Citat:
Ursprungligen postat av
pe11e
Egendomlig strategi av polisen tycker jag, att stå och lyssna och titta på medans kvinnor "utnyttjas" eller vad det nu är.
Paolo hade lätt kunnat stoppats innan brottet begicks.
true shit, men att sälja sex är ju tyvärr fortfarande lagligt, men att köpa är olagligt. Så jag antar dem måste vänta ut de innan dem kan sätta dit honom...
Någon som träffat Paolo i RL? jag har inte, men de verkar som fOLK tror att Paolo är smart och driver framgångsrika företag. De är han inte, han är trög och har alltid varit. Det kan jag säga utan att ha träffat honom. Hade han varit smart hade han inte köpt sex i Sverige och absolut inte i STHLM där polisen har en jäkla massa razzior i innerstan.
Angående företagen så är de inte hans företag, han är bara frontfigur för dem och får en lön för sitt arbete, visst han kanske har någon liten ägarprocent i några av företagen. Nu har han inget. Ska bli intressant å se om han repar sig från detta. Hugh Grant åkte ju dit för samma brott och han har de ju ändå gott bra för, han har dock en talang vet inte om Paolo har de :P