Det tycker jag. Har alltid haft problem med dessa inavlade, uni-brows, kristus- dyrkande, krok-näsda, bleka, bergs-semiter.
Förstår inte varför turkarna klantade till sig, seriöst.
Sen jag var liten så har assyrier alltid varit on my nuts, men som tur är (pga av att jag har stark personlighet och mentalitet) så har jag levererat massa stryk till den assyriska kommunen i göteborg. Kommer ihåg när jag var fjorton år och en assyrier vid namn Ninos trodde att han kunde jävlas med mig utan någon risk av repressalier, han fick så mycket stryk med ett badminton rack att han än idag stirrar ner på marken när han passerar mig. Folk (speciellt assyrier) förväxlar alltid min snällhet med svaghet och med det lär dom känna mig the hard way.
Hursomhelst, frågeställning?
Är inte assyrier den mest aggressiva och våldsamma folkgruppen i sverige? Alltid söker konflikt och tror dom är maffia ala italia style. När tycker ni att dessa skall repatrieras till berget i turkiet och irak och tillbaks till getterna och fåren?
Tror ni vi kommer att ha någon
slutlig lösning när det kommer till den assyriska frågan? Om så, är det då möjligt för en somalier som jag att delta i att rensa sverige från Assyrie imbeciler?