda ting. Speciellt i denna diskussion.
Man kan fråga sig var medlemmar som "Hacker" ur din grupp tar vägen när era barn slaktas av fanatiker. Feghet är något ni har i blodet.

Jag är på horhuset och träffar din mamma, syster och de andra kvinnorna i din släkt som jag och min hund delar på.

Träffa mig face to face så ska vi se vem som är feg. Vi har aldrig varit fega, min gammel morfar döda fiende på löpande band. På en dag halal slakta han över 20 personer under svärdets år.

Håll dig till bög forumet eller så kan jag skicka pm med mitt nummer så vi kan ta en fika.
2011-05-17, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hacker
Jag är på horhuset och träffar din mamma, syster och de andra kvinnorna i din släkt som jag och min hund delar på.

Träffa mig face to face så ska vi se vem som är feg. Vi har aldrig varit fega, min gammel morfar döda fiende på löpande band. På en dag halal slakta han över 20 personer under svärdets år.

Håll dig till bög forumet eller så kan jag skicka pm med mitt nummer så vi kan ta en fika.

Hahaha ojojoj vilken liten tuffing .
2011-05-17, 14:39
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hacker

Du är väldigt pinsam. Den här tråden har inte bara visat hur aggressiva assyrier är utan även hur sjukt splittrade de är. Ni hoppar på varandra i en tråd som attackerar er för det ni har gemensamt. Ett normalt folk hade enats eller åtminstone låtsats vara enade.

Du borde inte bli förvånad när folk tar ert snack om ett enat nytt assyriskt imperium med en nypa salt.
2011-05-17, 14:59
Medlem
tankers avatar
Renewable du har upprört assyrier och syrianer i denna tråden till att dom vet inte vad dom ska ta vägen de blir som kycklingar utan huvud.
De tomma hoten haglar och de vanliga "ja ska knulla din mamma" replikerna kommer fram... de visar sitt rätta ansikte.
2011-05-17, 15:42
Medlem
Renewables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
Renewable du har upprört assyrier och syrianer i denna tråden till att dom vet inte vad dom ska ta vägen de blir som kycklingar utan huvud.
De tomma hoten haglar och de vanliga "ja ska knulla din mamma" replikerna kommer fram... de visar sitt rätta ansikte.

Tack för att du uppskattar arbetet. Tror Elias har rivit fram en flint efter att hans übermensch assyrier visat sitt rätta jag.
2011-05-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renewable
Tack för att du uppskattar arbetet. Tror Elias har rivit fram en flint efter att hans übermensch assyrier visat sitt rätta jag.

Har följt tråden länge nu, måste erkänna du gör ett enastyående jobb. Elias må alltid svara med en vass tunga dock är det mest påhittad eller betydelselös snack som enbart ultra-nationalister håller värde om.

istället för att lägga av med all rastrams som har förstört mänskligheten och gett och lidelse genom mänsklighetens historia, vill han fortsätta med detta hat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in