2020-05-18, 13:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasttyg
Talar italienska men skall vara ifrån ett av Europas fattigaste länder? vart finns kopplingen där?
Rumänien..
Citera
2020-05-18, 13:39
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasttyg
Talar italienska men skall vara ifrån ett av Europas fattigaste länder? vart finns kopplingen där?
Rumänska och italienska är lika. Många i Rumänien pratar Italienska
Citera
2020-05-18, 13:40
Medlem
JaffarByn163s avatar
Stoppa Pressarna skriver att han förlorar flera 100 miljoner kommande 5 åren. Hahahaha, hur fan har de räknat?

På sin höjd kanske han går miste om 2-3 millar skulle jag tro.

Då livsmedelsbolaget omsatte 40 millar 2018 (eller 19) med 9 mille i förlust så vet jag inte om 100 millar stämmer.

Någon som kan rätta min räkning?
Citera
2020-05-18, 13:40
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Vem är det som håller kvinnan inlåst och vem är det som tvingar henne? Om kvinnan blir tvingad varför grips aldrig den som tvingat henne, bara kunderna som blir tagna? Kanske är det inte så det går till?

Antingen är ju polisen riktigt, riktigt usel som inte hittar halickarna eller så är allt en stor lögn. Jag tror själv att bägge påståenden stämmer.
Citera
2020-05-18, 13:41
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Undrar hur mycket i skiten han har satt sig, med sin stora trut?

Hittar vi honom som nedsupen uteliggare om ett år? Eller kommer han kunna tjäna sitt uppehälle någonstans?

Det undrar jag med, hur mycket skit som helst.

Hans vän har gått ut och sagt att det inte är första gången och alla hans ”10 företag” skiter totalt i Paolo och säger att han inte ens ägt nåt i företagen. Vad är det för bluffsnubbe som gått runt här och bara snackat skit i alla år, hela han är bluff från början till slut. Undrar om huset han bor i är hans...skulle inte förvåna mig om nån gick ut snart och tog avstånd ifrån att människan smutsar ner ett hus i Nacka. ”Hyresgästen Paolo Roberto vräkt” kommer den förstasidan tryckas snart?

Gå in på youtube och kolla på ”livshjulet” med Anna Hegestrand där Paolo ger sig själv en tia på allt han tänker och gör. Han är ett skämt och totalt osynkat med verkligheten, så vidrigt full av sig själv och jag tvivlar på att det kommer förändras. För sån är han.
Citera
2020-05-18, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Sant. Om polisen visste att flickor blev tvingade till sex / våldtäkt utan att ingripa bör en JO-anmälan upprättas.

Så borde förstås ske, i samma sekund som en dom om våldtäkt pga att kvinnan tvingats sälja sex avkunnas bör polisen JO-anmälas. Men nu lever vi i Sverige och då blundar man från sådana självklara saker och man kräver heller ingen riktig bevisning i sexualmål. PK-floskler räcker för att kasta folk i fängelset i några år.
Citera
2020-05-18, 13:42
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Hur är det nu, om PR godtog strafföreläggande blir det en snabb dom utan FUP, dvs han kommer inte att röja några detaljer om hur han visste var bordellen låg, vilka han har kontakt med, vilka som eventuellt varit med nu och förut, om han köpt sex någon gång förut etc? Det blir så att säga case closed. Om han istället nekat och hamnat som åtalad i rättegång skulle förhör och utredning kunnat få till följd att en del besvärande fakta och andra obehagligheter skulle få se dagens ljus?
PR ska ha accepterat strafföreläggandet på plats. Nu vill bland andra en f.d. polismästare ändå pröva fallet eftersom det är en så pass ny lagstiftning som behöver kunna tolkas.

PR skulle aldrig gett intervjun med TV4 då det var ett enormt PR-magplask, men hade inte kunnat göra något annat annorlunda.
Citera
2020-05-18, 13:42
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast han tjänade ju noll och intet på att kontakta TV4 och låta sig intervjuas av dem.

Nej, den biten skulle han väntat med. Som Rockys tjejs farsa uttryckte det "när du trampat i klaveret kan du väl för fan stå still".
Citera
2020-05-18, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast han tjänade ju noll och intet på att kontakta TV4 och låta sig intervjuas av dem.

Självsabotage, Paolo har tidigare pratat om sitt självskadebeteende.
Senast redigerad av Slacker- 2020-05-18 kl. 13:46.
Citera
2020-05-18, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Tror du på det Paolo sa under intervjun då, tror du att detta var första gången?
Gör du det är din fråga berättigad.

Han dras med sexmissbruks problematik mest troligt och tar dårliga beslut när han är full.
Polarns fru brukar säga att hon bara ska ta någon öl,men det slutar alltid med att hon knullar
någon random man i en portuppgång.
Det är lika allvarligt, man kanske skulle låsa in polarns fru i flera i fängelse eller kedja fast henne mitt
på torget.
Citera
2020-05-18, 13:45
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Jag behöver inte säga mer än att hon åkte hit för egen maskin för att hon tjänar 5-6ggr mer här än på hemmaplan.

Sluta fjanta dig.

Det är stora pengar i hennes hemland, precis som många från de lite rikare västländer åker till Dubai och säljer sig där istället. För de betalar ännu bättre. Idag finns det inga halickar, allt sköts via nätet, instagram och liknande.
Citera
2020-05-18, 13:46
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Är du blind? Jag skriver 1 att han är ett svin. 2 att det är en del av en stor organiserad brottslighet.
3 att det är brottsligheten som är problemet.

Min poäng är att många av de som upprörs nu är sånna som underlättar för sån här kriminalitet att fortgå genom pkpolitik. Massinvandring, löjligt låga straff, fokus på signalfrågor.

Duterte. Ja där håller jag med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
PR ska ha accepterat strafföreläggandet på plats. Nu vill bland andra en f.d. polismästare ändå pröva fallet eftersom det är en så pass ny lagstiftning som behöver kunna tolkas.

PR skulle aldrig gett intervjun med TV4 då det var ett enormt PR-magplask, men hade inte kunnat göra något annat annorlunda.

Så otroligt jävla dumt gjort av honom. Men ah, han hade vän råpanik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in