Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-15, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Ja, givetvis ska varenda instagramhora få sälja sig öppet utan repressalier. Bara de elaka männen som betalar era ducklips ska sättas åt.
va? Bilder på instagram och trafficking är väl inte samma sak, Det finns filter för ducklips. Du ska inte tro på allt du ser på instagram
Citera
2020-05-15, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag håller med dig. Riktigt pinsamt är det. Han är så körd. Tyvärr, då jag gillar hans osvenska stil.
Exakt. Jävligt tråkigt. Och ytterligare en spik i kistan på folk som är i rampljuset. De verkar så jäkla ofta hamna där. Vi vanliga dödliga, som bara lever med våra älskade fruar fattar fan ingenting.
Och Paulo är liksom ingen 20 åring på ett snedsteg.
Nä fyfan, det får mig att må dålig att lita på någon.
Har svårt att pengar och offentlighet hade fått mig i den där jävla sitsen.
Men vad vet jag. Simpel jävla programmerare med mina barn och fru som jag älskar.

Snacka om att han sjönk till botten där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zippotheflash
Det mest bisarra är väl att han fått komma fram. Och att TV4 lånar sig till en intervju med den här sociopaten och narcissisten.

Jag menar på TV4. Nu sänker dom Paolo Roberto totalt för att rädda sitt eget ansikte och sina sponsorer. Men han dög förr.

Men vem som helst hade kunnat se att han är en riktig buse. Han gick från kriminell till att bli en kändis. Han kan ingenting annat än att slå folk på käften. Men dom har anställt en sån figur och låtit honom få massor av utrymme i decennier.

Samma sak med Martin Timell. Och nu helt plötsligt tar de avstånd. Varför gör dom ens en intervju med honom så han får göra avbön? TV4 borde stå till svars! SVT och Aktuellt tog ju inte ens upp denna "nyhet". Det hedrar dem.
Håller med 100%. Vidrigt.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det vidriga beteendet kommer först och främst från männen som väljer att köpa sex av kvinnor i en lägenhet, kvinnor som ska komma från fattigare länder i Europa. Det är vad som är jävligt vidrigt.

Vad är vidrigt med det? Att det var en lägenhet?

"Fattiga länder" - so fucking what? Får man inte ha sex med kvinnor från "fattiga länder"?

Citat:
Kontrollförlust och fullständig avsaknad av konsekvenstänk kan vi nog säga rätt säkert att det handlar om då han utöver sin relation med flickvännen har barn som får skämmas ögonen ur sig, samt att han riskerar hela sitt varumärke. För ett ligg.

Ja, framförallt var det dumt att gå ut offentligt med det hela.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hur menar du? Torska eller? Vad skulle han vinna på det? Han kommer ju att förlora miljoner nu.
Okej. Han är sån.
Kanske inget. I de flesta länder ( inte Sverige då ) så är det inte SÅ hemskt att besöka en prostituerad. Fast vem vet. Dom kanske skäms som fan. Värst är det nog för han 25 år yngre tjej. Hon måste känna sig bra jävla dum nu.

Nja. Hans två tonårsbarn har det sju resor värre. Försök föreställa dig känslomixen. Tumultet inom familjen. Prövningen att försöka förstå och förlåta. Avskyn, vreden och skammen. Addera deras sociala tillvaro. Tur det är sommarlov snart.
Citera
2020-05-15, 23:51
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Lol...jag känner prostituerade som äger tre hus, ett par bilar och har pengar på banken utomlands så ditt skitsnack funkar tyvärr inte.

Det gör du inte alls.
Varför ljuger du?
Citera
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ja, givetvis ska varenda instagramhora få sälja sig öppet utan repressalier. Bara de elaka männen som betalar era ducklips ska sättas åt.

Vad menar du?
Hjälp mig.

,
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zippotheflash
Det mest bisarra är väl att han fått komma fram. Och att TV4 lånar sig till en intervju med den här sociopaten och narcissisten.

Jag menar på TV4. Nu sänker dom Paolo Roberto totalt för att rädda sitt eget ansikte och sina sponsorer. Men han dög förr.

Men vem som helst hade kunnat se att han är en riktig buse. Han gick från kriminell till att bli en kändis. Han kan ingenting annat än att slå folk på käften. Men dom har anställt en sån figur och låtit honom få massor av utrymme i decennier.

Samma sak med Martin Timell. Och nu helt plötsligt tar de avstånd. Varför gör dom ens en intervju med honom så han får göra avbön? TV4 borde stå till svars! SVT och Aktuellt tog ju inte ens upp denna "nyhet". Det hedrar dem.

De gör det för pengarna! Reklamintäkter. Haha, vilken jävla ironi alltså.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
va? Bilder på instagram och trafficking är väl inte samma sak, Det finns filter för ducklips. Du ska inte tro på allt du ser på instagram

Okej, jag förklarar sensmoralen mer tydligt då;

Kvinnor ska få sälja sina kroppar som de vill. De hemska männen ska inte få köpa. Allt är mäns fel.

Buhu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag kan hålla med om att timlönen är bra, men du bör ha i åtanke att de här personerna antingen i grunden har hallickar eller lever på socialbidrag(a-kassa i bästa fall) och vad kan de göra med sina pengar egentligen? Allt måste betalas cash för inkomsten är svart. Och även om man har en timlön på 3000 i deras sits så innebär det inte att de kan köpa hus, bil etc som vanliga höginkomsttagare gör, så därför får de en väldigt konstig livsstil, där de inte mår särskilt bra.

I öststaterna är uppemot 50% av bnp den svarta ekonomin. Så att tjäna svarta pengar är inte lika mycket ett problem som i Sverige. Dessutom går det säkert taxera pengarna i hemlandet om man vill ha dem vita som snö.
Citera
2020-05-15, 23:52
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cleave
Tycker tvärtom att visa sig fysiskt på ultra-PK-fyran efter ett sexköp tyder på extrem ryggrad. Han växte för mig.

Det är på tiden att någon krossar glastaket och talar ut om sitt sexköp. Inget mer hysch-hysch eller undandragande i skam. Håll en intervju för fan och tala ut om det som har hänt. Men feministerna hatar det här, det korrelerar inte med deras bild av sexköparen som det okända monstret.
Citera
2020-05-15, 23:52
Medlem
Citat:
Okej, jag förklarar sensmoralen mer tydligt då;

Kvinnor ska få sälja sina kroppar som de vill. De hemska männen ska inte få köpa. Allt är mäns fel.

Buhu.
Ja, sådan är lagen. Tack och var god: skölj!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in