2020-05-18, 21:05
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Rumänsk sexslav på lyxbordell på Grevgatan där hyran är en mille i månaden? Säkert.
Vem menar du isf betalar denna astronomiska hyra?
Även om du vurpar i tanken ang. exakt hur hög hyran är så borde det väl ge dig iaf en vag uppfattning om vilka pengar verksamheten omsätter?
Tror du brudarna är fria entreprenörer, på riktigt?
Senast redigerad av HateWreck 2020-05-18 kl. 21:08.
Citera
2020-05-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Alla fnask som intervjuas i tv är ju med ryggen åt kameran och kraftigt förvrängd röst.
Ja det är riktigt konstigt hur det blir så.
Man får hoppas att den polska sexarbeterskan inte går under jorden som dom brukar utan att
hon blir förhörd.
Citera
2020-05-18, 21:06
Medlem
Mr-skalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Uppgiften att det var hon kommer ursprungligen från en skribent i denna tråd, som senare tog tillbaka påståendet.
Tack för svar och klargörande!

//Skalman
Citera
2020-05-18, 21:09
Medlem
mrtowlies avatar
FAA-A-AAN vad intressant det är att läsa heterosexualla (?) män debatterar på flashback huruvida paolo roberto är snygg eller inte.

Föresten så framgår det nu i expressen att horan är 30 år gammal och fylld av skam och horar för att försörja sin familj.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Uppgiften att det var hon kommer ursprungligen från en skribent i denna tråd, som senare tog tillbaka påståendet.

Okej, ja jag såg det nu, efter att han fått ett PM från en annan användare så blev han tydligen tveksam. Det mesta är lika oklart som från början så att säga.
Citera
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ja, det är inget snack om saken att Paolo Roberto är alfahanne.

Ja han platsar som det. Men som jag skrev långt tidigare i tråden är han inte en true alpha hanne.

Det är Frank Andersson däremot. 100% testosteron och badass.

Det är när media fångar dem med en hora man ser vem den riktige mannen är.

Frank Andersson oberörd och stenhård med "kuken ska ha sitt".

Paolo "Jag är trasig och behöver vård...jag var inte mig själv...".

När jag såg det märkte man att Paolo inte är 100% alpha som Frank. Paolo sjönk så otroligt djupt när han sa så. Han bevisade att han inte är 100% tuff i skarpt läge.

Annars har Paolo ofta bidragit i många debatter genom att inte vara så politiskt korrekt och ofta talat ur skägget. Paolo är alpha, men knappast på Frank Andersson-nivå.
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2020-05-18 kl. 21:12.
Citera
2020-05-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Vilket jävla sketet ord, "lyxhora" (jag skriver ihop det åt dig). Fatta vilka mongon som kom på det ordet. Lyxpedofiloffer. Lyxmordoffer.

Vilka jävla sjuka fantasier. Det är för fan ingen lyx att hora, va fan lever ni i för värld, är ni 13 bast eller?

Hallå jag frågade ju varför horan sålde sig själv, om hon var lyx hora så är det inte lika illa att paolo köpt sex av henne men är hon en fattig liten rädd tjej blir det helt annan sak

Skiter väl i vad du tycker om begreppet lyx hora men vad betyder detta för paolo är min fråga! Här pratar vi om paolo!
Citera
2020-05-18, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Det gäller nog Paolo. SVT nyheter fb sida har inte skrivit en rad om detta. För att det är tv4 kanske?

Pja, snarare för att PR är sosse?
Citera
2020-05-18, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Jasså och du har förstås inte hjärnceller nog för att förstå att sälja sin kropp till äckliga svin är för de flesta kvinnor det mest vidriga man kan tänka sig.

Finns X antal kvinnor som knappast lider utan drar in bra med pengar väljer sina kunder noga och gör jobbet på hotell eller hemma hos sig. Dessa är det inte synd om.
Du får skilja på vanliga prostituerade och trafficking.
Citera
2020-05-18, 21:14
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Du är verkligen lika "sist på pucken" som ditt alias.

Det går så fort i den här trådfan så man hinner ju inte skriva inlägget innan man blir sist på bollen

Nu läser jag att barberarsalongen kickar ut honom, men det är väl redan skrivet 100 gånger.

Måste säga att jag tycker synd om Paolo, detta är inte proportionerligt. Jag har 4-5 killar bara i min bekantskapskrets som har tagit sig en hora någon gång i livet, det är verkligen inte hela världen.
Citera
2020-05-18, 21:16
Medlem
Orkar inte läsa igenom XXXX antal inlägg. Jag vill ha fakta inte konspirationsteorier. Vet vi säkert vem kvinnan är? Har vi bild på henne?
Citera
2020-05-18, 21:17
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
FAA-A-AAN vad intressant det är att läsa heterosexualla (?) män debatterar på flashback huruvida paolo roberto är snygg eller inte.

Föresten så framgår det nu i expressen att horan är 30 år gammal och fylld av skam och horar för att försörja sin familj.

Han är inte snygg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in